Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die conducteur die mij géén boete gaf toen ik in het weekend vergeten was een kaartje te kopen was wél tof.
Hij keek mij eerst raar aan, toen ik mijn week-ov liet zien. Toen zei ik "oh ja, het is weekend hè?!". Toen zei hij "als je uitstapt bij rotterdam alexander en daar een kaartje koopt is het ok!"quote:Op zondag 16 juli 2006 18:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?
En dat heb je toen gedaan? Braaf-eaux!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij keek mij eerst raar aan, toen ik mijn week-ov liet zien. Toen zei ik "oh ja, het is weekend hè?!". Toen zei hij "als je uitstapt bij rotterdam alexander en daar een kaartje koopt is het ok!"
Het daarna gekochtte kaartje werd nog 2x gecontroleerd. En ik betwijfel of die andere conducteurs óók zo tof waren!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:54 schreef moomphs het volgende:
[..]
En dat heb je toen gedaan? Braaf-eaux!
Och, en zo niet, dan had je hen je vuige blik toe kunnen werpen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het daarna gekochtte kaartje werd nog 2x gecontroleerd. En ik betwijfel of die andere conducteurs óók zo tof waren!
Waarom zou ik in hemels naam iemand een vuige blik toe willen werpen, als ik er niet aan twijfel dat die persoon tof is?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef moomphs het volgende:
[..]
Och, en zo niet, dan had je hen je vuige blik toe kunnen werpen.
Ik begrijp echt niks van die zin.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemels naam iemand een vuige blik toe willen werpen, als ik er niet aan twijfel dat deze persoon tof is?
Ik ben momenteel niet onder de invloed van het een of ander, David.quote:
Ik zei toch ook niet dat het aan jou lag!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet onder de invloed van het een of ander, David.
Ch. Hoe kon je. Ik had anders van jou verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?
Het was Dead-Doll! Domme goffik dat het er is.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ch. Hoe kon je. Ik had anders van jou verwacht.
Oh, dat heldert de dingen wat op, ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat het aan jou lag!
Kutwijf.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was Dead-Doll! Domme goffik dat het er is.
Hier!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Krullen! Overal!
Mwoah, ik denk niet dat mijn stel krullen vindt dat hij eronder lijdt hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb liever medelijden, met degenen die 24 uur per dag gebukt gaan onder een lading krullen!
Hij weet de schijn goed op te houden, als jij in de buurt bent!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat mijn stel krullen vindt dat hij eronder lijdt hoor.
Als zijn krullen leiden tot het feit dat een meisje met z'n haar gaat zitten spelen denk ik niet dat hij ze vervloekt.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij weet de schijn goed op te houden, als jij in de buurt bent!
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als zijn krullen leiden tot het feit dat een meisje met z'n haar gaat zitten spelen denk ik niet dat hij ze vervloekt.
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij weet de schijn goed op te houden, als jij in de buurt bent!
Je bent necrofiel? Ze is toch dood.quote:
Oui. Ik ben necrofiel.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent necrofiel? Ze is toch dood..
Kom, we gaan samen naar het kerkhof en lijken opgraven.quote:
Geil! Neem je dan die ene puike schep mee?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen naar het kerkhof en lijken opgraven..
Ik ga het huis niet uit zonder.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geil! Neem je dan die ene puike schep mee?
Lachen mensen je ook vaak uit als je over straat loopt enzo?quote:
Gebeurt dat niet sowieso?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lachen mensen je ook vaak uit als je over straat loopt enzo?
Geen idee.quote:
Of zouden ze me toelachen?quote:
Gisteren een of andere kutfilm genaamd "the weatherman" gekeken. De weerman was op het eind van de film erg blij dat hij sinds zijn nieuwe baantje niet meer op straat bekogeld werd met fastfood. Al vroeg hij zich af of dat nou kwam door dat nieuwe programma of doordat hij altijd zijn pijl en boog bij zich hadquote:
Boeiend, ik las alleen even bij.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
De laatste post met betrekking op krullen was al c.a. 1 uur en 49 minuten geleden hoor!
Vooruit, omdat ik in een goede bui ben.quote:
Waarom is dat zo'n lastig onderwerp? Seks en hasj en tieten komen toch ook vaak genoeg terug?quote:
Misschien is hij gewoon wat onzeker op het gebied van krullen!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n lastig onderwerp? Seks en hasj en tieten komen toch ook vaak genoeg terug?
Je krijgt de groeten terug trouwens.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon wat onzeker op het gebied van krullen!
Probeer de koelkast anders eens!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:30 schreef ZoRyQ het volgende:
Ja, hallo, ben ik hier goed voor bier?
je kan dan toch gewoon de posthistory van je kloon bekijken, of andersom.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Waarom werken tvp's niet voor klonen?
Sterker nog, als je voor íédere TVP een nieuwe kloon aanmaakt, staat het desbetreffende topic altijd bovenaan in de My-AT van die kloon!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
je kan dan toch gewoon de posthistory van je kloon bekijken, of andersom.
Gezellig. Kom, laten we ons samen vervelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Onno_Matopez het volgende:
Ik ook, Clumsy_Clown. Ik ook.
Há, ik herkende je.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:23 schreef Onno_Matopez het volgende:
Ik wil anders best nog wel een keertje met mijn billen schudden, als het u schikt.
Mijn kloonherkenning faalt weer eens.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:23 schreef Onno_Matopez het volgende:
Ik wil anders best nog wel een keertje met mijn billen schudden, als het u schikt.
De mijne werkt echt maar zelden.quote:
ja maar jij!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet het lekker we-hel.
www.mosaik.sequote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Sebasser het volgende:
Cerror, Spam nog eens dat linkje met die muziek waarvan de index in toffe tekst layout is?
{met o.a. sunreal enzo..)
Als.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
c, als je hier nog rondhangt, ik weet nog een serie voor je.
Vertel.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
c, als je hier nog rondhangt, ik weet nog een serie voor je.
Ken ik al, en die is tof ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0290978/
Ah, naja, ik denk ik wijs u er even op.quote:
The súúúún is shining!quote:
Hell yessss!!!quote:
En ik mag er lekker van gaan genieten... om naar de hogeschool te fietsen helaas, dat wel.quote:
Welzeker.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef Chowi het volgende:
Maar ik ben het belangrijkste, nietwaar?
Dat is niet onlogisch hoor. Toen ik nog thuis woonde, botste ik elke dag met mn moeder. SInds ik op mezelf woon, is het contact veel beter en leuker geworden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, ik vond het zowaar leuk om mijn moeder even te spreken. Wat 2 weken geen contact al niet kan doen.
Ik vind d'r in ieder geval een stuk aardiger nu ze op 3500 km afstand is.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet onlogisch hoor. Toen ik nog thuis woonde, botste ik elke dag met mn moeder. SInds ik op mezelf woon, is het contact veel beter en leuker geworden.
Maar zoals altijd, teveel is teveelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, ik vond het zowaar leuk om mijn moeder even te spreken. Wat 2 weken geen contact al niet kan doen.
Ach, 3500 of 35, dat maakt niet zoveel uit. Zolang er maar afstand is.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind d'r in ieder geval een stuk aardiger nu ze op 3500 km afstand is.
Ga je nog ergens heen?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Misstique het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar vanaf vrijdag vakantie!!
Frankrijk, 2 weken.quote:
waar ergens?quote:
Strik een manquote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
Ja godver, vandaag geen taxi's.. kan ik m'n zware troep de bus in sjouwen..
Zij dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
Ja godver, vandaag geen taxi's.. kan ik m'n zware troep de bus in sjouwen..
Normandië, vlakbij Cherbourg.quote:
ah, mooie omgevingquote:
Als ik niet alleen thuis was had dat misschien gelukt ja.quote:
Hoi. Ik stem vóór.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb tot en met 16 augustus een NS-netkaart die ook in het weekend geldig is.
Kom maar op met die meets!
Nu ga ik naar buiten.
ja, hallo terugquote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
Ja, hallo.
wat dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
US is echt geweldig voor je ego.
ehqo.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
Ja, hallo.
Gaarne.quote:
Gewoon, de reacties zijn altijd geweldig.quote:
Okay, ik zal er geen foto's meer posten.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon, de reacties zijn altijd geweldig.
[lelijke vette trol met een chagrijnige grafkop waarbij de tieten uit haar shirt hangen, simpelweg omdat ze er niet in passen, en vetrollen waar Erica Terpstra jaloers op zou zijn]
Oooooh. Wat ben je mooi
. En geil ook
. Ik zou wel even met die jetsers willen spelen hoor. En wat een schattige lovehandles!
hehe, dat forum is nog erger dan R&P qua kusjekusjekroelkroel.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon, de reacties zijn altijd geweldig.
[lelijke vette trol met een chagrijnige grafkop waarbij de tieten uit haar shirt hangen, simpelweg omdat ze er niet in passen, en vetrollen waar Erica Terpstra jaloers op zou zijn]
Oooooh. Wat ben je mooi
. En geil ook
. Ik zou wel even met die jetsers willen spelen hoor. En wat een schattige lovehandles!
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
En het vervelende is, die vette trollen krijgen dan door de aandacht het geweldige idee nóg artistiekere foto's te maken, waaop nóg meer te zien is. En dan heel subtiel [] bescheiden doen, zodat iedereen kan roepen hoe mooi je wel niet bent, en doe niet zo mal gekkie, je staat haske geil op die foto! Meer! We willen meer! Blijf vooral posten!
Kom op, noem nou eens namen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is één persoon in US waar ik me écht aan heb zitten ergeren, omdat die élk US-topic naar zichzelf toe probeerde te draaien. Goed, daar lopen er meer van rond, maar dit ding was zó lelijk, zó vet. Toen ze in een of ander serieus topic in een ander subforum foto's van zichzelf ging neerzetten heb ik overwogen om een mailtje te sturen, maar besloot dat dat te zielig zou zijn
.
oh ja, negatief mag daar nietquote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is geen negatieve, dat is juist het erge.
http://fotoboek.fok.nl/BeautifulXSecretsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BeautifulXSecrets
Typisch was ze de laatste poster in US en hoefde ik niet te zoeken.
Niet dat ik zelf morgen de catwalk oploop hoor, maar for fuck's sake, de dag dat ik mezelf zó belachelijk maak en zó hard om aandacht schreew is echt de dag dat iemand me af mag komen schieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:02 schreef Chowi het volgende:
[..].
Ik ben het echt heel erg met je eens, c_c. Ze is niet eens knap.
lolquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf morgen de catwalk oploop hoor, maar for fuck's sake, de dag dat ik mezelf zó belachelijk maak en zó hard om aandacht schreew is echt de dag dat iemand me af mag komen schieten.
quote:"Ik ben een hoer, steek jullie piemels maar in een willekeurig gat jongens." © clumsy_clown
het is niet voor niets [ONZ]quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goed, belachelijk maak zonder dat het mijn intentie is dan.
Ik weet het. Ik zou je toch nooit afschieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goed, belachelijk maak zonder dat het mijn intentie is dan.
OMG.quote:
uhu.quote:
Erg scherp, ehqo.quote:
Bitchfight.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Zal ik jóú eens schoppen? Nou? Hm?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Zal ik jóú eens schoppen? Nou? Hm?
Ja, maar let op de PI.quote:
Je wil me zachtjes schoppen?quote:
Uit liefde.quote:
Nooit.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Ik heb 10 delen van BeF gemist. Tien hele delen. Mag ik er weer bij horen.
Hoe heb je het vol gehouden?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Ik heb 10 delen van BeF gemist. Tien hele delen. Mag ik er weer bij horen.
Tenzij bier, natuurlijk!quote:
Seks met PDL <-> Fok!ken.quote:
Maar PDL kwam wel op fok, toch.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met PDL <-> Fok!ken.
Ik denk dat die keuze, voor hem, niet erg moeilijk is.
Ja, maar niet in bed, hihi, hoho, huhu, haha.quote:
Arme stofje, nu praat je hem nog een complex aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar niet in bed, hihi, hoho, huhu, haha.
Ik ben ook zo vermetel.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Arme stofje, nu praat je hem nog een complex aan.
Dan mag het.quote:
Klinkt wel okay!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:47 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heb ik het één keer gezegd op FOK, het zou best BeF geweest kunnen zijn. Geweldig festival, daar wordt echt godsgruwelijk veel geblowd, dat is echt onvoorstelbaar. Ik ben al op vele festivals geweest, maar dit was abnormaal. Ik liep op een gegeven moment 30 meter en telde de mensen die blowde en de mensen die een joint draaide... 12 mensen blowden, 9 mensen draaiden. Verder veel toffe dingen gezien, met hoogtepunten als Eek-A-Mouse, An Pierlé, Opgezwolle, Luke Slater, Infadels, Flogging Molly en nog wat vage dance-acts. Het was alleen wel bloedjeheet, het was een continue zoektocht naar een stukje schaduw met een puik stukje muziek op de achtergrond.
Solly stofje.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
16 reacties, waarvan 10 reacties met "kuttopic".Ja, dáár wordt het topic leuker van.
Ruzie is haske kut, mên.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef Q. het volgende:
Ruzie is tof. Zeker als je het zelf niet hebt.
Inderdaad, en sfeer verpestend, als er op een feest ruzie is tussen 2 mensen of groepen kijkt iedereen ook zo van wtf doen jullie, hou het is lekker gezellig.quote:
Ja, of ze gaan roepen zovan, "bitzjfait, bitzjfait!".quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, en sfeer verpestend, als er op een feest ruzie is tussen 2 mensen of groepen kijkt iedereen ook zo van wtf doen jullie, hou het is lekker gezellig..
Het was ook een bitchfight, alleen gingen 2 jongens zich er weer mee bemoeien van beiden kanten en ook weer elkaar uitdagen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, of ze gaan roepen zovan, "bitzjfait, bitzjfait!".
Jongens zijn stom, hihi!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was ook een bitchfight, alleen gingen 2 jongens zich er weer mee bemoeien van beiden kanten en ook weer elkaar uitdagen..
Die meiden stommer, die begonnen met vechten, hihi.quote:
OK.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die meiden stommer, die begonnen met vechten, hihi.
Misstique heeft gezegd dat ze je knap vindt!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef ehqo het volgende:
Stofje! Dour! Ik baal nog steeds dat ik niet mee kon..
Ik kan jou ook niks toevertrouwen!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique heeft gezegd dat ze je knap vindt!
Je hebt het in BeF ook weleens gezegt, meen ik me te herinneren.quote:
*slaat ehqo op schouder* You dog, you!quote:
Ik doe het niet expres.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
*slaat ehqo op schouder* You dog, you!
Dáárom juist ehqo, dáárom!quote:
Ik dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, alsof je niet weet dat heel vrouwelijk BeF over je heen zwijmelt. Niet van dat gebloos!
Ik wil onzeker en onschuldig blijven.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, alsof je niet weet dat heel vrouwelijk BeF over je heen zwijmelt. Niet van dat gebloos!
Ja. En vergeet dan de mikado niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef ehqo het volgende:
Zal ik dan maar eens naar een meet gaan?
Zo blijkens het is.quote:
Je hebt al toegezegd! Dit is gewoon ons laten roepen dat we je willen zien!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef ehqo het volgende:
Zal ik dan maar eens naar een meet gaan?
Ik hoor geen plannen?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt al toegezegd! Dit is gewoon ons laten roepen dat we je willen zien!
Mja, er gaat een gerucht voor 11 augustus, geloof ik. Ik heb geen idee, ik laat het dit keer toch écht door een ander regelenquote:
Joehoe?quote:
Misschien dat ik dan 2 weken, laveloos, in een tent op Texel lig. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, er gaat een gerucht voor 11 augustus, geloof ik. Ik heb geen idee, ik laat het dit keer toch écht door een ander regelen.
Niemand dwingt je, lijkt me.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
De hele dag door de stad slenteren in deze hitte is kut.
Daarom heb ik mezelf binnen opgesloten.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
De hele dag door de stad slenteren in deze hitte is kut.
Dat is waar.quote:
Daar heb ik ooit 's een kwartier lang de slappe lach om gehad. Ik was nuchter.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar.
Duiven zijn trouwens rare wezens, die headbangen als ze lopen hoe true is dat!
Ik vraag me ook al enige tijd af of ze niet met een eeuwige hoofdpijn door het leven gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar.
Same here vanmiddag.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit 's een kwartier lang de slappe lach om gehad. Ik was nuchter.
C. Heuglijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Croupouque het volgende:
Dag vrinden.
Een goedendag C.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Croupouque het volgende:
Dag vrinden.
Ha, dus jíj was die freak!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here vanmiddag.
Toen hoorde san en ik ook nog een kerkorgel achter ons (we zaten naast de kerk op het toepasselijk genaamde kerkplein) en toen dachten we dat we eens moesten cruncken daarbinnen.
Iemand ging met die 'bloed van jezus'-beker cruncken en de hele tijd "yeah, okeayeah, what!" roepen en de ander zou op de orgel zo'n lil' John keyboard deuntje doen.
Ik was ook nuchter trouwens.
[insert obscene opmerking].quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Croupouque het volgende:
Dag vrinden.
Meet-idee.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here vanmiddag.
Toen hoorde san en ik ook nog een kerkorgel achter ons (we zaten naast de kerk op het toepasselijk genaamde kerkplein) en toen dachten we dat we eens moesten cruncken daarbinnen.
Iemand ging met die 'bloed van jezus'-beker cruncken en de hele tijd "yeah, okeayeah, what!" roepen en de ander zou op de orgel zo'n lil' John keyboard deuntje doen.
Ik was ook nuchter trouwens.
Dag, goedbebilde heer.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Croupouque het volgende:
Dag vrinden.
Op je handen staan terwijl er een regenton gevuld met gelatine op je voeten balanceert, erg populair bij de hedendaagse jeugd.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef ehqo het volgende:
Wat is 'cruncken'?
Als ik het niet dacht.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Op je handen staan terwijl er een regenton gevuld met gelatine op je voeten balanceert, erg populair bij de hedendaagse jeugd.
Je stem vervormen zoals een 'zanger' dat doet bij metal.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef ehqo het volgende:
Wat is 'cruncken'?
Oh, ik dacht dat dat 'grunten' heette.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je stem vervormen zoals een 'zanger' dat doet bij metal.
Vertrouw je me nou of niet? Het is essentieel voor onze relatie weet je!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag de foto's al op een aantal websites staan.
Oja, dat is grunten ja. Nu ben ik ook wel benieuwd wat c nou bedoelde.quote:
tweakertquote:Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Q! Pheno!
Ik heb daar al een hele tijd niet gepost.quote:
Amen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
Wat een godverdommese tyfus kut warme dag.
Hoi.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
Oh, en ik vind ehqo óók knap. Dat postte ik onlangs in zijn fotoboek. Hij wist hierop dusdanig matig te reageren, dat ik nog overweeg welk respons ik daarop zal geven. En ja, ik weet dat dit een kutzin was.
En dus niet omdat je blij was me te zien. Nee, goed, oké.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had zin om even hoi te zeggen, terwijl ik een pauze neem van mijn kookactiviteiten.
Waarom denk je dat ik van alle BeFfers jou koos? Hm?! Jij bent speciaal Stof, en dat weet je best!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dus niet omdat je blij was me te zien. Nee, goed, oké.
Maar. Het is toch waar? Ik wist niets anders.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
Oh, en ik vind ehqo óók knap. Dat postte ik onlangs in zijn fotoboek. Hij wist hierop dusdanig matig te reageren, dat ik nog overweeg welk respons ik daarop zal geven. En ja, ik weet dat dit een kutzin was.
quote:
quote:
Handig.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Nieuw tettenbord, waterbestendig dus bier is geen probleem voor hem
Ook alcoholbestendig, dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Nieuw tettenbord, waterbestendig dus bier is geen probleem voor hem
* Deceptiemoment *quote:Op maandag 17 juli 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Conclusie: ik ben ook maar een mens.
Ik dacht ook niet dat je een god was, hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Hmkay. Ik zal het opbiechten: ik heb wel eens meegezongen met een liedje van de Spice Girls, ik heb wel eens een topic geopend in R&P onder een kloon, ik post in meerdere SC's, ik drink ook wel eens bier doordeweeks, in mijn eentje, achter de computer, ik gebruik ook wel eens zelfbruincrème, ik kan mijn broek van drie jaar geleden niet meer aan, ik maak soms wel eens arrogante opmerkingen, ik bewerk wel eens mijn eigen foto's, ik heb ook ooit een [afbeelding] in mijn MSN-naam gehad, ik vergeet wel eens mijn tanden te poetsen voor het slapen gaan en ik ben bang voor het eten van kip. Conclusie: ik ben ook maar een mens.
Q blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat je een god was, hoor.
Zijn mensen daar bang voor danquote:Op maandag 17 juli 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
en ik ben bang voor het eten van kip. Conclusie: ik ben ook maar een mens.
Ik bedoel van die hele kip, waarbij je de botten ziet zitten enzo.quote:
Najah, beetje hetzelfde als kippenpootjes lijkt me.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel van die hele kip, waarbij je de botten ziet zitten enzo.
quote:
Get in line.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:11 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om Chowi keihard te neuken. Gewoon, omdat ze lief is.
Weet ik niet, maar ik sta vooraan.quote:
Warm. Maar wel leuk. Heul veul foto's gekiekt en Lekker als een luxe vluchteling geleeftquote:
Ew. Scary.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:11 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om Chowi keihard te neuken. Gewoon, omdat ze lief is.
Neehee!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
Ieeee. Ik ga van Fok!.
Hihi, alsof dat plan überhaupt realistisch was.quote:
Woei.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Even tussendoor: je hebt nog steeds een X in je ondertitel, maar BS was laatst nog in BeF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |