Wat is er nú weer mis met negert? Eerst de negerzoen, nu de negert. Wat is het volgende? Negeren?quote:
Je ondertitel is misleidend. Ik nog met hoge verwachtingen je fotoboek induiken, krijg ik dit voorgeschoteld.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
Verkapt kijk-mij-hier-sjans-hebben-met-negerts topique
Muhahaquote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je ondertitel is misleidend. Ik nog met hoge verwachtingen je fotoboek induiken, krijg ik dit voorgeschoteld.
Rotterdam, mien jongquote:Op zondag 16 juli 2006 20:04 schreef mast3r het volgende:
[..]
Ik snap de grap van 'negert' ook niet helemaal
Misschien een vooruitziende blik ?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jamaar jamaar hij ziet het zonder dat ik mijn kleren uit trek, dat is het hem nu juist!![]()
Bedoelde meer dat (hij vond dat ) je er uitziet als een atlete en daarom een goed uithoudingsvermogen hebtquote:Om me een half uur te laten likken hoef ik niet atletisch te zijn hoor.
quote:Het is natuurlijk te proberen.
Dus je laat je niet leiden door slechte ervaringen ?quote:Ik heb net een onderzoek gelezen.Misschien dat ik met een leuke negert nog een keer achter dat andere ga komen.
Kan altijd van pas komenquote:Nouja, onvermoeibaar niet, maar heb wel een hele goede conditie.
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
http://www.sizesurvey.com/result.html
Eet smakelijk.
Dit lijstje kom ik de laatste tijd nogal vaak tegen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
http://www.sizesurvey.com/result.html
Eet smakelijk.
Als je met je pik denkt wel jaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dit lijstje kom ik de laatste tijd nogal vaak tegen.
Iets om trots op te zijn ofzo![]()
Ik vind het nogal grappig.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als je met je pik denkt wel ja![]()
Dan zijn hier zeker weinig 'neger(t)s ' (of Aziaten )quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grappig.
Er werd heel lang beweerd dat Negers de grootste hadden, nu is er een of ander verdwaald grafiekje naar boven gekomen en ik zie al vele mensen helemaal trots worden.
Vandaar de![]()
Die zijn er niet veel nee, en degene die er zijn die kijken naar het grafiekje en vervolgens naar hun kruis en halen daarna de schouders op.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dan zijn hier zeker weinig 'neger(t)s ' (of Aziaten )![]()
Of ze doen een 'vergelijkend warenonderzoek 'quote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die zijn er niet veel nee, en degene die er zijn die kijken naar het grafiekje en vervolgens naar hun kruis en halen daarna de schouders op.
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Of ze doen een 'vergelijkend warenonderzoek '![]()
NOG smeriger bedoel je toch ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat zal wel een smerige boel worden in de bijlmer.
Lijkt mij wel he, als iedereen met zijn lul ontbloot op straat loopt dan zal het wel een smerig zicht zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
NOG smeriger bedoel je toch ?
Hier doen ze het voor 'breezer' maar we lopen dan ook wat achter op de bijlemer (gelukkig maar in dit geval )quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lijkt mij wel he, als iedereen met zijn lul ontbloot op straat loopt dan zal het wel een smerig zicht zijn![]()
Wel makkelijk met al die meisjes daar die pijpen voor beltegoed.![]()
Why?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
leuk dat mijn verzonnen woordje toch nog zoveel mensen aangestoken heeft maar dit is een van mijn laatste posts op fok.
waarom en welk woordje ?..(negert ?)quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
leuk dat mijn verzonnen woordje toch nog zoveel mensen aangestoken heeft maar dit is een van mijn laatste posts op fok.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Limburger_noord het volgende:
Misschien een vooruitziende blik ?![]()
Dat hij iets dacht van, dan laat ik ook zien wat ik kan?quote:Bedoelde meer dat (hij vond dat ) je er uitziet als een atlete en daarom een goed uithoudingsvermogen hebt
Hoe bedoel je dat precies?quote:Dus je laat je niet leiden door slechte ervaringen ?![]()
Absoluutquote:Kan altijd van pas komen![]()
Oh, zo. Nah, zijn ook een heleboel leuke negerts.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:53 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met ' negert's ' zoals in je topic![]()
ja?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Nah, zijn ook een heleboel leuke negerts.
onder caucasian, die met de langste dusquote:
Almerequote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef Misanthropist het volgende:
in almere kunnen de negerts de meest onbehoorlijke opmerkingen maken tegen de plaatselijke (blanke) meiskes en die gaan er vol op in
maar ja, das almere
Wat is er mis met 'exemplaren'?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
Waarom duid je verschillende negers aan met 'exemplaren'? Word de warmte je teveel?
Een artikel of what so ever duid je aan met 'exemplaren'. Mensen niet.quote:
Ik verbaasde mij er ook over.quote:
Ik ben het ook gewoon om het met mensen te doen hoor, vooral groepen, zoals negerts, mannen, vrouwen, etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een artikel of what so ever duid je aan met 'exemplaren'. Mensen niet.
Talpaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij er ook over.
Vooral die 't' in negert...
Hypes(Hyves ook
trouwens)
* Alicey is toch bestquote:Alhoewel.... ik herinner me nu opeens vaag Alicey topics van een hele tijd terug... Die waren weltrouwens.
Ik vind t achterlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben het ook gewoon om het met mensen te doen hoor, vooral groepen, zoals negerts, mannen, vrouwen, etc.
Gelukkig maar hoorquote:
Ik ben de beroerdste niet.quote:
Die mening deel ik niet, bovendien hoort dat in FB thuis, en niet hier.quote:O ja wil je dit topic ook nog ff naar R&P halen, want in Onzin is hij misplaatst.
quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Jawel hoorquote:
Sorry, Rotterdams.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Op het popi-jopi +t gebruik na verder ook niks mis met het topic. Alleen niet echt 'Alicey-waardig'.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
Waarom duid je verschillende negers aan met 'exemplaren'? Word de warmte je teveel?
Waarom heb ik het gevoel dat, wanneer het over bijvoorbeeld kinderen of blonde vrouwen zou gaan, je er niet zo snel bij zou zijn Alicey hierop te wijzen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een artikel of what so ever duid je aan met 'exemplaren'. Mensen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |