lekker rukken bij Sylvester Stallone zn torso dusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
Nou dan ga ik nu naar bedje, rambo kijken![]()
en fijn dromen over tieten enzo
Ja dromen over kleine tieten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
Kleine tieten!
Slaap lekker alvast BaraCuda.
met die eend?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ehh.. is een exvriendin van mijn vader. Niet mijn moeder.
Jup!quote:
as ze iets met wielen poseertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jup!
Mijn moeder staat op geen enkele foto! Maar ik wil er wel een voor je inscannen?, van vroegah
wanneer ik weer thuis ben.
*zucht*quote:
ik heb al mijn ouders fotoboeken doorgeploegd, maar weinig wielenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*zucht*
Nee dus. Denk ik. Die autofoto's staan in een apart album van mijn vader. Ik heb ze denk ik bijna allemaal gehad.
kloptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet waarom jij nog wakker bent Alexxxxx.
En ik wed dat je rond 0:02 naar bed gaat..
Wat was het dan? Messenga die weer loopt te klikkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht zo van eh! ijsmeis is wee rmot! ze pstet in et FAtopic!
maar ik keek scheef
nee, messenaga zei dat zwequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat was het dan? Messenga die weer loopt te klikken?
klopt, sandra zit voor de deurquote:Op zondag 16 juli 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehe, Alexxxxx kan nog niet naar bed.
had ik het nummer neit mnogen geven dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:04 schreef BoJo het volgende:
ja godver zit je film te kijken word je penis telkens gebelt![]()
Ik moest even nadenkenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:04 schreef BoJo het volgende:
het was wel vervelend tijdens de filmquote:Op zondag 16 juli 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ik het nummer neit mnogen geven dan?
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:04 schreef BoJo het volgende:
quote:
dat word toeren danquote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
BoJo die cabrio is heerlijk.
Hij rijd lekker en is geweldig![]()
ik morgen werken, zo ook bed jaquote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb nog wel gewerkt!
Slaap lekker Alexxxxx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |