[offtopic]Dat viel mij dus ook al op! Ik keek die aflevering nog eens en 't viel mij ook al op dat hij er erg veel op leek. En inderdaad, op imdb stond inderdaad ook dat hij het was. Is overigens ook een erg leuke serie, The Cosby Show[/offtopic]quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef SunChaser het volgende:
Een van de schoonzonen van Cliff Huxtabel (Cosby Show) speelt vals
Je kan toch ook die afleveringen downloaden als je ze mist?quote:
Ik welquote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind deze serie dan net weer niet de moeite waard om te downloadenEn mijn engels is voor de rest perfect hoor en anders zijn er altijd nog subs xD
We zitten hier nu midden in het nieuwe seizoen; heb maar één aflevering gezien want er was een stop tijdens de feestdagen, maar Selleck doet het redelijk goed is mijn eerste indruk. Alleen is de rol van Sam wat veranderd, niet in positieve zin.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop maar dat Tom Selleck meer Magnum P.I. gaat spelen dan boerenkinkel
Nee en Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die nog kijkt?
Was nu een vervolgaflevering
Ik kan niet, we hebben hier de season-finale al gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die nog kijkt?
Was nu een vervolgaflevering
De season finale? De allerlaatste aflevering bedoel jequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef static het volgende:
[..]
Ik kan niet, we hebben hier de season-finale al gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:maandag 23-06, 23:12 uur
Big Ed Deline is met zijn partner Danny McCoy een bende die creditcards vervalst op het spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |