abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39865906
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik ben trouwens joods.
ben ook ooit in israel geweest al was ik toen nog jong ik weet wel hoe mooi het landschap is, ik weet ook dat de meerderheid van de bevolking de pest heeft aan de huidige zionistische politiek.
Heb ik geloof ik al een keer ergens gelezen op Fok. Prima toch.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39865910
Zei ik zich? SIG dus!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:30:29 #178
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39865933
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:29 schreef _The_General_ het volgende:

Het komt er dus weer op neer dat de leiding van deze organisatie's eigenlijk helemaal niet die eigen staat willen. Ze willen dat het conflict blijft bestaan omdat ze anders hun macht kwijt zijn.

Daardoor maken ze hun eigen volk slachtoffer en misbruiken ze zelfs jou.
Dat gold voor Arafat, ik weet niet of dat voor iedereen geldt.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39865938
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Absoluut niet, ik kan me niet inleven, ik ben altijd tegen geweld geweest waar er sprake is van onschuldig bloed, maar hypothetisch, als mijn huis is afgebrand mijn familie gedood en mijn leven zuur gemaakt, zou ik weleens radicaal van mening kunnen veranderen met betrekking tot begrippen als "onschuldig", jij ook hoor, niet alleen ik.
Ik moet het je eerlijk nageven dat je meestal een stuk genuanceerder en verstandiger overkomt dan bijvoorbeeld iemand als Super7Fighter.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39865947
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Zei ik zich? SIG dus!
http://home.iae.nl/users/arcengel/NedIndie/heutsz.htm

Machtig interessante site,
pi_39865949
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Legitiem verzet zijn militaire doelen.
En legitiem is?....
quote:
Palestijnse groeperingen zijn laffe honden die het liefst schoolbussen met Joodse kinderen willen opblazen. Dat valt onder oorlogsmisdaden.
Dus ALLE Palestijnen zijn fout

Gelukkig ben jij volstrekt neutraal
[..]
  zondag 16 juli 2006 @ 00:31:51 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_39865963
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure, praat de VS maar na en roep het eenzijdig/onevenwichtig zoals je wens, betreffende resolutie is ingediend door Qatar maar verder wordt er helemaal geen informatie geschaft in door mij geplaatste stuk dat het ook Arabische landen waren die voor stemden.
Ik hoef de VS niet na te praten. Ik kan eerder ingediende resoluties wel even voor je opzoeken die mijn bewering bevestigen hoor.

Het geweld dient aan beide kanten veroordeeld te worden. Heel simpel.
pi_39865991
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik hoef de VS niet na te praten. Ik kan eerder ingediende resoluties wel even voor je opzoeken die mijn bewering bevestigen hoor.

Dat is de enige manier.
pi_39865996
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En verdere oude koeien zijn honderden (of mogelijk duizenden) willekeurige raketaanvallen op burgerdoelen in Israël, beschietingen en ontvoeringen. het mogen dan 'oude koeien' zijn, maar dit conflict heeft geleerd dat een vos zijn streken niet verleerd, maar eigenlijk heeft Hezbollah aanhoudend strijd tegen Israël geleverd, dus van een verlering is geen sprake.
Hezbollah slaat een nieuwe bladzijde open in zn boek en meent te zeggen bereid te zijn voor een "open oorlog" jegens Israel, of heb je liever dat ik ook een opsommende post maak van bloed die kleeft aan de handen van de enige "democratie" in het midden oosten?
quote:
Hezbollah krijgt geen steun, omdat een resolutie is aangenomen die bepaalde dat Hezbollah ontwapent moest worden. Dat de regering van Libanon onmachtig is dit uit te voeren laat onverlet de mogelijkheid open dat Hezbollah überhaupt enkel steun zou verkrijgen uit Het Westen. Aan de andere kant heeft hHezbollah ruim voldoende steun aan het bondgenootschap met Syrië en de banden met Iran en indirect China.
Wie bepaalde dat Hezbollah ontwapent moest worden? De VN? Mja, het is idd jammer voor Hezbollah dat ze geen VS hebben die voor alles een veto ontwerpt.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:33:30 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_39865998
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:31 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En legitiem is?...
Militaire doelen. Zoals dat schip dat werd geraakt.

Wakker blijven jongen .
  zondag 16 juli 2006 @ 00:34:21 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39866013
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Was je pa een jood?
nee mijn moeder, alleen dan ben je namelijk ook joods verwant,
ik hang het geloof niet aan trouwens, heb het wel aangehangen toen ik nog kind was.
pesach en chanoeka etc..in de kalender.......... maar goed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39866016
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja maar lieve schat, media breng het heel anders over, ene kant is een partij dat zich wel moet verdedigen en aan de andere kant zijn het terroristen, sorry maar wat mij betreft is dat allerminst objectief of een reflectie van de waarheid.
pi_39866025
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hezbollah slaat een nieuwe bladzijde open in zn boek
Had Hezbollah maar eens aan het Palestijnse volk gedacht en de resolutie uitgevoerd. Dan waren we misschien een stap dichter bij vrede geweest.
pi_39866026
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik moet het je eerlijk nageven dat je meestal een stuk genuanceerder en verstandiger overkomt dan bijvoorbeeld iemand als Super7Fighter.
Thnx
pi_39866034
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Ach gut, weer die eenzijdige ingediende resoluties. Die Arabische landen moeten eens leren om een resolutie in te dienen die het geweld aan beide kanten veroordelen. Anders krijg je een veto ja.
Onzin
De USA zal zijn Veto uitspreken tegen ELKE resolutie tegen Israel ook al worden beide partijen genoemd als schuldigen
pi_39866035
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Had Hezbollah maar eens aan het Palestijnse volk gedacht en de resolutie uitgevoerd. Dan waren we misschien een stap dichter bij vrede geweest.
Vergis ik me of strijd Hezbollah voor Libanon?
  zondag 16 juli 2006 @ 00:35:32 #192
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39866038
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef schatje het volgende:

Militaire doelen. Zoals dat schip dat werd geraakt.

Wakker blijven jongen .
quote:
Wanneer val je burgers trouwens niet aan tijdens een oorlog? Wat bedoel je met aanvallen? Heb je 't over bloed? Of over psychologische effecten? Infrastructuur onklaar maken? Je kunt burgers op vele fronten raken, niet alleen fysiek. En heb je 't over moedwillig, of per ongeluk? Denk je dat Hezbollah 't voor elkaar krijgt om zijn vliegend speelgoed uberhaupt nauwkeurig te richten? Denk je dat Hezbollah niet veel liever de havens van Haifa aanvalt en olie opslagtanks raakt, in plaats van een huisje met wat Israelische burgers?

Kom nou!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39866049
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Thnx
Eerlijk is eerlijk.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:36:14 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_39866055
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja maar lieve schat, media breng het heel anders over, ene kant is een partij dat zich wel moet verdedigen en aan de andere kant zijn het terroristen, sorry maar wat mij betreft is dat allerminst objectief of een reflectie van de waarheid.
Wat een gelul.

Geweld is geweld.
pi_39866061
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:36 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk.
Wordt gewaardeerd
pi_39866068
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vergis ik me of strijd Hezbollah voor Libanon?
Allemaal inwoners van het voormalige protectoraat Palestine en dus Palestijnen.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:37:35 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_39866083
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Onzin
De USA zal zijn Veto uitspreken tegen ELKE resolutie tegen Israel ook al worden beide partijen genoemd als schuldigen
Kom maar op met al die resoluties. Laat ze maar zien aan mij Schatje.
pi_39866091
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Ook inhoudelijk sterk
quote:
Geweld is geweld.
Dat is pas gelul, ik vul niet in wie er bezig is met zelfverdediging, soms Israel en soms andere partijen, maar verdediging is nooit gelijk aan agresse terwijl er bij beiden meestal gebruik wordt gemaakt van geweld.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:37:54 #199
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39866095
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure, praat de VS maar na en roep het eenzijdig/onevenwichtig zoals je wens, betreffende resolutie is ingediend door Qatar maar verder wordt er helemaal geen informatie geschaft in door mij geplaatste stuk dat het ook Arabische landen waren die voor stemden.
:
quote:
Qatar Presents Anti-Israel Resolution to UNSC, Vital Perspective Obtains Text
The AP reported earlier that Qatar is circulating a draft Security Council resolution demanding that Israel end its operations in Gaza and release the Hamas officials it has arrested. The draft faced immediate opposition from the U.S. and France, which called it unbalanced in its criticism of Israel.

In another Vital Perspective exclusive, we've obtained a copy of the draft resolution and have transcribed several sections. Please be aware that it is not a complete text, but that it's so one sided, the French have a problem with it. "It is not balanced enough, and we will propose amendments, and we think it requires a lot of work," said French Ambassador Jean-Marc de la Sabliere after the council's initial closed-door talks on the draft.

There is no mention of the hundreds of rocket attacks Israel has faced, no mention of dismantling the terror organizations and only passing mention of Gilad Shalit. Instead, we read about Israeli force against civilians, releasing the Hamas terrorists, the Assad flyover and the prisoners document. All of the below statements fall under the heading of "The Security Council..." The emphasis is ours.

Expressing its grave concern at the continued deterioration of the situation on the ground in the Palestinian Territory occupied by Israel since 1967, including East Jerusalem, during recent weeks, particularly as a result of the excessive and indiscriminate use of force by Israel, the occupying Power, which has caused extensive loss of civilian Palestinian life and injuries, including among children;

Demands that Israel, the occupying Power, immediately cease its aggression against the Palestinian civilian population in the Occupied Palestinian Territory, including East Jerusalem, immediately withdraw its forces to positions outside the Gaza Strip and release all of the Palestinian officials it has detained;

Expresses its appreciation for all efforts aimed at finding a diplomatic solution for the issue of the release of prisoners, including the Israeli soldier;

Stresses that confrontational acts on other fronts constitute a threat to regional stability and international peace and security;

Calls upon the international community, including the Quartet, to take immediate steps, including confidence-building measures between the parties, with the objective of resuming peace negotiations and restarting the peace process, bearing in mind the recent agreement reached among the Palestinian parties for national reconciliation, which facilitates the path towards the resumption of negotiations and the peace process;

John Bolton said "it's far from anything that could be brought to a vote." We agree, and we look forward to a swift Bolton veto should this resolution ever come to a vote in the Security Council.
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39866101
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wordt gewaardeerd
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf nog wel eens ongenuanceerd door de bocht wil vliegen, maar als het er op aan komt kan ik met alle mensen van goede wil door 1 deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')