Hallo.
In FTR is er een traditie van tournaments, toernooien, spelletjes, wedstrijden of hoe je 't ook wil noemen. Die gaan nogal vaak over film en eigenlijk iets te zelden over TV (ik weet even niet meer waarvoor de R uit FTR staat, die negeer ik dus even).
Af en toe wordt er toch eentje georganiseerd en dat blijkt dan vrij succesvol, vandaar deze poging om nog eens zoiets in gang te steken.
Het gaat dus over het beste TV-personage. Iedereen moet zelf maar beslissen wat hij of zij onder beste verstaat, dat kan variëren van tofste tot coolste tot grappigste tot stoerste tot lekkerste tot gewoon beste.
Voorbeelden van TV-personages zijn:
![]()
![]()
![]()
![]()
maar uiteraard ook
![]()
en zeer zeker
![]()
en zoveel meer: Seinfeld, Buffy, Cartman, MacGyver, Blackadder, Dale Cooper, Ugly Betty, Sawyer, T-Bag, JR, Little Joe, Mien Dobbelsteen, etc.... ze mogen allemaal meedoen.
Het is de bedoeling dat iedereen nu namen roept bij wijze van nominatie. Ondersteuning is niet nodig, ik gooi alles wel in poules, dan wordt het sowieso wel gezuiverd. Ik heb niet meteen een uitgesproken mening over wat wel en niet mag meedoen, ze moeten wel fictief zijn, geen Idols of Big Brother-figuren, ook geen Jerry Springer of zo. Bij twijfel heeft de machtsgeile dictatoriale jury (ikzelf dus) het laatste woord. Voor dit tournament is vanaf de stemrondes de gebruikelijke "als je 't niet kent, mag je niet stemmen"-regel niet van toepassing.
U mag nu namen roepen. Aangezien ik niet alles en iedereen ken, vraag ik om de volgende opmaak te gebruiken: Naam personage (naam TV-serie), dus als voorbeeld:
Jack Bauer (24)
PS voor duidelijkheid: de plaatjes staan er om de OP op te vrolijken, het is niet de bedoeling er een plaatjestopic van te maken, als iemand nomineert door middel van plaatjes, dan herken ik helaas niemand. Als iemand willekeurig namen van personages begint te roepen zonder ergens de serie te vermelden, dan herken ik wederom geen enkele naam.Dit kan in potentie vrij leuk worden, ik hoop op de nodige medewerking, merci.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.