same herequote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
even een TVP.
Nog even wachten met transfers enzo..
Als je ervoor wilt betalen mag dat, zal ik je mijn bankrekeningnummer geven ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef Waris3 het volgende:
Is het gratis?
Mag je de mijne er ook bijgevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je ervoor wilt betalen mag dat, zal ik je mijn bankrekeningnummer geven ?![]()
Je kan het niet laten, hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
stoer
Het principe van niet willen winnenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kan het niet laten, hè.
Ik heb mijn principes.
Wat hij zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe niet mee, omdat ik deze manager te vaak vergeet.
Judd Nelson in The Breakfast Club.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef bolivian het volgende:
Eat my shorts!
Beetje jammer alleen dat die geblesseerd is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. ik heb Kuyt maar gewisseld voor Castelen
Same herequote:
2 maanden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat is korte-termijn politiek he
[voor hoelang is Castelen geblesseerd??]
Oh, mag dat gewoon? Ik dacht dat ik hem alleen kon vervangen voor een wisselspeler in m'n team.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. ik heb Kuyt maar gewisseld voor Castelen
Tot een bepaalde datum is het nog mogelijk om spelers te vervangen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Oh, mag dat gewoon? Ik dacht dat ik hem alleen kon vervangen voor een wisselspeler in m'n team.
Ok, vandaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot een bepaalde datum is het nog mogelijk om spelers te vervangen.
ik dank u zeer hartelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:30 schreef assie het volgende:
@ ILCILA...
Gomes nog een schorsing openstaan, Schut nog altijd geblesseerd en Sibum is (dacht ik) geen basisspeler meer.
Ach, ik heb Zwaanswijk(reserve natuurlijk) en die had -7.4quote:
Officiële puntentelling is nog niet begonnen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren pas ingeschreven, dus ik doe de eerste ronde niet mee...
Basis
Boschker
Braafheid - Kah - Otten
De Guzman - T.Jansen - Buijs - Van Dieren
Huntelaar - Dembele - Farfán
Wissels
Pieckenhagen
Dingsdag
Van Mosselveld
Wau
Van Gessel
Oost
Den Ouden
Nee, komende week pasquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef RayMania het volgende:
19 in de subleague, heb net Gomes gewisseld voor Babos.
Weet alleen niet of dat voor vandaag al ingaat.
Vanaf 8 september beginnen ze het met de echte score. Al sta ik nu wel 2e in de Fok! subleague.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
wanneer beginne ze pas echt met de score? 31 augustus?
thnx! en tot wanneer kan ik mijn slectie wijzigen (dus bijvoorbeeld nieuwe spelers in je selectie zetten en paar verwijderen)?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vanaf 8 september beginnen ze het met de echte score. Al sta ik nu wel 2e in de Fok! subleague.
Dat moet je volgens mij zelf doen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef assie het volgende:
Jaja, sta zelfs eerste nu![]()
Stel dat Van Hooijdonk geschorst wordt komt dan automatisch mn eerste wissel erin??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |