Bij de beun op de hoek neem ik aan? Want zelfs huis-tuin-en-keuken-merken vragen vaak meer voor een beurt dan 200 euro.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik betaal nog geen ¤200, dus vind jouw prijzen erg hoog
Nooit iets stuk is overdreven. Maar veel minder dan bij een Corvette. Het is gewoon duidelijk meer auto.quote:En dat er bij Porsches nooit iets stuk gaat, geloof ik niets van, en dat dat bij alle Amerikanen wel het geval is geloof je vast zelf niet eens.
Twee dan?quote:Wel geloof ik dat een Porsche betere kwaliteit is, maar da's geen reden om er één te kopen
quote:Vreemd, er staat geen '95 Corvette op Marktplaats bij mij
Jij wil toch niet serieus beweren dat oude Corvettes meer waard zijn dan oude Porsches. Een Speedster (ooit de instap Porsche) levert nu 100.000 tot 300.000 euro op. Om maar wat te noemen.quote:Ook had ik het over oudere Corvettes, na zo'n 25 jaar stijgen deze allemaal in waarde, speciale versies vaak iets eerder (en iets meer)
Je bedoelt toch niet de 3.2 carrera die per abuis bj. 95 heeft staan en voor 18K te koop staat? Want die komt uit 1985 (21 jaar oud) en levert nu nog 34% van de nieuwwaarde (53K destijds) op. Na 21 jaar!quote:een '95 Porsche staat er wel, en die kost nu nog geen 15% van de nieuwprijs
Als jij een '95 Corvette kunt vinden voor 15% van de nieuwprijs dan zou ik 'm kopen, want die raak je met winst weer kwijt
Wat vind je dan van de 968? Heel veel auto voor relatief weinig geld. Het is een beetje zoeken (niet veel van verkocht), maar er zijn hele mooie te vinden en het zijn onverwoestbare auto's.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:
Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.
Natuurlijk ben je niet de enige die naar looks kijkt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.
En als ik hier alle denigrerende opmerkingen hoor over auto's voor dameskappers ben ik niet de enige die looks een argument vindt.
idd. dit model is een beetje een vrouwenmodel.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:22 schreef osmo het volgende:
Dat oudere model is meer iets voor kappers en vrouwen van in de 40.
Hij heeft toch al duidelijk gemaakt dat hij geen Corvette wil? Leuk dat jij er eentje hebt maar dat is verder absoluut niet boeiend.quote:
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik denk dat een C70 heel duur wordt in wegenbelasting enzo.
Ja maar dat kan bij elkaar wel behoorlijk oplopen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Een tientje meer of minder wegenbelasting per maand valt wel te overzien.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Dacht dat volvo's over het algemeen ook best betrouwbaar waren?
Aanschaf geen probleem. Laten rijden... ander verhaal.quote:
Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.
En de afschrijving is kennelijk ook niet zo best. Een post die velen vergeten, maar die veel plaatjes wezenlijk beïnvloeden, zeker als het aantal kilometers op jaarbasis laag ligt.
Volgens mij (en Autoweek) niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...
Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.quote:En hoe meer afschrijving in de eerste paar jaar; hoe minder er nog af te schrijven valt...
De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij (en Autoweek) niet.
[..]
Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.
Ik dacht bij die C70 weer wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef MikeyMan het volgende:
De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?
C70 Coupé is ook goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik dacht bij die C70 weer wel...
TS? Schep even duidelijkheid...
Zo`n Chaser heeft mijn neef ook, alleen zonder al die mods.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Estolan het volgende:
Als je 20K maximaal wilt uitgeven, koop dan deze wagen:
Toyota Chaser JXZ100
[afbeelding]
[afbeelding]
Bouwjaar: 1996/10
Kilometerstand: 126.800km
Kleur: Parelmoer wit
Extreem mooie Toyota Chaser. Door de T&E Vertex kit en de parelmoer kleur is deze daadwerkelijk een plaatje.
Mooie modificaties die deze wagen zowel fun als praktisch maken, helemaal in de driftlook. Auto is van automatenbak veranderd naar handbak.
Film van de wagen verkrijgbaar op aanvraag
Modificaties:
6 Cylinder 1JZ 2.5 Turbo Engine
• Aftermarket Exhaust System
• T&E Vertex Look Front Aero
• T&E Vertex Look Side Skirts
• T&E Vertex Look Rear Aero
• Kazama Shift Knob
• Kazama Handbrake Button
• Factory Carbon Dash Trim
• PVC leather look Drivers Bucket Seat (Small Size)
• Dual Air Bag
• Low Mount Carbon look GT Wing (Optional, not Pictured)
• Racing Gear Coil Over Suspension (VGC)
• 18" Alloys (Different Front to Rear)
• Cusco Strut Brace
Te koop ( via Import ): http://www.prophecy-imports.com
Ik zou zelf wel voor deze gaan dan, alleen ik zou de wagen wel overspuiten.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef yup het volgende:
[..]
Sjah dan heb je een boel keuzes hoor:
SLK, MX5, S2000, Smart Roadster.
Een auto van een hele andere orde:
BMW E36 3.2 liter cabrio
321 pk, 6 bak, sper differentieel
Supersnelle auto, en super praktisch. Weet alleen niet of jij op 321 pk zit te wachten, ik namelijk wel![]()
Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef DonVincenzo het volgende:
C70 Coupé is ook goed.
Ik zag bij Autotrader al een C70 2.4 staan voor een kleine 15.000. Best aantrekkelijk op zich.
Wegenbelasting plus verzekering komt op circa 125 euro per maand. Is nog de vraag wat te rekenen voor onderhoud en benzine.
Zijn die niet een (flink) stukje ouder?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?
1992 tot en met 1995. Dat maakt wel dat je ze goedkoop kan verzekeren om maar eens een voordeel van de ouderdom te noemen.quote:
Die blaaskaken met een watergekoeld slap aftreksel van de 911 zeker?quote:Tzijn leuke auto's, maar zoals ook het grootste gedeelte van het porsche publiek vind ik het toch een beetje "net niet"...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |