Aanvallen voorkomen is beter dan ze terug te halenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Teleurstellende etappe, begrijp niet wat Boogerd en Rasmussen voorin aan het doen waren. Ik denk dat ze voor Freire reden maar hij viel dus op een gegeven moment. Boogerd had natuurlijk zelf moeten gaan, hij had al die mannen eraf gereden. Teleurstellende finale toch, ook DSC kon niet echth et verschil maken. Allemaal mietjes!
Ik denk dat Rasmussen wel zoiets heeft gedaan, anders verlies je geen 4 min in een afdaling van 8kmquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die willen totale vrijheid voor overmorgen. Overmorgen gaan ze het proberen, mark my words.![]()
Vraag is natuurlijk ook of het mag van de Breuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat Rasmussen wel zoiets heeft gedaan, anders verlies je geen 4 min in een afdaling van 8km.
Het is nou eenmaal een GT en geen eendagswedstrijd.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef JohnDDD het volgende:
Was boogerd maar zelf aangevallen, ik vond het echt een stelletje lafbekken daar bij elkaar!
Sleutelbeenbreuk jaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zonder die valpartij was het idd lang niet zo spannend geworden. Canada trouwens niks meer van gehoord maar zal wel sleutelbeen zijn geweest denk ik?
Gewoon de favorieten testen. Iedere favoriet die hier tijd verliest is winst voor Menchov.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aanvallen voorkomen is beter dan ze terug te halen![]()
Stel dat 'ie hier 10 seconden wint en daarmee krachten verpest waardoor die op de Alp 2 minuten wint. Hieperdepiep dan met je aanvalletjequote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon de favorieten testen. Iedere favoriet die hier tijd verliest is winst voor Menchov.
Ja echt welquote:Op zondag 16 juli 2006 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
zou een teleurstelling zijn mocht rasmussen winnen op de alpe
Ja ze moeten zich helemaal onder de dope gooien , dan komen ze er wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef JohnDDD het volgende:
Was boogerd maar zelf aangevallen, ik vond het echt een stelletje lafbekken daar bij elkaar!
Je lijkt Landis wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stel dat 'ie hier 10 seconden wint en daarmee krachten verpest waardoor die op de Alp 2 minuten wint. Hieperdepiep dan met je aanvalletje![]()
Hoeveel tijd was er vandaag nou te winnen?? Hoeveel krachten zou dat hebben gekost??quote:
Alleen niet op van die wazige heuveltjes maar op echt cols die er nog met overvloed aan komenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Als 't jou krachten kost kost 't ook de anderen krachten. Met afwachten kun je deze tour niet winnen, dat doe je door aan te vallen.
Als je het slagveld op het laatste colletje ziet was dat geen wazig heuveltje.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alleen niet op van die wazige heuveltjes maar op echt cols die er nog met overvloed aan komen
Auw! Dat lijkt me einde seizoen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dijbeenbreuk + diepe vleeswonde's dus voor Verbrugghe.
Dijbeen is meestal 2 seizoenen voordat je weer in de buurt komt van niveauquote:
Dan vraag ik me af of we Verbrugghe nog ooit terug zullen zien.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dijbeen is meestal 2 seizoenen voordat je weer in de buurt komt van niveau![]()
Dat gaat wel lukken zonder oproepenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ze zoeken nog steeds mods.
Zo erg!? allemachtig, wat zonde.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dijbeen is meestal 2 seizoenen voordat je weer in de buurt komt van niveau![]()
Beloki, Dekker en Gaumont onder andere deden er wel zo lang over. Als ze alweer de oude werdenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:12 schreef pfaf het volgende:
Mooie finale vandaag.Mooi ook voor Ducrot dat Commesso niet won.
Was ik dat niet die 'm zo altijd noemde sinds de giro, of had ie die bijnaam al langer?quote:
Je zou eens moeten wetenquote:
Omdat het zo'n "klasbak" is??quote:Op zondag 16 juli 2006 20:08 schreef maril het volgende:
[..]
Ducrot wilde /hoopte dat Commesso zou winnen
Volgens mij kan niemand dat.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan gzd niet in de hersens van die 2 kijken.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |