abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39900515
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:

Ik betaal nog geen ¤200, dus vind jouw prijzen erg hoog
Bij de beun op de hoek neem ik aan? Want zelfs huis-tuin-en-keuken-merken vragen vaak meer voor een beurt dan 200 euro.

Het kan ook dat je voor dat geld alleen een oliebeurtje krijgt en die is bij de Boxster ook maar 200 euro.
quote:
En dat er bij Porsches nooit iets stuk gaat, geloof ik niets van, en dat dat bij alle Amerikanen wel het geval is geloof je vast zelf niet eens.
Nooit iets stuk is overdreven. Maar veel minder dan bij een Corvette. Het is gewoon duidelijk meer auto.
quote:
Wel geloof ik dat een Porsche betere kwaliteit is, maar da's geen reden om er één te kopen
Twee dan? Het is idd geen reden om hem te kopen, maar het is wel iets wat van invloed is op de onderhoudskosten. Onderhoud is meer dan beurtjes en banden.
quote:
Vreemd, er staat geen '95 Corvette op Marktplaats bij mij


Honest mistake, het was autotrader waar ik keek. Korte nacht gehad, niet 100% scherp...
quote:
Ook had ik het over oudere Corvettes, na zo'n 25 jaar stijgen deze allemaal in waarde, speciale versies vaak iets eerder (en iets meer)
Jij wil toch niet serieus beweren dat oude Corvettes meer waard zijn dan oude Porsches. Een Speedster (ooit de instap Porsche) levert nu 100.000 tot 300.000 euro op. Om maar wat te noemen.
quote:
een '95 Porsche staat er wel, en die kost nu nog geen 15% van de nieuwprijs
Als jij een '95 Corvette kunt vinden voor 15% van de nieuwprijs dan zou ik 'm kopen, want die raak je met winst weer kwijt
Je bedoelt toch niet de 3.2 carrera die per abuis bj. 95 heeft staan en voor 18K te koop staat? Want die komt uit 1985 (21 jaar oud) en levert nu nog 34% van de nieuwwaarde (53K destijds) op. Na 21 jaar!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39900647
Ehm jongens... zowel Boxster als Corvette vind ik niet echt interessant, dus laat die discussie maar zitten.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_39900749
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:

Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.
Wat vind je dan van de 968? Heel veel auto voor relatief weinig geld. Het is een beetje zoeken (niet veel van verkocht), maar er zijn hele mooie te vinden en het zijn onverwoestbare auto's.

Moet wel je smaak zijn. De cabrio oogt modern. De coupe oogt aan de achterkant wat teveel als een 944. Desondanks vind je geen beter rijdende auto voor dat geld (reden waarom de 968 CS heel populair is bij Ringers).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39900809
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.

En als ik hier alle denigrerende opmerkingen hoor over auto's voor dameskappers ben ik niet de enige die looks een argument vindt.
Natuurlijk ben je niet de enige die naar looks kijkt.
Wat vind je van de rest van de auto's die geopperd zijn?
  maandag 17 juli 2006 @ 11:50:13 #180
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_39901600
quote:
Op zondag 16 juli 2006 08:22 schreef osmo het volgende:
Dat oudere model is meer iets voor kappers en vrouwen van in de 40.
idd. dit model is een beetje een vrouwenmodel.
pi_39902109
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:

hele verhaal
Hij heeft toch al duidelijk gemaakt dat hij geen Corvette wil? Leuk dat jij er eentje hebt maar dat is verder absoluut niet boeiend.

Ik denk dat een C70 heel duur wordt in wegenbelasting enzo.
pi_39903032
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef ChRoNiC het volgende:

Ik denk dat een C70 heel duur wordt in wegenbelasting enzo.
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39903189
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Ja maar dat kan bij elkaar wel behoorlijk oplopen.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:45:40 #184
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39903280
Dacht dat volvo's over het algemeen ook best betrouwbaar waren?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39904722
doe mij maar een Renault Alpine
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_39905605
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Een tientje meer of minder wegenbelasting per maand valt wel te overzien.

Onderhoudskosten is wel een interessante. Iemand een idee hoe vaak een C70 terug moet en wat dat dan kost?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_39905953
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Dacht dat volvo's over het algemeen ook best betrouwbaar waren?
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.

En de afschrijving is kennelijk ook niet zo best. Een post die velen vergeten, maar die veel plaatjes wezenlijk beïnvloeden, zeker als het aantal kilometers op jaarbasis laag ligt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39905977
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
doe mij maar een Renault Alpine
Aanschaf geen probleem. Laten rijden... ander verhaal.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 17 juli 2006 @ 14:11:56 #189
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39906181
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.

En de afschrijving is kennelijk ook niet zo best. Een post die velen vergeten, maar die veel plaatjes wezenlijk beïnvloeden, zeker als het aantal kilometers op jaarbasis laag ligt.
Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...

En hoe meer afschrijving in de eerste paar jaar; hoe minder er nog af te schrijven valt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39907541
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef MikeyMan het volgende:

Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...
Volgens mij (en Autoweek) niet.
quote:
En hoe meer afschrijving in de eerste paar jaar; hoe minder er nog af te schrijven valt...
Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 17 juli 2006 @ 15:07:15 #191
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39907916
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij (en Autoweek) niet.
[..]

Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.
De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?

Een hoge afschrijving in het begin kan er ook voor zorgen dat de wat oudere auto's juist relatief duur zijn, omdat ze voor meer mensen binnen het bereik beginnen te komen... Komt niet vaak voor, iknow, maar het is mogelijk... Denk hierbij vooral aan grote, dure auto's... Veel mensen willen die juist wat ouder (3-6 jaar oud) kopen, aangezien ze de nieuwe variant niet kunnen betalen, en de afschrijving in het begin erg hoog is...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39908364
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef MikeyMan het volgende:

De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?
Ik dacht bij die C70 weer wel...

TS? Schep even duidelijkheid...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39908658
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik dacht bij die C70 weer wel...

TS? Schep even duidelijkheid...
C70 Coupé is ook goed.

Ik zag bij Autotrader al een C70 2.4 staan voor een kleine 15.000. Best aantrekkelijk op zich.

Wegenbelasting plus verzekering komt op circa 125 euro per maand. Is nog de vraag wat te rekenen voor onderhoud en benzine.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  maandag 17 juli 2006 @ 15:36:18 #194
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39908923
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Mooie mannelijke SL320

[afbeelding]
Dat is het echte werk, wel de 500 liever.
Een echte auto om heerlijk mee te cruisen.
  maandag 17 juli 2006 @ 15:38:05 #195
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39908981
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Estolan het volgende:
Als je 20K maximaal wilt uitgeven, koop dan deze wagen:

Toyota Chaser JXZ100
[afbeelding]
[afbeelding]

Bouwjaar: 1996/10
Kilometerstand: 126.800km
Kleur: Parelmoer wit

Extreem mooie Toyota Chaser. Door de T&E Vertex kit en de parelmoer kleur is deze daadwerkelijk een plaatje.
Mooie modificaties die deze wagen zowel fun als praktisch maken, helemaal in de driftlook. Auto is van automatenbak veranderd naar handbak.
Film van de wagen verkrijgbaar op aanvraag

Modificaties:
6 Cylinder 1JZ 2.5 Turbo Engine
• Aftermarket Exhaust System
• T&E Vertex Look Front Aero
• T&E Vertex Look Side Skirts
• T&E Vertex Look Rear Aero
• Kazama Shift Knob
• Kazama Handbrake Button
• Factory Carbon Dash Trim
• PVC leather look Drivers Bucket Seat (Small Size)
• Dual Air Bag
• Low Mount Carbon look GT Wing (Optional, not Pictured)
• Racing Gear Coil Over Suspension (VGC)
• 18" Alloys (Different Front to Rear)
• Cusco Strut Brace

Te koop ( via Import ): http://www.prophecy-imports.com
Zo`n Chaser heeft mijn neef ook, alleen zonder al die mods.
Ik denk trouwens niet dat TS zo iets zou willen hebben, buiten het feit dat het een sedan is is deze auto volgens mij alleen met stuur aan de rechterkant.
  maandag 17 juli 2006 @ 15:48:18 #196
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39909290
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef yup het volgende:

[..]

Sjah dan heb je een boel keuzes hoor:

SLK, MX5, S2000, Smart Roadster.

Een auto van een hele andere orde:

BMW E36 3.2 liter cabrio

321 pk, 6 bak, sper differentieel

Supersnelle auto, en super praktisch. Weet alleen niet of jij op 321 pk zit te wachten, ik namelijk wel
Ik zou zelf wel voor deze gaan dan, alleen ik zou de wagen wel overspuiten.
pi_39909479
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef DonVincenzo het volgende:

C70 Coupé is ook goed.

Ik zag bij Autotrader al een C70 2.4 staan voor een kleine 15.000. Best aantrekkelijk op zich.

Wegenbelasting plus verzekering komt op circa 125 euro per maand. Is nog de vraag wat te rekenen voor onderhoud en benzine.
Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 17 juli 2006 @ 16:22:35 #198
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39910376
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?
Zijn die niet een (flink) stukje ouder?
Tzijn leuke auto's, maar zoals ook het grootste gedeelte van het porsche publiek vind ik het toch een beetje "net niet"...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39910795
Een 968 uit 1992 kost ongeveer hetzelfde als een SLK of C70 uit 2000. Dat scheelt nogal. Bovendien vind ik het niet zo'n mooie auto.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_39910799
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef MikeyMan het volgende:

Zijn die niet een (flink) stukje ouder?
1992 tot en met 1995. Dat maakt wel dat je ze goedkoop kan verzekeren om maar eens een voordeel van de ouderdom te noemen.
quote:
Tzijn leuke auto's, maar zoals ook het grootste gedeelte van het porsche publiek vind ik het toch een beetje "net niet"...
Die blaaskaken met een watergekoeld slap aftreksel van de 911 zeker?

Ten eerste zou ik mij niet druk maken om het imago. Ten tweede staat de 968 bij de liefhebbers weldegelijk goed aangeschreven. Maar goed, wat anderen er van denken is niet zo belangrijk. De vraag is of TS het iets vindt of niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')