Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Had je dat in GTA ook niet vraag ik mij nu af.. als je extra minuutie ()wilde moest je toch ook steeds bijkopen
Kan het mis hebben hoor
Pipebombsquote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebben
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven pipebombs wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf pipebomb wilt hebben
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Camera systeem, en bv geen aantallen kunnen kiezen als je iets koopt, maar dik 15 keer drukken per item.... ja zijn kleine dingen, maar dat werkt wel prettiger. Meeste wat hij deed heb ik allemaal al een keer gedaan in een GTA game.
Gamertag: Sjotime![]()
Voeg me toe
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?
Als je er toch wat aan wilt doen:
http://www.volition-inc.com/Contact/
http://www.thq.com/ (admin@thq.com)
Succes!
Dat was bij GTA-SA ook zo. Elke keer op het wapen klikken en dan ok. Ook irritant dat hij steeds het wapen van achter de kassa moest pakken. Zonde van de tijd.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in precies deze vorm had, maar kut is het wel. Stel je voor dat je 100 van die dynamiet staven wilt kopen, moet je 100x bevestigen dat je echt die dynamietstaaf wilt hebben
of die kleine dingetjes die van een op het oog een topgame toch een middelmatige game makenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoorHet zijn vaak de kleine dingen die een middelmatige game goed maken
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar zit jou niet mieren te neuken?
Als je er toch wat aan wilt doen:
http://www.volition-inc.com/Contact/
http://www.thq.com/ (admin@thq.com)
Succes!
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh,.. dus tegenwoordig is kritiek niet meer mogelijkSorry dat ik je aankomende spelletje niet zo leuk vind....
![]()
yup, net als vrouwen eigenlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
of die kleine dingetjes die van een op het oog een topgame toch een middelmatige game maken
jah, en dit hele verhaal kun je natuurlijk ook omdraaien. Hoe weet jij dat het een fantastisch spel wordt, als het nog niet eens uit is???quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...
Je hebt grotendeels gelijk, ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, maar kom op, 15x klikken om een wapen te kopen, en dan wat? Jammer dat ze het niet met aantallen gedaan hebben...
Zoveel kraak ik niet af hoor.... sta meestal bekend al hyperquote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, daar gaat het niet om... Ik wordt er alleen niet zo goed van, alleen maar zeuren en afkraken om een spel dat nog niet eens uit is, en dat alleen omdat men hele tijd zit te bratelen dat het een GTA kloon is...
Je hebt grotendeels gelijk, ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, maar kom op, 15x klikken om een wapen te kopen, en dan wat? Jammer dat ze het niet met aantallen gedaan hebben...
Tjah PREY is ook maar 5/6 uur spelen voor een spel dat 11 jaar in ontwikkeling is...
Dat weet ik niet, en dat heb ik ook niet gezegt.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, en dit hele verhaal kun je natuurlijk ook omdraaien. Hoe weet jij dat het een fantastisch spel wordt, als het nog niet eens uit is???
en jah 15 keer klikken is irritant
*Sjtoime added to category HyperActief...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zoveel kraak ik niet af hoor.... sta meestal bekend al hyperMaar toch... ik zeg gewoon wat mij opvalt over de game in dat specifieke filmpje... that's it. Tevens denk ik dat het spel niet erg hoog uit de reviews gaat komen maar dat kan ik volledig fout hebben hoor.... is gewoon een gevoel.
En ja... dat het een GTA kloon is is natuurlijk moeilijk te ontkennen.... snap het probleem daar niet van.... zijn prima games en een cool genre.... zoiets moet je gewoon accepteren. Het IS nu eenmaal een kloon.
Waarheid +8quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef NX het volgende:
[..]
De rest boeit me niet, wanneer je aan het spelen bent, denk je niet aan die dingen, dan ben je gewoon aan het spelen...
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef NX het volgende:
[..]
*Sjtoime added to category HyperActief...
Hehe... klopt... maar om het dan 15x te zeggen...![]()
Precies, en dat maakt het alleen maar beter voor ons gamers...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarheid +8
Als je het naar je zin hebt maakt het allemaal niet uit. Persoonlijk stoorde ik mij helemaal niet aan de popups in GTA.
Ik denk dat dit spel de lat alleen weer hoger heeft gelegd voor GTAIV, en dat is voor iedereen cool![]()
De ontploffingen en dergelijke viel mij ook meteen op... En dat ziet er realistisch uit... Nog beter dan de ontploffingen in Burnout Revenge...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.
Uhhuh. Maar aan de andere kant blijft het een stad, is het alleen dat doodsaaie gangsterthema, kun je niet vliegen, heb ik voorlopig nog niet gezien dat je kan varen (zal toch wel kunnen mag ik hopen), heeft de game absoluut niet de toffe stijl van een GTA en tja, dan zakt de hype toch al weer wat wegquote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zag er wel cool uit hoor.... warmte effecten bij ontploffingen bv.... en ook de MP functie kan erg cool zijn.... met zijn alleen cruises door de stad in 1 auto op zoek naar andere FOK!kers.
Ja dat poste ik al eens...... allemaal al eens gedaan.... het is alleen wel in een betere jas gestopt. Reviews afwachten...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh. Maar aan de andere kant blijft het een stad, is het alleen dat doodsaaie gangsterthema, kun je niet vliegen, heb ik voorlopig nog niet gezien dat je kan varen (zal toch wel kunnen mag ik hopen), heeft de game absoluut niet de toffe stijl van een GTA en tja, dan zakt de hype toch al weer wat weg.
Jep, ik wacht ook eerst de reviews af. Temeer omdat de eerste impressies van de demo ook weer niet laaiend zijn:quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat poste ik al eens...... allemaal al eens gedaan.... het is alleen wel in een betere jas gestopt. Reviews afwachten...
quote:Framerate: In-game, it's not so bad. Kinda like Oblivion. What is really bad is cutscenes. Have you ever played Advent Rising before? Remember the really low framerate cutscenes? THAT bad. i hope it's just the demo, but it really takes away from the game. Also, no cutscene sinking with the audio. (there is a couple of second gap) Like I said, it's probably the demo, ut something to watch for when it ships.
Police Warrent Meter: Maybe it's because i don't know how it works too well, but it seems like it's like Simpsons:Hit & Run, which is definetally NOT a good thing. It takes a while for a cop to catch you. Then AFTER you kill the police officer, more cops might not come back if no cop cars come to pass you within the next couple minutes. I never got into a chase sequence once in playing this game for 2 hours, and I ran over ALOT of people. If someone has an explanation why this happens, please say so because it bugging me out like crazy.
Health meter: Look, For COD2 and Halo, regenerating health rules, but in a GTA-type game, it kinda makkes you invincible as long as you stay away from your enemies for long enough.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |