daar ben ik geweest toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, moet jij niet naar het Maud-topic?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MM, jij hebt die seizoensgids van VI hè?
[..]
Staat de C-lijst van scheidsrechters er ook in? Staan Brondijk, Bakkelo en Kamphuis er in?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ja, hoezo?
Eindelijk eens de beste man van het veld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uitgebreide warming up, intervaltraining, loopscholing, sprinten en afsluiten met een potje voetbal waarin je bij menigeen kunt zien waarom men scheidsrechter is geworden.
Uiteraard mooie anekdotes van de trainer tussendoor. Hij deed het erg leuk, vind ik.
Nee, ik was slecht. Ik had me uitgesloofd tijdens het lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eindelijk eens de beste man van het veld?
Klinkt leuk. Gaf hij nog nuttige tips?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uitgebreide warming up, intervaltraining, loopscholing, sprinten en afsluiten met een potje voetbal waarin je bij menigeen kunt zien waarom men scheidsrechter is geworden.
Uiteraard mooie anekdotes van de trainer tussendoor. Hij deed het erg leuk, vind ik.
Jazeker, een heleboel. Niet alles sprak mij aan, maar het was wel leuk om te horen wat hij er van vindt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Gaf hij nog nuttige tips?
Dit klinkt wel licht soft erotischquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je moet oppassen, anders zal ik jouw spek eens in de boter stippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |