Nerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Niet echt, ik bedoel mijn chatvriendinnetje
Hoi. C.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Stomende seks.
"Ch.", nog altijd, hm?quote:
Wat hij zegt!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
Pics?
Albert Einstein zei het zelf, hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
"Het mooiste dat we kunnen ervaren is het mysterie."
"Het mooiste wat we kunnen ervaren is het mysterie."
Ja, en dat heeft hij ook vast in het Nederlands gezegd.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Albert Einstein zei het zelf, hoor
Klik hier
Goed, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft hij ook vast in het Nederlands gezegd.
Het is gewoon verkeerd vertaald.
HIJ WAS EEN ZJENIE HOOR BUPATIH HIJ SPRAK VAST OOK NEDERLANDS!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft hij ook vast in het Nederlands gezegd.
Het is gewoon verkeerd vertaald.
Die hoofdletterposts van jou altijd, geniaal!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef veldmuis het volgende:
HIJ WAS EEN ZJENIE HOOR BUPATIH HIJ SPRAK VAST OOK NEDERLANDS!!!
Evert zegt (12:06):quote:Op zondag 16 juli 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat dhr./mevr. Tux erg verheugd zal zijn met dit topic.
Dat lijkt net of ze een vuist in d'r gezicht heeft gehadquote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
Is deze het? http://fotoboek.fok.nl/user/24782
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
Is deze het? http://fotoboek.fok.nl/user/24782
Weet ik veel. Ik volg(de) die serie niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:15 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ze ging toen met Billy (Andrew Shue)?
Scherp opgemerkt, Fieldmouse.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:16 schreef veldmuis het volgende:
Dat lijkt net of ze een vuist in d'r gezicht heeft gehad.
Oh waarheen?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, Fieldmouse.
Ik ga eens een eindje door Breedjedaa fietsen.
Het is een retourtje Tilburg geworden.quote:
Op de fiets?! J Dude!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is een retourtje Tilburg geworden.
Retourtje, gelukkig. Want Breda is natuurlijk hendig veel sjieker dan 013.
Semi-racefiets. Ben je er zo.quote:
Wel lekker tochtje. Ik wil binnenkort eens een keer op de fiets naar Baarle-Nassau, dat lijkt me wel puik en goed te doen, maar ik wacht wel tot het een beetje minder heet is.quote:
Baarle-Nassau is goed te doen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:14 schreef veldmuis het volgende:
Wel lekker tochtje. Ik wil binnenkort eens een keer op de fiets naar Baarle-Nassau, dat lijkt me wel puik en goed te doen, maar ik wacht wel tot het een beetje minder heet is.
Thanks! Ik ga als het weer een beetje meezit morgen een stukje trappen, en dan moet die camera maar gewoon mee!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef JDude het volgende:
Via Strijbeek en Meerle (B) is een aardig alternatief. Wel iets langer.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
<------ check, vooral als die in ze kont genomen wordt.![]()
Ik blijf gewoon lekker hier in ons mooi Breda.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga als het weer een beetje meezit morgen een stukje trappen, en dan moet die camera maar gewoon mee!.
Jaaahhh hier ben ik dan! Ik hou ook van jou!quote:
Ach, trappen is gezond! Zullen we anders verhuizen naar het Breda-Topic?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker hier in ons mooi Breda.Of naar de Galderse Meren natuurlijk.
Kon het niet laten om het in m'n sig te zetten ook al gaat het niet over mij dan.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Niet echt, ik bedoel mijn chatvriendinnetje
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kon het niet laten om het in m'n sig te zetten ook al gaat het niet over mij dan.![]()
quote:
Als ik toevallig in m'n MyAT zie dat er iets nieuws is, dus m'n F5 toets leeft nog hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Omfg, je bent snel met je reacties....![]()
Yeah, zo doe ik het ookquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik toevallig in m'n MyAT zie dat er iets nieuws is, dus m'n F5 toets leeft nog hoor.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef -Evert- het volgende:
Kick
Hiquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi![]()
Groeten vanuit Zuid-Frankrijk![]()
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef -Evert- het volgende:
Nog eens een kick.... SuperrrrTuxxxx kom eens hier
Nogsteeds ja.quote:
Ik heb nog niks, jij wel?quote:
Daar geef ik niks om... Maar er zijn om me heen weer allerlei computerproblemen, dus het kan zomaar zijn dat ik weer de hele dag zit te knutselen/ruzieën met die apparaten.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar geef ik niks om... Maar er zijn om me heen weer allerlei computerproblemen, dus het kan zomaar zijn dat ik weer de hele dag zit te knutselen/ruzieën met die apparaten.![]()
Nee.... Tuxquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Toeps is een schatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |