En dat noemt zich dan een Tilburgse!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo ver is dat niet om voor jou hoor, via Leo XIII straat, Smidspad en Gasthuisring ben je volgens mij nog sneller bij het station dan via de Besterd. Zeker nu...
Overigens ga ik zelf ook niet naar de Kermis, ik heb 'm nu al zó ontzettend vaak gezien en de attracties zijn eigenlijk nog steeds hetzelfde als vroeger. Alleen dan 5 keer zo duur. Het is er druk, er loopt een hoop gajes rond, het is warm, de muziek staat te hard... etc etc etc.
Even terrasje doen op de korte Heuvel is dan wél weer leuk tijdens de kermis.
Ja ook een stuk van de spoorlaan is bezaaid met attractiesquote:Op zondag 23 juli 2006 19:58 schreef miss_schaapje het volgende:
de kermis is nu nog GROTER dan vorig jaar![]()
daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 23 juli 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo ver is dat niet om voor jou hoor, via Leo XIII straat, Smidspad en Gasthuisring ben je volgens mij nog sneller bij het station dan via de Besterd. Zeker nu...
Overigens ga ik zelf ook niet naar de Kermis, ik heb 'm nu al zó ontzettend vaak gezien en de attracties zijn eigenlijk nog steeds hetzelfde als vroeger. Alleen dan 5 keer zo duur. Het is er druk, er loopt een hoop gajes rond, het is warm, de muziek staat te hard... etc etc etc.
Even terrasje doen op de korte Heuvel is dan wél weer leuk tijdens de kermis.
ja hoor dat is goed te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Is het a.s. vrijdag een beetje goed te doen op die Kermis? o ja, dan kom ik ook even langs...
nou hij diet het weer dusse die mag je ook weerquote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Top, en de wildwaterbaan overslaan dus
Yeahhh! "Mama, ik mag van miss_schaapje weer in de wildwaterbaan!"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
nou hij diet het weer dusse die mag je ook weer
Draaimolen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef linebear het volgende:
was ook zo met dat ene ding (weet niet meer hoe het heet) dat je in zo'n cirkel zit en heen en weer zwaait en draait...
Extreme of XXL.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef linebear het volgende:
was ook zo met dat ene ding (weet niet meer hoe het heet) dat je in zo'n cirkel zit en heen en weer zwaait en draait...
http://www.tilburg.com/quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef flugeltje het volgende:
weet iedereen trouwens de webcams al te vinden?
ik moet alleen mn vader nog zover krijgen dat ik de camera mee mag nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Fotoshootje dus... leuk, ga ik vrijdag hier even kijken
saaiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kom niet
Uiteraard...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:44 schreef Lienekepieneke het volgende:
ik ben er geweest van de week
en ik moet zeggen, het was gezelliger dan ik dacht
Doolhof.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef Thieske het volgende:
Prijzig middagje/avondje afgelopen dinsdag. Maar gezellig was het wel!
Vooral dronken in het spiegel doolhof was lachen.
Voor ons was het een doolhof ja, hadden al een paar uur bij de Lamme Goedzak gezeten. Hebben ons de weg laten wijzen door een kereltje van een jaar of 7quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Doolhof.
Het enige geval waar wij in waren geweest was een soort Sneeuwdraaimolen achtig iets... Ging in ieder geval na een tijdje gruwelijk hard. Er zat kerstmuziek bij enzo. Stond ongeveer tegenover de Skihut van de 3 Gezusters.
Was op maandag trouwens.
Hendig sjiek aan de zuip daarna!
wauw !quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Doolhof.
Het enige geval waar wij in waren geweest was een soort Sneeuwdraaimolen achtig iets... Ging in ieder geval na een tijdje gruwelijk hard. Er zat kerstmuziek bij enzo. Stond ongeveer tegenover de Skihut van de 3 Gezusters.
Was op maandag trouwens.
Hendig sjiek aan de zuip daarna!
idemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef snopprinses het volgende:
vandaag geweest, en heb het erg naar mn zin gehad
En de foto's? Of mocht de camera van paps niet meequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef snopprinses het volgende:
vandaag geweest, en heb het erg naar mn zin gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |