Marc Sergeant wist te vertellen dat het Freire was, maar weet niet of het over dat moment ging.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij was dat toch Menchov, die ene die daar even voet aan de grond moest zetten, het was namelijk iets verder dat Boogerd Rasmussen terugfloot en er zaten op dat moment slechts 3 Rabo's in de groep (incl. Boogerd).
Das beter, kon Boogie ook al niet meer in algemeen klassement vindenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Blik het volgende:
knip"
Zou kunnen, maar die kerel was vrij snel terug weg en Freire is "maar" in de bus van de veel eerder geloste Boonen geëindigd.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marc Sergeant wist te vertellen dat het Freire was, maar weet niet of het over dat moment ging.
Alpe d'Huez spreekt natuurlijk meer aan, maar ik denk dat het woensdag leuker is. Trouwens twee keer HC en finish op 1e.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef Coelho het volgende:
Ik ga komende week nog een snipperdag opnemen. Wat is de mooiste rit? Dinsdag Alpe d'Huez of toch de rit van woensdag met 3x HC?
De Alp, maar daar is de wens natuurlijk vader van de gedachtequote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef Coelho het volgende:
Ik ga komende week nog een snipperdag opnemen. Wat is de mooiste rit? Dinsdag Alpe d'Huez of toch de rit van woensdag met 3x HC?
Dinsdag. Dat is de zwaarste aankomst bergop, en Alp D'Huez is toch altijd erg bijzonder. De kans is groot dat je woensdag weer dezelfde namen vooraan ziet, dinsdag is dus ook verrassender.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef Coelho het volgende:
hopelijk laten ze hem gaanquote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef borisz het volgende:
rasmus gaat nog voor de bolletjes denk ik
Hopelijk op tijdquote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
Er moeten er nog steeds een aantal binnenkomen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |