Tuurlijk, ik heb dat onthoudenquote:
Hoe komt het dat ik daar niets van weetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb je gister niet horen klagen
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker wetenquote:
In zijn dromen misschien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb dat onthouden.
Aus, bei, mit, nach, von, zu.
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
Terecht tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Bier en iedereen wordt wakker.
quote:
* Dark_Angelus geeft wel ff een pilske door.quote:
Dat zal het zijnquote:
Spannend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Ahaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Vergis je je miisschien in de persoon?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..
Sorry bengelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergis je je miisschien in de persoon?![]()
Das de theorie of ook echt de praktijk een keer?quote:
Excuses moet je aanbieden bij de persoon die het wel is.quote:
Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Behalve bungyjumpen, das eng.![]()
Ik wil nog wel een keer bordjes knallen naar Stolbergquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is nog genoeg, daar heb je alleen zo weinig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |