Ik brand voor de verzameling. Ook al is het dan niet origineel, het is toch mooi. Als ik een stukje terug wil zien kan ik eenvoudig de dvd erin gooien. Natuurlijk om het uit te kunnen lenen (zoals al gezegd), maar ook om het ergens mee naar toe te kunnen nemen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:47 schreef RipCore het volgende:
Ik brand nooit wat. Ik onthoud het wel.
En alsof ik ooit iets nog een keer ga bekijken... Hooguit enkele films/series die dat waard zijn, en die download je dan ook gewoon opnieuw.
Wat heb je nou aan tientallen dvd's met zooi dat je nooit meer kijkt?
http://www.opus.nl/quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook een keer al me muziek, films, games en apps kwijtgeraakt door een format c: te doen onder ms dos..
ware het niet dat c: ntfs was en c dus eigenlijk d was![]()
maar ik ben nu dvdtjes aan het bestellen:
[afbeelding]
nu me bestelling bij ddvd.info geplaatstquote:
Je hebt gelijk. Bleach episode 1 tot 50 of hoger is ook nergens meer te krijgen op Torrentquote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik brand voor de verzameling. Ook al is het dan niet origineel, het is toch mooi. Als ik een stukje terug wil zien kan ik eenvoudig de dvd erin gooien. Natuurlijk om het uit te kunnen lenen (zoals al gezegd), maar ook om het ergens mee naar toe te kunnen nemen.
En opnieuw downloaden gaat een beetje moeilijk als er geen seeds meer zijn. Sommige series van 2003 zijn nu al moeilijk te vinden of gaan tranentrekkend langzaam.
En ook brand ik series die ik al compleet heb, maar nog niet heb gezien. Deze kan ik dan weer wissen om ruimte te kweken voor nieuwe series.![]()
Nee? Ik was eigenlijk van plan na Kimi Ga Nozomu Eien alle afleveringen van Bleach die er tot nu toe zijn te kijken. Heb 1 tot 10 al, maar de rest is dus blijkbaar moeilijk te vinden?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bleach episode 1 tot 50 of hoger is ook nergens meer te krijgen op Torrent![]()
Zeer moeilijk, probeer maar eens te zoeken. Valt je vies tegenquote:Op maandag 24 juli 2006 01:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Nee? Ik was eigenlijk van plan na Kimi Ga Nozomu Eien alle afleveringen van Bleach die er tot nu toe zijn te kijken. Heb 1 tot 10 al, maar de rest is dus blijkbaar moeilijk te vinden?
Ow ok.quote:
Ik kijk Bleach nu wel fullscreen, ziet er niet slecht uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan wel min-of-meer fullscreen kijken... Het ziet er alleen niet uit.
Nah, ik kan hem anders gewoon nog volledig vinden...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:10 schreef Champloo het volgende:
[..]
Zeer moeilijk, probeer maar eens te zoeken. Valt je vies tegen. Ik dacht dat Bleach zeer populair was.
Ik snap niet hoe je youtube als een fatsoenlijke bron voor anime kan zien...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Op youtube staat veel Bleach geloof ik.. is dat geen optie?
Stoor ik me opzich niet zo aan. Downloaden duurt bij mij gewoon veel te lang en ben niet de enige hier die gebruik maakt van de computer.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je youtube als een fatsoenlijke bron voor anime kan zien...
Youtube heeft veel anime, maar veel (alle?) episodes zijn in 2 of meer delen gehakt (bij bleach is dat iig het geval). Het schiet gewoon niet op als je de serie voor het eerst wilt zien, buiten dat de kwaliteit nou niet echt opperbest is.
Je hebt gelijk. Ik heb gister op Youtube aflevering 1 van Bleach gekeken, maar echt genieten kan ik er ook niet van op zo'n klein scherm . Ik heb gelukkig alle afleveringen van Bleach nog gevonden. morgen snel die pc formateren en dan downloadenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef Kroekroek het volgende:
Ik heb net de eerste 4 afleveringen van Haibane Renamei afgerond. Ik vind het wel een mooie anime, en ik ben zeer benieuwd hoe het afloopt.
Ik heb Bleach 27-68 op mijn pc staan. Ik heb ook gezocht naar de vervolgafleveringen, maar dat is nog best pittig inderdaad. Ik zou me nooit tot YouTube richten. Die site is echt niet geschikt om van een anime te genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Moeilijk zeg je? hmm Bleach ep 1-50 van Lunar , 480 peers en 80 seeders.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:10 schreef Champloo het volgende:
[..]
Zeer moeilijk, probeer maar eens te zoeken. Valt je vies tegen. Ik dacht dat Bleach zeer populair was.
Buiten het feit dat ik al een locatie heb aangewezen waar je ze kan vinden...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Moeilijk zeg je? hmm Bleach ep 1-50 van Lunar , 480 peers en 80 seeders.En de 51-60 en 61-70 batches zijn ook nog heel goed te downloaden.
Je moet gewoon weten waar je ze moet zoeken.![]()
Haibane Renmei vind ik de beste anime die ik ooit heb gezien. Heerlijk meesleepend verhaal (heb me was gewoon enkele dagen een beetje depri na het zien ervanquote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef Kroekroek het volgende:
Ik heb net de eerste 4 afleveringen van Haibane Renamei afgerond. Ik vind het wel een mooie anime, en ik ben zeer benieuwd hoe het afloopt.
Ik heb Bleach 27-68 op mijn pc staan. Ik heb ook gezocht naar de vervolgafleveringen, maar dat is nog best pittig inderdaad. Ik zou me nooit tot YouTube richten. Die site is echt niet geschikt om van een anime te genieten.
Ben nu op de helft van seizoen 2, heb niet veel comedy series gezien, maar deze vind ik ook echt grappig.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:32 schreef mschol het volgende:ik had in het begin van school rumble echt zo'n gevoel van whaa weer een 1 in het dozijn serie maar tenma is cool
(in het begin van EP 12 -> 9 uur haarstijl![]()
[afbeelding]
hmm als iedereen de serie goed vind moet ik hem ook maar eens gaan downloaden. de enige komedie die op dit moment heb is Love Hina.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoohoo! meer mensen die School Rumble waarderen.
Het is een van de weinig series waarbij ik echt plat heb gelegen van het lachen.
Een lekkere leipe serie is het.
kan je 1 ding verzekeren als je bij amazon.us of .jp besteld: en je order bedrag is meer als 22 euro:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef uppie83 het volgende:
Ik wil toch maar eens de complete soundtrack van Cowboy Bebop gaan aanschaffen. Hier http://www.amazon.com/gp/product/B00006JJ4L/102-4552696-1616137?v=glance&n=5174 zag ik hem staan voor $29,95 maar is dit zeker weten de complete soundtrack???
Verder heb ik ook nog nooit wat besteld bij Amazon dus ik weet niet of ik nou bij de Britse, Amerikaanse of Japanse moet bestellen. Misschien is het ook mogelijk om met meerdere mensen wat te orderen om zo verzendkosten te besparen
De intro van Bebopquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef uppie83 het volgende:
Ik wil toch maar eens de complete soundtrack van Cowboy Bebop gaan aanschaffen. Hier http://www.amazon.com/gp/product/B00006JJ4L/102-4552696-1616137?v=glance&n=5174 zag ik hem staan voor $29,95 maar is dit zeker weten de complete soundtrack???
Verder heb ik ook nog nooit wat besteld bij Amazon dus ik weet niet of ik nou bij de Britse, Amerikaanse of Japanse moet bestellen. Misschien is het ook mogelijk om met meerdere mensen wat te orderen om zo verzendkosten te besparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |