same herequote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
even een TVP.
Nog even wachten met transfers enzo..
Als je ervoor wilt betalen mag dat, zal ik je mijn bankrekeningnummer geven ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef Waris3 het volgende:
Is het gratis?
Mag je de mijne er ook bijgevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je ervoor wilt betalen mag dat, zal ik je mijn bankrekeningnummer geven ?![]()
Je kan het niet laten, hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
stoer
Het principe van niet willen winnenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kan het niet laten, hè.
Ik heb mijn principes.
Wat hij zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe niet mee, omdat ik deze manager te vaak vergeet.
Judd Nelson in The Breakfast Club.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef bolivian het volgende:
Eat my shorts!
Beetje jammer alleen dat die geblesseerd is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. ik heb Kuyt maar gewisseld voor Castelen
Same herequote:
2 maanden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat is korte-termijn politiek he
[voor hoelang is Castelen geblesseerd??]
Oh, mag dat gewoon? Ik dacht dat ik hem alleen kon vervangen voor een wisselspeler in m'n team.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. ik heb Kuyt maar gewisseld voor Castelen
Tot een bepaalde datum is het nog mogelijk om spelers te vervangen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Oh, mag dat gewoon? Ik dacht dat ik hem alleen kon vervangen voor een wisselspeler in m'n team.
Ok, vandaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot een bepaalde datum is het nog mogelijk om spelers te vervangen.
ik dank u zeer hartelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:30 schreef assie het volgende:
@ ILCILA...
Gomes nog een schorsing openstaan, Schut nog altijd geblesseerd en Sibum is (dacht ik) geen basisspeler meer.
Ach, ik heb Zwaanswijk(reserve natuurlijk) en die had -7.4quote:
Officiële puntentelling is nog niet begonnen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren pas ingeschreven, dus ik doe de eerste ronde niet mee...
Basis
Boschker
Braafheid - Kah - Otten
De Guzman - T.Jansen - Buijs - Van Dieren
Huntelaar - Dembele - Farfán
Wissels
Pieckenhagen
Dingsdag
Van Mosselveld
Wau
Van Gessel
Oost
Den Ouden
Nee, komende week pasquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef RayMania het volgende:
19 in de subleague, heb net Gomes gewisseld voor Babos.
Weet alleen niet of dat voor vandaag al ingaat.
Vanaf 8 september beginnen ze het met de echte score. Al sta ik nu wel 2e in de Fok! subleague.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
wanneer beginne ze pas echt met de score? 31 augustus?
thnx! en tot wanneer kan ik mijn slectie wijzigen (dus bijvoorbeeld nieuwe spelers in je selectie zetten en paar verwijderen)?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vanaf 8 september beginnen ze het met de echte score. Al sta ik nu wel 2e in de Fok! subleague.
Dat moet je volgens mij zelf doen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef assie het volgende:
Jaja, sta zelfs eerste nu![]()
Stel dat Van Hooijdonk geschorst wordt komt dan automatisch mn eerste wissel erin??
Boeien, als de selecties maar kloppenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker up-to-date.
Foto van Huntelaar in Heerenveen tenue, en Dembele in Willem II tenue....
Jij wilt niet meedoen bovenin?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Kluivert moet het voor mij gaan doen in de spits
Hoe bedoel je? Ineens 4-3-3 doen ipv 3-4-3? Dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:49 schreef DeVinger het volgende:
Maar je kunt het hele jaar doorwisselen per week met je spelsysteem he
Iedereen is ook weer op nul punten begonnen sinds deze ronde....quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:26 schreef xFriendx het volgende:
Wanneer worden die punten gereset eigenlijk? Ik dacht dat met ingang van deze ronde iedereen weer op 0 zou beginnen?
Aan het einde van deze ronde staan dus alleen de behaalde punten van deze ronde er? Want de nr 1 in de Fokleague heeft in mijn scherm nog steeds 81 punten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iedereen is ook weer op nul punten begonnen sinds deze ronde....
Ik houd 'm nu nog even op de bank maar als ie eenmaal op dreef komt geef ik jullie het nakijkenquote:
Je maakt een grapje??quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef jors het volgende:
kunnen we niet een Fok! subleage maken?
Wat ben jij een vervelende betweter zegquote:Op maandag 11 september 2006 07:04 schreef SnuggLe het volgende:
1) Je kan ook alles in 1 bericht stoppen.
2) Leer goed Nederlands en gebruik leestekens.
3) Lees wat beter want er is allang een FOK-Subleague.
Hij doet gewoon mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef lunko1979 het volgende:
hey wijsneus dat heb ik al gedaan maar kon niks vinden mbt tot hansson, wellicht een feanfan around here die dat wel weet?
Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef lunko1979 het volgende:
hey wijsneus dat heb ik al gedaan maar kon niks vinden mbt tot hansson, wellicht een feanfan around here die dat wel weet?
Ja ik dusquote:Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef jors het volgende:
allee mensen die el hamoedir hebben kunnen hem op de bank zetten hij speelt het verdere zeisoen niet meer
quote:ADO Den Haag
Speler Reden
Konstantinos Loumpoutis Zware knieblessure
Paulus Roiha Knieblessure
Raimund Riedewald Knieblessure
AZ
Speler Reden
Danny Koevermans Hoofdblessure, twijfelgeval
Gijs Luirink Jukbeenbreuk
Shota Arveladze Liesblessure
Excelsior
Speler Reden
Christian Gyan Enkelblessure, twijfelgeval
Damien Hertog Kuitbeenbreuk
Guilliano Grot Knieblessure
Rudy Jansen Knieblessure
FC Groningen
Speler Reden
Arnold Kruiswijk Enkelblessure
Erik Nevland Buikspierblessure
Glen Salmon Hamstringblessure
Koen van de Laak Blessure
Paul Matthijs Bovenbeen
FC Twente
Speler Reden
Karim El Ahmadi Blessure
FC Utrecht
Speler Reden
Alje Schut Knieblessure
Sander Keller Schouderblessure
Feyenoord
Speler Reden
Alfred Schreuder Chronische blessure
Angelos Charisteas Liesblessure, twijfelgeval
Pieter Collen Schouderblessure
Romeo Castelen Enkelblessure
Ron Vlaar Voetblessure
Heracles Almelo
Speler Reden
Kai Michalke Spierscheuring
NAC
Speler Reden
Sander van Gessel Knieblessure
NEC
Speler Reden
Andrzej Niedzielan Hamstringblessure
PSV
Speler Reden
Ibrahim Afellay Hersenschudding
Jason Culina Spierblessure
Jefferson Farfan Hersenschudding
Phillip Cocu Spierblessure
RKC Waalwijk
Speler Reden
Hans van de Haar Hamstringblessure
Patrick van Diemen Hamstringblessure
Ricky van den Bergh Heupblessure
Robert Fuchs Liesblessure
Virgilio Teixeira Neusbreuk
Roda JC
Speler Reden
Kevin van Dessel Gescheurde kruisband
Sekou Cisse Schorsing
SC Heerenveen
Speler Reden
Niklas Tarvajarvi Hamstringblessure
Sparta
Speler Reden
Sjaak Polak Hamstringblessure, twijfelgeval
Vitesse
Speler Reden
Abubakari Yakubu Blessure
Gill Swerts Meniscusblessure
Michael Jansen Geen wedstrijdritme
Theo Janssen Hamstringblessure
Willem II
Speler Reden
Anouar Hadouir Schorsing
Iwan Redan Knieblessure
Mounir el Hamdaoui Knieblessure
Thomas Baelum Schorsing i.v.m. rode kaart
9.9 maarquote:Op maandag 25 september 2006 07:55 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Lazovic(ik heb nog niet gekeken hoeveel punten dat heeft opgeleverd)
Geloof me, dat doe je goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Maikalo het volgende:
Ronde 7:
Boschker: 0 Pt.
Alex: 5 Pt. Vreven: -1 Pt. Stam: -1 Pt. De Cler: 1 Pt.
Buijs: 6 Pt. Bosvelt: 0 Pt. Boutahar: 9.7 Pt.
Lazovic: 2 Pt. Nevland: 2 Pt. Biseswar: 1 Pt.
Kujovic: 4 Pt. Gyan: 2 Pt. Teixeira: 0 Pt. Caluwé: 1.6 Pt. Medunjanin: 6 Pt. Redan: 0 Pt. Pinas: 1 Pt.
24.7 punten. 23e in de subleague en 14972 overall![]()
Ik sta eerste bij ons in de poule met 278.6 punten totaal; 36.6 deze ronde (ondanks -4 van Sankoh!) en deze periode heb ik 96.1 punt!quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef -jos- het volgende:
Uiteraard houd ik mijn profcoach elke week bij en het gaat perfect
Dat is er nu ook nog, terwijl ik met van Nieuwstadt, Bakircioglu en Farfan zo lekker scoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:54 schreef -jos- het volgende:
Hmmz volgens mij is er iets flink fout gegaan daaro, gisteravond kon ik halverwege de westrijd namelijk nog gewoon wisselen en sinds vandaag is er alleen maar een database error te zien...
Ik zie niets van een database error. Alles werkt hier gewoon. Alleen weet ik niet in hoeverre de puntentelling klopt. Volgens mij had ik gister net zoveel punten als nu, alleen als je nu op de spelers klikt die gister speelden zijn die wel bijgewerkt (Alex bijv) maar is mijn puntenaantal niet gestegen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:57 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Dat is er nu ook nog, terwijl ik met van Nieuwstadt, Bakircioglu en Farfan zo lekker scoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |