Eerste 4 foto's die ik online heb staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:10 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
En de foto's? Of mocht de camera van paps niet mee![]()
Tof van je paps dat de camera mee mochtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Eerste 4 foto's die ik online heb staan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
't Lijkt net of die tweede niet echt is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Eerste 4 foto's die ik online heb staan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat dit een duitse attractie betreft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:16 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
Ik woon zelf naast dat star flyer ding....dat de muziek de hele dag knetter hard aanstaat is tot daar aan toe.....maar waarom een duitse MC ingodsnaam! WAAROM!
whehe lolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef snopprinses het volgende:
ik heb de foto gemaakt, niet geprobeerd te grijpen
nou in Tilburg weinig schapen hoorquote:
umm ik reageerde op een reactie van iemand die in een draai actractie was waar sneeuw viel en kerst muziek draaide en steeds sneller ging lees alles dan ff na met gelijk commetaar te gevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef spinnertje het volgende:
[..]
nou in Tilburg weinig schapen hoorik heb ze nog niet gezien..
Het is vervelend wanneer je in Tilburg woont denk ik. Al dat gepeupel dat door de straten rondbanjerd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Croupouque het volgende:
Het is verschrikkelijk, ik mijd deze week de binnenstad als de pest. Het is alleen maar leuk als je mensen wilt uitlachen, maar dat heb je ook wel snel gezien.
Heb je er last van ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef miss_schaapje het volgende:
dit topic kan nu wel verwijderd worden, de kermis is nu afgelopen
of een slotje er op?
ja vanmiddag waren ze al flink aan 't ruimen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:45 schreef snopprinses het volgende:
hoe snel is het daar nou eigelijk allemaal opgeruimd?
Zijn de attracties allemaal al weg nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |