dus.. dan stof bijten, nee een rechte rug tonen en zeggen "up yours Landis" wij hebben de leider want wij hebben de sterkste ploeg.. Ik hoop echt dat DSC de Rabo's een handje toesteekt, dan wordt de Tour toch nog interessant. Maar ja dan krijg je achteraf weer verhalenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:06 schreef Ericr het volgende:
Landis schold Boogerd de huid vol toen Rabo ging rijden en Boogerd vroeg of de Phonaks ook mee wilde helpen. Je kan wat dat betreft Rabo weinig verwijten, Landis is degene die volgens de ongeschreven regels in het peleton de boel moet leiden niet Menchov en de Raboploeg.

Dat zou toch juist wat zijn, dat Boogerd zijn gekochte trui naar boven fietst voor een gekochte zegequote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef kawotski het volgende:
[..]
dus.. dan stof bijten, nee een rechte rug tonen en zeggen "up yours Landis" wij hebben de leider want wij hebben de sterkste ploeg.. Ik hoop echt dat DSC de Rabo's een handje toesteekt, dan wordt de Tour toch nog interessant. Maar ja dan krijg je achteraf weer verhalen

quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat zou toch juist wat zijn, dat Boogerd zijn gekochte trui naar boven fietst voor een gekochte zegeRabo op z'n sterkst, geld moet rollen.

buiten is 't veelste warmquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef martjin het volgende:
Zet gewoon de tv buiten, of zet je stoeltje voor de schuifpui, kun je van buitenaf naar binnen kijken, geluid hard, problem solved. Biertje erbij, super.

Ik ook! En ik echt!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop natuurlijk dat boogerd wint, als hij wint moet ik denk ik huilen

quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:28 schreef Spooky4u het volgende:
Hier heb ik mijn wederhelft gelukkig duidelijk kunnn maken dat het morgen toch echt te warm is om ook maar enige vorm van "niet-voor-de-tv-hangen-met-een-pilsje-erbij" te gaan doen.

ZEER ZELDEN zo zenuwachtig geweest voor een wielerwedstrijd.quote:

menchov en co die tijd moesten nemen op landis hebben helemaal niet op kop gereden. Dat is erger hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat Landis dat vroeg omdat hij wilde dat er niet gereden werd. Door de suggestie te wekken dat Menchov gevallen was, gaat Rabobank even twijfelen.
Ik zie die Landis momenteel overal toe in staat. Vanavond de Pyreneënetappe nog eens gezien op NOS, en hoe Landis daar het wieltjeszuigen tot een kunst verhief, en pas op kop ging rijden toen er nog maar 2 km te gaan was (en de berg op was).![]()

Sowieso kunje via NOS de live stream bekijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik lees hier net iets over een livestream, heeft iemand een linkje voor me?

Heb ik zeker naar de verkeerde etappe gekeken, Menchov heeft in ieder geval Boogerd en Rasmussen voor zich laten werken en daarna de beslissende breuk geforceerd. De Rabo's waren die dag zo'n beetje de enige ploeg die nog reden na de Portilon. Anders wint Cunego misschien de etappe zelfs als ze allemaal net zo lamlendig hadden gereden als de rest van het groepje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:34 schreef flyckje het volgende:
[..]
menchov en co die tijd moesten nemen op landis hebben helemaal niet op kop gereden. Dat is erger hoor.

Natuurlijk zal niemand hem willen laten gaan, maar als hij niet rijdt, dan zal hij de gele trui ook kwijt raken.. Ik zie hem echt niet met de grote mannen omhoog komen op de Alpe d'Huez en morgen al helemaal niet. Dus wat heeft hij eigenlijk te verliezen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Ericr het volgende:
Pereiro krijgt geen millimeter vandaag en in principe is het ook zelfmoord als je in de eerste bergrit in de Alpen al in de aanval gaat. Degenen die moeten aanvallen zijn Landis, Menchov, Evans, Sastre, Kloden en nog wat anderen. Pereiro zal blij zijn met geel aan het einde van de dag.

Ze beginnen om 11.50, en de eerste col is pas na ... 70 km ofzo, weet het niet preciesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:24 schreef 456 het volgende:
hoezo begint het pas om 1310
Vroeger begonnen die etappes al om 10u op tv

Nee hoor:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze beginnen om 11.50, en de eerste col is pas na ... 70 km ofzo, weet het niet precies![]()

Hij bedoelt dat de renners om 11:50 beginnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee hoor:
1220 Studio Sportzomer
1310 Tour de France

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |