ik moest ook aan haar denkenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef soylent het volgende:
Your mother sucks cocks in hell...
Ja, maar dan zou je de lekkere wijven voor je missenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Btw vet hendig! Als ik dat zou kunnen, zou ik zelfs kunnen kijken of er lekkere wijven achter me liepen [afbeelding]
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:58 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je de lekkere wijven voor je missen![]()
en dan die nep msn messenger erbijquote:Op zondag 16 juli 2006 15:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
En als we je morgen tegenkomen slaan we je helemaal kapot.
![]()
Whehe.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef soylent het volgende:
Mijn lunch, wat doe je?!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:17 schreef NanKing het volgende:
Ze is bijna net zo eng als Dakota Fanning,
[afbeelding]
Die is nog erger.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:17 schreef NanKing het volgende:
Ze is bijna net zo eng als Dakota Fanning,
[afbeelding]
zou ze niet weten dat het lijkt alsof je schreeuwt als je met je caps aan typt... onbeschofte jeugd!quote:
Oude Apple,quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef soylent het volgende:
Das niet gezond. Het is beter om in kleine hapjes te eten.quote:
Dan heeft het dus gewerkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ja, ik schrik dus ook steeds als ik die foto zie. Nu was ik er op voorbereid, maar hij staat ook in allerlei tijdschriften enzo. Sla je een bladzijde om, staart ie je vol in je gezicht aan.Vind het ook hélémaal niks.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |