Omdat de topic over neger(t)s gaat een slechts deels over (blonde) vrouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat, wanneer het over bijvoorbeeld kinderen of blonde vrouwen zou gaan, je er niet zo snel bij zou zijn Alicey hierop te wijzen?
scherp ben je vandaag zeg...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:58 schreef Beach het volgende:
Plaats dan maar eens foto's![]()
Kunnen we zelf oordelen.
Waarom heb ik t gevoel dat t me echt geen hol interesseert wat jij daarvan denkt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat, wanneer het over bijvoorbeeld kinderen of blonde vrouwen zou gaan, je er niet zo snel bij zou zijn Alicey hierop te wijzen?
1) Gemiddelden zeggen nog niets. Kan zijn dat er veel negers zijn met piemels 2cm en net zo veel met piemels van 30cm.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grappig.
Er werd heel lang beweerd dat Negers de grootste hadden, nu is er een of ander verdwaald grafiekje naar boven gekomen en ik zie al vele mensen helemaal trots worden.
Vandaar de![]()
Die t achter negert komt niet (lees: NIET) van geen stijlquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij er ook over.
Vooral die 't' in negert...
Hypes(Hyves ook
trouwens)
Alhoewel.... ik herinner me nu opeens vaag Alicey topics van een hele tijd terug... Die waren weltrouwens.
Ik vraag me ook weleens iets afquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me af waarom dit topic niet in Onzin staat.
volgens dit schema ben ik dus een negerquote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
http://www.sizesurvey.com/result.html
Eet smakelijk.
omdat je neit goed kijktquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me af waarom dit topic niet in Onzin staat.
Daar denken die negerts anders heel anders over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Met zo'n kop en dit soort 'humor' zou goddelijke interventie om voortplanting te voorkomen een welkome geste zijn.
Dat roepen hullie dan weer niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Ze roepen allemaal "Ik wil kinderen van je, kut met tieten".
Kinderen ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Anticonceptie is iets prachtigs.
Aan je foto's te zien heb je die niet eens.quote:
Daar is Alicey veel te verlegen voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat ik me afvraag wat als het nou eens andersom is, dat Alicy dat eens bij die negerts zou doen van hey wat zie je er lekker uit etc.
schele, kijk eens iets naar bovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef dennisreijbroek het volgende:
eerst zou ik graag foto's willen zien. dan weten we of die negers gelijk hebben
Het topic begint een doel te krijgen!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef Alicey het volgende:
Regelmatig begint er echter een exemplaar te vertellen dat hij me er erg lekker uit vindt zien, en dan vooral mijn borsten en vagina.
Zou niet best zijn als dat zo was. Ik woon tussen de negerts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:20 schreef Zuen het volgende:
Alicey je doet gewoon stoer hier over negers, maar als je ze op straat ziet ben je bang.
Tja, de uitzonderingen bevestigen de regel he.quote:Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd wel een beetje hersens in zijn donder had, maar er zijn dus nog uitzonderingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |