Schijnbaar niet. TS is alleen maar aan het kijken naar kleine cabrio's gezien zijn reacties. Hieruit kun je wel raden dat hij niet op zoek is naar een 19 persoons SUV.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nogmaals, TS zoekt een toffe bak, dat kan dus een 2-zitter zijn, maar ook een 19 persoons SUV
er staat wel dat ie een klein cabrio'tje wil, maar niet dat ie geen 19 persoons SUV wilquote:Op zondag 16 juli 2006 13:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. TS is alleen maar aan het kijken naar kleine cabrio's gezien zijn reacties. Hieruit kun je wel raden dat hij niet op zoek is naar een 19 persoons SUV.Of lezen jullie zijn reacties niet?
Ik rij meestal 1:9 gemiddeld en op de snelweg 1:10... Dus wat jij zegt gaat iig niet altijd op.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:22 schreef D.Rose het volgende:
1:7/8 gemiddeld? Dan kun je dus ook 1:10 op de snelweg halen.
Die rijdt dan waarschijnlijk ook veel meer kilometers.quote:En dat van de onderhoudskosten is ook een fabeltje. Onze Passat is duurder in onderhoud.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat wel dat ie een klein cabrio'tje wil, maar niet dat ie geen 19 persoons SUV wil
niet altijd wellicht, maar nu welquote:Op zondag 16 juli 2006 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij meestal 1:9 gemiddeld en op de snelweg 1:10... Dus wat jij zegt gaat iig niet altijd op.
[..]
klopt, maar ik bedoelde relatief (prijs onderdelen, grote beurt,...)quote:Die rijdt dan waarschijnlijk ook veel meer kilometers.
ik raad hem geen andere auto's aan, dat waren anderenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
en jij hebt nu gezien zijn posts geen enkel idee wat voor soort auto hij aan het zoeken is? En toch stug andere auto's blijven aanraden.
![]()
Wat is dit voor nutteloze reaktie?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef dr-phil het volgende:
Chrysler 300C
misschien moet je het topic ff doorlezenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef MikeyMan het volgende:
En ja; volledig gefundeerd en in lijn met wat de TS zoekt ook ja...
Ja, en dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien moet je het topic ff doorlezen
Wat zit je nou slap te ouwehoeren vent...quote:
ik ga het niet eens meer uitleggen, jongetjes als jij zijn toch te eigenwijs om ergens anders voor open te staanquote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te ouwehoeren vent...
Goedzo... Ik zou zeker geen poging doen het gebrek aan connectie tussen je hersenspinsels en de realiteit te verklaren...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga het niet eens meer uitleggen, jongetjes als jij zijn toch te eigenwijs om ergens anders voor open te staan
Honda S2000. Redelijk zuinig (voor 240 pk), bulletproof techniek dus behoorlijk betrouwbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef DonVincenzo het volgende:
He jongens mag het ff wat rustiger?
Ik kan zelf best aangeven wat ik wel of niet interessant wil hoor.Maar sommige suggesties zijn inderdaad nogal idioot.
Wat ik zoek is niet persé een cabrio, maar zeker géén oldtimer, geen Volvo gezinsauto en geen benzine slurpend Amerikaans monster. Ik zoek een mooie, beetje sportieve auto die je voor een redelijk maandbedrag kunt rijden en praktisch in gebruik is.![]()
Nog iemand iets op te merken over een (gesloten) TT?
Of misschien een gloednieuwe Smart Roadster?Kan ook voor 20.000.
Ja op zich best leuk maar persoonlijk wat minder aangezien mn zus er ook al een heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:00 schreef twi het volgende:
Een Mazda MX-5?
Sjah dan heb je een boel keuzes hoor:quote:Op zondag 16 juli 2006 16:01 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja goed met praktisch bedoel ik makkelijk te rijden voor dagelijks gebruik, maar er hoeft geen hele Ikea kast in te passen ofzo.
Geloof me mercedes is heel duur met reparaties. Mijn vader rijd al meer dan 25 jaar alleen maar mercedes en onderhoud er aan is erg erg duur.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mercedes is vwb onderdelen redelijk geprijsd (ik kan mij nog herinneren dat mijn oom mij liet zien dat een handbediende spiegel van een Honda Civic duurder was dan een electrische van de S-klasse, hoewel dit wel een fikse tijd terug was...).
Waarom denk je dat het ding zo spotgoedkoop is, dakargelb is een redelijk incourante kleurtje...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:09 schreef twi het volgende:
Maar dan niet in zo'n foeilelijke kleur natuurlijk (over die BMW).
niet helemaal mijn smaak, sorryquote:Op zondag 16 juli 2006 16:08 schreef ChRoNiC het volgende:
En wat vind je van een 3-serie cabrio? Die hebben wij hier ook en dat rijdt fantastisch en is een praktische auto.
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:09 schreef twi het volgende:
Maar dan niet in zo'n foeilelijke kleur natuurlijk (over die BMW).
vind ik eigenlijk behoorlijk lelijk. Vooral gesloten geen gezicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:12 schreef yup het volgende:
Opel Astra Cabrio
Wat vind je van een Opel Astra Cabrio? Ik vind het een prachtige auto, echt een geslaagd model, en ze zijn niet echt superduur!
Dit is schijnbaar voor erg veel mensen moeilijk te lezen en te begrijpen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zoek een mooie, beetje sportieve auto die je voor een redelijk maandbedrag kunt rijden en praktisch in gebruik is.
Vind ik ook niks, C70 is dan een stuk mooier. Wel weer duurder per maand dan de meeste bakken hier denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:13 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Hier een foto van een Astra Cabrio, dingen zijn echt goedkoop, je hebt er al eentje met minder dan 50k voor 15.000 euro met werkelijk alle opties die je kan bedenken!!
Ik weet niet waarmee jij het vergelijkt, maar de reden dat er veel taxi's worden geleverd door Mercedes heeft te maken met de lage kilometerprijs en die wordt beïnvloed door de prijs van het onderhoud...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Geloof me mercedes is heel duur met reparaties. Mijn vader rijd al meer dan 25 jaar alleen maar mercedes en onderhoud er aan is erg erg duur.
Totaal ongeschikt voor alledag.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:18 schreef twi het volgende:
Zijn er geen Opel Speedsters voor rond dat bedrag te vinden? Lotus Elise wellicht?
Van de eigenaren van S2000's begrijp ik dat het geen auto is voor alledag. Ik heb er wel eens mee gereden en ik begrijp precies waarom ze dat vinden. Onderin is de auto wat weinig bij de les. Bovenin weer wel, maar dodelijk vermoeiend op de openbare weg. Op het circuit is het weer wel leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:59 schreef yup het volgende:
Honda S2000. Redelijk zuinig (voor 240 pk), bulletproof techniek dus behoorlijk betrouwbaar.
Qua sportiviteit zit het behoorlijk snor.
Praktisch in gebruikDat is een SLK net zo als een S2000: niet echt praktisch dus, maaar als je alleen bent is het geen probleem.
En de S2000 draait 9000 rpm en dat is echt een genot voor je gehoor als je vol gaat optrekken, helemaal met het dakkie open...
Kan je die nog wel nieuw krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:07 schreef DonVincenzo het volgende:
Smart Roadster is inderdaad een idee. Een nieuwe auto heeft ook zo z'n voordelen.
Ja hoe zit dat? Op de site van smart staat ie nog gewoon genoemd maar ik hoorde dat ie niet meer gemaakt wordt ofzo?quote:
Want?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
smart roadster is echt 3x niks...
Ga aub voor een echte auto, want zo'n roadster krijg je spijt van.
Heb er in gereden, versnellingsbak is prut, hij lijkt snel te gaan omdat je vrij laag bij de grond zit.quote:
volgens mij moet je nog even teruglezenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef DonVincenzo het volgende:
.. en geen benzine slurpend Amerikaans monster.
THE-O01 idd, heb hem zelf daar zien staan zat goed dat autotje, mooie VDO Dayton navigatie er in en klein maar krachtig boxsetje. Zijn vriendin heeft er voornaamlijk ingereden, hij rijd nu wel een nieuwe Mercedesquote:Op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef Hyperdude het volgende:
Spaar maar door voor een Boxster!
http://www.carlovankrey.nl/foto2.htm
(ex-Mental Theo, deze Boxster, is dat goed of slecht)
Ik vind die MB Kompressor motoren maar rauwe krengen zonder veel pluspunten, kan je beter een gewone 4 cylinder nemen, genoeg om te cruisen. Als je meer PK's wilt kan je beter een Boxster kopen, dat blijft toch de beste cabrio in dit segment (en uiteindelijk één van de goedkoopste als je onderhoud, verbruik en afschrijving meetelt)
Lees nu dat je geen stoffen kap wilt.
Sowiezo kan je beter wel een garage nemen voor dit soort auto's, je hebt zo een frust kras/deuk te pakken als je niet in een stille straat woont.![]()
die discussie over het verbruik van een Corvette?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij moet je nog even teruglezen
Er stond nergens dat het veel moeite kost, alleen dat ik het met mijn rijstijl zelden rijd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:34 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
die discussie over het verbruik van een Corvette?
Ik vind een auto die met heel veel moeite misschien 1 op 10 haalt een behoorlijke zuipschuit.
Volgens Autoweek is het testverbruik van de Boxter 13,0 l/100 km, dus die valt dan ook al af.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:04 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja hoor een Corvette rijdt bijna even zuinig als een SLK, jij je zin.
Volgende discussie graag.
Even de verbruikscijfers van de C6 naast de Boxster (stad/buiten/combi):quote:Op maandag 17 juli 2006 08:13 schreef D.Rose het volgende:
Volgens Autoweek is het testverbruik van de Boxter 13,0 l/100 km, dus die valt dan ook al af.
Zeker als je ziet dat het onderhoud 2 keer zo duur is. Als je een Corvette niet mooi vindt mag je dat gewoon zeggen, hij past ook niet bij je, maar haal er geen zielige excuses bij.
Die mag je mij eens uitleggen.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alleen yup komt nog met wat "neutrale" voorstellen.
Ik vergelijk niet met de C6, maar met de C4, , een auto die TS kan betalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Even de verbruikscijfers van de C6 naast de Boxster (stad/buiten/combi):
C6 19,8/9,1/13,0
Boxster 14,3/7,1/9,7
De Corvette verbruikt dus ongeveer 34% meer dan de Boxster. Ook in de praktijk (ik ken iemand die een C6 heeft en die haalt 1:7 met normaal rijgedrag en 1:5 als hij flink doorrijdt naar eigen zeggen). Het testverbruik van Autoweek is leuk, maar als ze met een Boxster 1:7,5 hebben gereden, dan hebben ze bijzonder veel lol gehad (met de onzuiniger 911 haal ik dat soort verbruiken alleen op het circuit, althans, alleen op het circuit verbruikt mijn 911 meer en buiten het circuit is de 911 zuiniger).
En waarom denk jij dat het onderhoud bij de Porsche duurder is? Het is een betere auto, dus gaat minder aan stuk. Ik betwijfel derhalve sterk dat een Porsche duurder is in het onderhoud. En dan nog: een Corvette is na verloop van tijd vrijwel niets meer waard, terwijl een Porsche haar waarde wel flink behoudt. Zeker voor iemand die 12K op jaarbasis rijdt is de lage afschrijving een grote pre, want bij veel auto's is de grootste kostenpost afschrijving. Zeker als je weinig kilometers maakt.
Die komt met meer voorstellen dan een S2000quote:Op maandag 17 juli 2006 09:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die mag je mij eens uitleggen.
Waarom is het voorstel S2000 neutraler dan mijn voorstel om ook eens te kijken naar een MX-5 (die TS dan niet wil, wat ik prima kan begrijpen) en de Porsche 968 cabriolet (de auto waar Honda naar heeft gekeken bij het ontwikkelen van de S2000 volgens mij)? Dat naast mijn ondersteuning van het voorstel Boxster omdat het m.i. de beste in zijn klasse is (een mening die door velen wordt gedeeld) en omdat met lage kilometrages de zeer lage afschrijving deze auto zeer betaalbaar maakt.
Overigens, ik beweer niet 100% objectief te zijn (als het om auto's gaat is niemand dat), maar vraag mij dus gewoon af waarom jij meent dat Yup wel objectief is en de rest niet.
Eerder gaf jij aan dat alle modellen vanaf de C4 in staat waren om 1:10 te rijden, dus ik ging er vanuit dat de verbruikscijfers vergelijkbaar zijn. De cijfers van de C4 kon ik niet achterhalen, vandaar de C6.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik vergelijk niet met de C6, maar met de C4, , een auto die TS kan betalen.
Zoals gezegd, ook uit diverse tests blijkt dat de Corvette wel een slokje lust. Niet zo gek ook met een grote V8 in het vooronder.quote:Ik ken ook mensen met een C6, dus ik neem wat jouw 'kennis' zegt met een grote korrel zout.
Ik wel. De beurt van een Boxster kost bij 20K nog geen 300 euro, 500 euro bij 40K en bij 80K tegen de 700 euro. En bij Porsche gaat er zelden iets stuk, iets wat je van Amerikaanse auto's niet kan zeggen (ik druk mij voorzichtig uit...)quote:Van wat ik heb horen zeggen is een grote beurt bij een Porsche duurder, feiten ken ik niet.
Even op marktplaats gekeken. Een 95-er genomen. Nieuw 30% goedkoper, tweedehands in NL 2x zo goedkoop. Meer afschrijving dus.quote:Verder denk ik dat Corvette's zeker zo waardevast zijn, zoniet meer waardevast dan een Porsche . Iedere Corvette in redelijke tot goede staat van 25 jaar of ouder brengt nu meer op dan deze nieuw heeft gekost.
Over de Astra, BMW en Smart heengelezen... De S2000 vind ik overigens een verstandiger optie dan een Astra of een Smart...quote:Op maandag 17 juli 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die komt met meer voorstellen dan een S2000
Ik zag een Opel Astra, een BMW en een Smart.
Ja inderdaad, ik heb het ook niet over of het verstandig is of niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Over de Astra, BMW en Smart heengelezen... De S2000 vind ik overigens een verstandiger optie dan een Astra of een Smart...
Ik betaal nog geen ¤200, dus vind jouw prijzen erg hoogquote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef DS4 het volgende:
Ik wel. De beurt van een Boxster kost bij 20K nog geen 300 euro, 500 euro bij 40K en bij 80K tegen de 700 euro. En bij Porsche gaat er zelden iets stuk, iets wat je van Amerikaanse auto's niet kan zeggen (ik druk mij voorzichtig uit...)
Vreemd, er staat geen '95 Corvette op Marktplaats bij mijquote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef DS4 het volgende:
Even op marktplaats gekeken. Een 95-er genomen. Nieuw 30% goedkoper, tweedehands in NL 2x zo goedkoop. Meer afschrijving dus.
Een Boxster viel toch al af. Te duur in de aanschaf en gesloten nogal een lelijk ding.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens Autoweek is het testverbruik van de Boxter 13,0 l/100 km, dus die valt dan ook al af.
Zeker als je ziet dat het onderhoud 2 keer zo duur is. Als je een Corvette niet mooi vindt mag je dat gewoon zeggen, hij past ook niet bij je, maar haal er geen zielige excuses bij.
Het gaat je echt om de "looks" ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Een Boxster viel toch al af. Te duur in de aanschaf en gesloten nogal een lelijk ding.
Is eerder genoemd. Is inderdaad een erg interessante optie. De aanschaf kan in ieder geval redelijk goedkoop, de rest moet ik nog uitzoeken.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:50 schreef OverRoelt het volgende:
Kijk eens naar een Volvo C70... vind ik ook wel de catagorie erg mooi, en betaalbaar... zit rond hetzelfde bedrag en ook Full options meestal
Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het gaat je echt om de "looks" ?
Bij de beun op de hoek neem ik aan? Want zelfs huis-tuin-en-keuken-merken vragen vaak meer voor een beurt dan 200 euro.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik betaal nog geen ¤200, dus vind jouw prijzen erg hoog
Nooit iets stuk is overdreven. Maar veel minder dan bij een Corvette. Het is gewoon duidelijk meer auto.quote:En dat er bij Porsches nooit iets stuk gaat, geloof ik niets van, en dat dat bij alle Amerikanen wel het geval is geloof je vast zelf niet eens.
Twee dan?quote:Wel geloof ik dat een Porsche betere kwaliteit is, maar da's geen reden om er één te kopen
quote:Vreemd, er staat geen '95 Corvette op Marktplaats bij mij
Jij wil toch niet serieus beweren dat oude Corvettes meer waard zijn dan oude Porsches. Een Speedster (ooit de instap Porsche) levert nu 100.000 tot 300.000 euro op. Om maar wat te noemen.quote:Ook had ik het over oudere Corvettes, na zo'n 25 jaar stijgen deze allemaal in waarde, speciale versies vaak iets eerder (en iets meer)
Je bedoelt toch niet de 3.2 carrera die per abuis bj. 95 heeft staan en voor 18K te koop staat? Want die komt uit 1985 (21 jaar oud) en levert nu nog 34% van de nieuwwaarde (53K destijds) op. Na 21 jaar!quote:een '95 Porsche staat er wel, en die kost nu nog geen 15% van de nieuwprijs
Als jij een '95 Corvette kunt vinden voor 15% van de nieuwprijs dan zou ik 'm kopen, want die raak je met winst weer kwijt
Wat vind je dan van de 968? Heel veel auto voor relatief weinig geld. Het is een beetje zoeken (niet veel van verkocht), maar er zijn hele mooie te vinden en het zijn onverwoestbare auto's.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:
Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.
Natuurlijk ben je niet de enige die naar looks kijkt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Niet alleen, maar het speelt natuurlijk best een rol. Maar een Boxster is vooral boven budget in de aanschafprijs.
En als ik hier alle denigrerende opmerkingen hoor over auto's voor dameskappers ben ik niet de enige die looks een argument vindt.
idd. dit model is een beetje een vrouwenmodel.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:22 schreef osmo het volgende:
Dat oudere model is meer iets voor kappers en vrouwen van in de 40.
Hij heeft toch al duidelijk gemaakt dat hij geen Corvette wil? Leuk dat jij er eentje hebt maar dat is verder absoluut niet boeiend.quote:
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik denk dat een C70 heel duur wordt in wegenbelasting enzo.
Ja maar dat kan bij elkaar wel behoorlijk oplopen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Een tientje meer of minder wegenbelasting per maand valt wel te overzien.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wegenbelasting is zelden een echt probleem. De onderhoudskosten zijn denk ik eerder een probleem.
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Dacht dat volvo's over het algemeen ook best betrouwbaar waren?
Aanschaf geen probleem. Laten rijden... ander verhaal.quote:
Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar bij mijn weten kost het onderhoud gewoon relatief veel geld. Turbomotoren verlangen over het algemeen meer onderhoud dan NA motoren.
En de afschrijving is kennelijk ook niet zo best. Een post die velen vergeten, maar die veel plaatjes wezenlijk beïnvloeden, zeker als het aantal kilometers op jaarbasis laag ligt.
Volgens mij (en Autoweek) niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, turbo is leuk... Maar ook met een niet-turbo kun je heerlijk rijden... Hij is ook gewoon zonder turbo geleverd...
Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.quote:En hoe meer afschrijving in de eerste paar jaar; hoe minder er nog af te schrijven valt...
De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij (en Autoweek) niet.
[..]
Wat je niet meer kan afschrijven hoef je niet meer af te schrijven, dat is waar... Maar meestal zegt de afschijving de eerste jaren ook iets over de afschrijving in de jaren daarna. En niet omgekeerd evenredig.
Ik dacht bij die C70 weer wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef MikeyMan het volgende:
De cabrio is alleen als t geleverd... De coupé ook als non-turbo (2.4)... Geloof dat het niet persé een cabrio moest zijn?
C70 Coupé is ook goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik dacht bij die C70 weer wel...
TS? Schep even duidelijkheid...
Zo`n Chaser heeft mijn neef ook, alleen zonder al die mods.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Estolan het volgende:
Als je 20K maximaal wilt uitgeven, koop dan deze wagen:
Toyota Chaser JXZ100
[afbeelding]
[afbeelding]
Bouwjaar: 1996/10
Kilometerstand: 126.800km
Kleur: Parelmoer wit
Extreem mooie Toyota Chaser. Door de T&E Vertex kit en de parelmoer kleur is deze daadwerkelijk een plaatje.
Mooie modificaties die deze wagen zowel fun als praktisch maken, helemaal in de driftlook. Auto is van automatenbak veranderd naar handbak.
Film van de wagen verkrijgbaar op aanvraag
Modificaties:
6 Cylinder 1JZ 2.5 Turbo Engine
• Aftermarket Exhaust System
• T&E Vertex Look Front Aero
• T&E Vertex Look Side Skirts
• T&E Vertex Look Rear Aero
• Kazama Shift Knob
• Kazama Handbrake Button
• Factory Carbon Dash Trim
• PVC leather look Drivers Bucket Seat (Small Size)
• Dual Air Bag
• Low Mount Carbon look GT Wing (Optional, not Pictured)
• Racing Gear Coil Over Suspension (VGC)
• 18" Alloys (Different Front to Rear)
• Cusco Strut Brace
Te koop ( via Import ): http://www.prophecy-imports.com
Ik zou zelf wel voor deze gaan dan, alleen ik zou de wagen wel overspuiten.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef yup het volgende:
[..]
Sjah dan heb je een boel keuzes hoor:
SLK, MX5, S2000, Smart Roadster.
Een auto van een hele andere orde:
BMW E36 3.2 liter cabrio
321 pk, 6 bak, sper differentieel
Supersnelle auto, en super praktisch. Weet alleen niet of jij op 321 pk zit te wachten, ik namelijk wel![]()
Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef DonVincenzo het volgende:
C70 Coupé is ook goed.
Ik zag bij Autotrader al een C70 2.4 staan voor een kleine 15.000. Best aantrekkelijk op zich.
Wegenbelasting plus verzekering komt op circa 125 euro per maand. Is nog de vraag wat te rekenen voor onderhoud en benzine.
Zijn die niet een (flink) stukje ouder?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aangezien je voor dat geld ook een goede Porsche 968 coupe (en misschien zelf cabrio) kan krijgen: is dat ook iets voor jou?
1992 tot en met 1995. Dat maakt wel dat je ze goedkoop kan verzekeren om maar eens een voordeel van de ouderdom te noemen.quote:
Die blaaskaken met een watergekoeld slap aftreksel van de 911 zeker?quote:Tzijn leuke auto's, maar zoals ook het grootste gedeelte van het porsche publiek vind ik het toch een beetje "net niet"...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |