Ik heb m maar gelijk in het stadion van Grumpelix gedaan, kunnen m'n spelers alvast wennen aan het stadion, de finale wordt er immers ook in gespeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef SuperWeber het volgende:
Njouw the match tegen pik-el is geregeld....
Wat zal ik eens opstellen
Ik zag het, ik doe daar niet moeilijk over... Ik zal nog eens goed nadenken over wat ik zal opstellen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb m maar gelijk in het stadion van Grumpelix gedaan, kunnen m'n spelers alvast wennen aan het stadion, de finale wordt er immers ook in gespeeld.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef Yankee_One het volgende:
lol, winnende goal van mijn coach die mijn winger vervangt. (Ik heb door mijn vakantie geen tijd om een nieuwe te kopen)
ben iig erg blij met de 3-2 overwinning.
wie is de tegenstander?
lennox![]()
Dat hoeft niet, want die speel je toch nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef pekel het volgende:
Oja, bij deze: De halve finale-wedstrijd kan ik pas uiterlijk zondagavond/nacht/maandag 30/31 juli accepteren. Gelieve hier rekening mee houden, Paralympic Tricycle Team of Nielzsche's Fußball Mannschaft.
quote:United Black Panthers - SV Houten 3 0 - 1
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 19-07-2006 om 17:30
MatchID: 83231262
Stadion: Foekje Arena
Toeschouwers: 829
Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 829 toeschouwers naar Foekje Arena trokken. Panthers stelde zich op in een 5-3-2-formatie. De opstelling luidde: Spenner - Murynowicz, Riaņo, van der Wilt, Dupuis, Grigoroscutã - Bø, Angius, Anderner - Rose, Volkerijk.
SVH3 speelde in een interessante 4-4-2-formatie. Beginopstelling: Meerloo - Klompe, van Hoften, Kool, van Dal - Zuidam, Rynsewyn, Kos, Robbe - den Heijer, Gehlen.
Na 7 minuten kwam Panthers-speler Bennie van der Wilt heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen. In de 17e minuut viel Andoni Riaņo van Panthers op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Andoni Riaņo resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Met 0-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Panthers had met 70 procent balbezit een veldoverwicht.
Dan Anderner van Panthers kreeg in de 56e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen. Sommige spelers zagen er uitgeput uit, vooral Bennie van der Wilt had het moeilijk. Op een vreselijke manier verspeelde hij dan ook de bal aan SVH3-speler Edgar den Heijer, die nog energie genoeg leek te hebben en simpel 0-1 maakte. Panthers domineerde de wedstrijd en mocht 80 procent balbezit laten aantekenen.
Zonder enige twijfel was Jan Murynowicz de beste speler van Panthers. Jonas Rose was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van SVH3 was Harm-Jan van Hoften. Henko Zuidam bakte er evenwel weinig van. Er werd afgefloten op 0-1.
Zuid Frankrijk, ongeveer 3 wekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef foetre het volgende:
Alvast Happy Holiday![]()
Waar ga je naartoe?
Ik vind Frankrijk zo'n kutland hčquote:
Dat heb ik met Finland, incl inwonersquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind Frankrijk zo'n kutland hč
JD.. maak je standaardopstelling dan anderS?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef -J-D- het volgende:
TimmyASD wil je voor zondag accepten? Dan kan ik nog mn opstelling maken. Anders moet ik met mn a-team spelen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD.. maak je standaardopstelling dan anderS?
OW wacht.. je gaat natuurlijk ook op vakantie, dus dat is niet handig
Je kan het wel doen, want de opstelling voor volgende week kan je al maken, je meot alleen zorgen dat je voor een evt. P/D weer een keer ingelogt bentquote:
Dat noem ik nog eens lief.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je kan het wel doen, want de opstelling voor volgende week kan je al maken, je meot alleen zorgen dat je voor een evt. P/D weer een keer ingelogt bent
Eventueel wil ik je volgende week vrijdag (28e dus) wel uitdagen voor een friendly die week daarop, dan kan je daarna naar een inetcafetje en hoef je alleen maar te accepteren(tenzij je natuurlijk nog in de Fok!Cup zit)
Geregeld!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef foetre het volgende:
Uitdagingen: 1
Bonobo11
Aanvangstijd: 26-07-2006 om 17:00
Speelterrein: Sportpark de Knollentuin, Bekerregels. Intrekken!
Zondag 07.00 uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef Mokkaboon het volgende:
Hey JD, fijne vakantie alvastwanneer vertrek je ook alweer?
(m'n geheugen is een zeef kwa datums...)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat heb ik met Finland, incl inwoners
hij wil het zelf alleen nog niet gelovenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef SuperWeber het volgende:
Nog 6 dagen totdat vv Emmen uit de Fok!cup vliegt
www.watbenjedan.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
hij wil het zelf alleen nog niet geloven![]()
maar PTT is toch echt een maatje te groot voor'm![]()
ook al heeft hij hem al eens verslagen in vorige rondes
"resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor toekomst"![]()
Over 5 dagen droog ik hem afquote:
Dit is toch echt vrij realistisch...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Kun je niks anders c.q. realistisch iets zeggen?
jazeker!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef DaMadKow het volgende:
The Brown Panters - MadKow
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 26-07-2006 om 17:00
MatchID: 83393413
Stadion: BubbaFat Arena
Dat gaat een dikke pot worden![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit is toch echt vrij realistisch...
Nog 3 dagenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:16 schreef sir_dalord het volgende:
sw eruit of pekel eruit... damn..ik gun het ze beide...dat ze eruit vliegen bedoel ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |