Ik snap wel waarom (zie Naruto) maar bij het "Speciale Categorieën" hoeft dat niet naar mijn mening.... Ik ben zodaanig overtuigt van mijn top 3 dat die regel geschrapt mag worden in Speciale categorieën.quote:Je moet een serie of film volledig hebben gezien om erop te mogen stemmen, omdat een serie gemaakt of gekraakt kan worden door het einde. Dit betekent dus ook dat er niet gestemd kan worden op Bleach of Naruto, omdat die nog steeds aan de gang zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Qunix het volgende:
Iets zit me dwars............
[..]
Ik snap wel waarom (zie Naruto) maar bij het "Speciale Categorieën" hoeft dat niet naar mijn mening.... Ik ben zodaanig overtuigt van mijn top 3 dat die regel geschrapt mag worden in Speciale categorieën.
Jordy-B: Wat vind jij?
Tevens een top 3 van nieuw komende anime is toepasselijk. Een top 3 over wat jij het beste nieuw komende anime vind. En dan moet die serie niet meer dan 12 eps hebben (1 seizoen). + Het moet nog steeds aan de gang zijn.
Volgens mij mag het dus wel gewoon hoorquote:Er zijn een paar speciale categorieën: Music, Opening/Ending, Male character en Female character. In deze categorieën is het niet noodzakelijk om de hele serie gezien te hebben.
Verkeerd gelezen.. Sorryquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mag het dus wel gewoon hoor
Meestal krijg je bij een zin met of nog een tweede optie Jordyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
Het maakt hierbij niet uit of het gaat om een film van een animé-serie.
Jezzoes, wat doe jij nou...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef Zeurberus het volgende:
Moet Jordy-B eerst zijn OP doorlezen en daarna posten?
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
All-round series:
1. Azumanga Daioh
2. Chobits
3. Love Hina
Films:
1. Spirited Away/Sen to Chihiro no kamikakushi
2. Princess Mononoke/ Mononoke-hime
3. Grave of the Fireflies/Hotaru no haka
4. Cowboy Bebop
5. Nausicaa/Kaze no tani no Naushika
Jammer dat ze niet mee mogen doen, allebei goede OVA's (Blood is zo kort dat ik het geen film wil noemen) in hun genre. Het is iig aangepast.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Gluttony... Hoshi no Koe en Blood: The Last Vampire zijn geen series.
Blood: The Last Vampire is een film en Hoshi no Koe is een ééndelige OVA (en dus eigenlijk ook een film). Van Blood is wel een serie (Blood+), maar deze is nog niet klaar en kan dus niet meedoen met deze verkiezing.
Eventjes aanpassen, graag.
Idd...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef blessed19 het volgende:
one piece is toch ook nog steeds niet afgesloten?
Dan kan je daar dus niet op stemmen in de categorie "all-round".quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Frautie het volgende:
ehm 1) Bleach and 2) Full Metal Alchemists
Jawel, maar ik wil nog wat dingen afkijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef Champloo het volgende:
Doe jij niet mee aan de verkiezing Jordy?
Hij's een klein beetje heel erg gejat van ijsmeis... (die van de zip...)quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:16 schreef Sh0g het volgende:
maar die avatar is wel geniaal. daar wil ik een t-shirt van![]()
Da's meer een vraag voor het algemene topic... Shinobuden 2×2 is genoemd in de topics 6 t/m 14... Er is een zekere user met de rare neiging om het hele topic onder te spammen met de serie die 'ie op dat moment aan het kijken is of net gezien heeft... Maar het is zeker geen onbekende serie, hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef kanaiken het volgende:
Edit: Ben ik de enige die 2x2=shinobuden grappig vond, of is hij zo onbekend?
*zoekt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's meer een vraag voor het algemene topic... Shinobuden 2×2 is genoemd in de topics 6 t/m 14... Er is een zekere user met de rare neiging om het hele topic onder te spammen met de serie die 'ie op dat moment aan het kijken is of net gezien heeft... Maar het is zeker geen onbekende serie, hoor.
Ik denk dat men Shinobuden gewoon niet goed genoeg vindt om een (hoge) plaats te geven in de all-round top drie...
Da's leuk, maar die neem ik niet mee in de telling. (ook niet als mensen Biobakker's voorbeeld volgen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef Biobakker het volgende:
En ik voeg lekker gewoon een Fantasy categorie toe
Fantasy
1. Juuni Kokki
2. Scrapped princess
3. Last Exile
Mijn fout? Er is een dvd van dat doorloopt als een film.. Wist ik veel dat het een serie was.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Jordy-B het volgende:
(Dit geldt trouwens ook voor het rijtje van Qunix... Het is door jouw fout dat ik er nu pas achter kom dat het een serie is)
eh succes met je verkiezing hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
Geen idee... Maar hij heeft wel meer aan te passen...
Bedankt, hèquote:
Een aantal mensen wacht tot de deadline... Ik doe dat zelf ook, want ik wil een aantal series nog even afronden zodat ze mee kunnen doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef Sh0g het volgende:
altijd lastig, zo'n OP lezen
toch valt het aantal stemmen me tegen
Weet ik, het probleem is dat ik geen andere horror series gezien hebquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:41 schreef Jordy-B het volgende:
Denk je eraan dat hellsing (in je horror-lijstje) op de derde plaats komt? Hoef je verder niet aan te passen, als je maar weet dat 'ie weinig punten krijgt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:38 schreef mschol het volgende:
Horror/Thriller
1
2 Elfen Lied
3 Twin Angels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zet em er alleen maar in omdat ik em gezien heb en ik elfen lied meer punten wilde laten scoren
![]()
Voor alle specials geldt dat de series niet gezien hoeft te hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:31 schreef mschol het volgende:
vraag m.b.t. de speciale categorieen
de female/male charachters , moeten die series ook compleet zin voordat je op de personages mag stemmen?
* uitstelgedrag bespeurtquote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
De deadline is morgenmiddag om twaalf uur, dus schiet op als je nog wil posten...
M'n computer is nog steeds kapot (dus ik kon Vision of Escaflowne niet afkijken, zoals ik eigenlijk had willen doen) en ik heb op de meeting (waar jij niet bij wasquote:
Wrijf het er nog maar even in...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
en ik heb op de meeting (waar jij niet bij was }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 16 Full Metal Alchemist 14 Cowboy Bebop 14 Hajime no Ippo 13 Elfen Lied 12 Chobits 11 Midori no Hibi 9 Azumanga Daioh 9 Samurai Champloo |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 18 Trigun 16 Full Metal Panic! 14 GITS - SAC 7 Gunslinger Girl 7 Hajime no Ippo 7 Hunter x Hunter 7 R.O.D. - TV 7 Samurai Champloo |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 15 Azumanga Daioh 11 Fruits Basket 11 School Rumble 8 FLCL (Furi Kuri/Fooly Cooly) 8 Green Green 7 Ebichu - The Housekeeping Hamster 7 Excel Saga 7 GTO - Great Teacher Onizuka 7 Hajime no Ippo 7 High School Girls 7 Midori no Hibi 7 Trigun 7 Yakitate! Japan |
1 2 3 4 5 6 | 14 Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora 8 Aishiteruze Baby 7 RahXephon 7 Twelve Kingdoms, The 7 Video Girl Ai |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 16 Love Hina 14 Kimi ga Nozomu Eien 14 Onegai Twins 10 Midori no Hibi 9 REC 7 Futakoi 7 Hana Yori Dango 6 Ichigo 100% 6 Onegai Teacher |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 20 Elfen Lied 7 Paranoia Agent 7 R.O.D. OVA 4 Gungrave 4 Jigoku Shoujo 4 Monster 4 Spiral |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 19 Ghost in the Shell 1 18 Spirited Away 17 Akira 15 Princess Mononoke 12 Blood - The Last Vampire 12 Wonderfull Days (Sky Blue) 8 Kiki's Delivery Service 7 xxxHolic 6 Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's Door 6 Final Fantasy - The Spirits Within 6 Full Metal Alchemist - The Movie 6 Hajime no Ippo - Champions Road 6 Kumo No Mukou… (Placed Promised in our Early Days) 6 Saint Seiya - Heaven Chapter Overture |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 11 Full Metal Alchemist 11 Ghost in the Shell 11 Naruto 11 Noir 9 Beck 7 Fate/Stay Night 7 Hajime no Ippo 7 Mononoke Hime 7 Trigun 6 Bleach |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 11 Naruto 8 Beck 7 Full Metal Panic! Fumoffu 7 GITS - SAC 7 Ichigo 100% 7 Midori no Hibi 7 Neon Genesis Evangelion 7 School Rumble 7 Slayers 7 Sousei no Aquarion 7 Transformers 7 Trigun 7 Trinity Blood |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 11 Harima Kenji (School Rumble) 7 Bogie (The Third) 7 Eikichi Onizuka (GTO) 7 Gluttony (FMA) 7 Killua Zaoldyek (Hunter x Hunter) 7 Mugen (Samurai Champloo) 7 Nara Shikamaru (Naruto) 7 Takamura Mamoru (Hajime no Ippo) 7 Yuki Sohma (Fruits Basket) 6 Sakara Sousuke (FMP!) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 9 Midori Chitose (Green Green '03) 8 Lucy/Nyuu (Elfen Lied) 8 Midori Kasugano (Midori no Hibi) 7 Chiyo Mihama (Azumanga Daioh) 7 Faye Valentine (Cowboy Bebop) 7 Kaname Chidori (FMP!) 7 Sakashita Yuzuyu (Aishiteruze Baby) 7 Seiko (Grave of the Fireflies) 7 Tsukamoto Tenma (School Rumble) 7 Yamaguchi Kumiko (Gokusen) |
en dat terwijl ze helemaal nie zo tof is... (imho)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef blessed19 het volgende:
MIDORI OP NUMMER 2!!!!!!!!!!!!
moehahahahahaaaaa!!!!
hap dat, suffe outcast!
niet fucken met midori!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat terwijl ze helemaal nie zo tof is... (imho)
en ik ga eens kijken of ik een verkiezingen scrippie kan bouwen, hoe je namelijk niet telkens te gaan tellen
(en ik kan klooien met php)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef blessed19 het volgende:
7 12 Wonderfull Days (Sky Blue)
het staat er toch wel achter?
Alle twijfelgevalletjes heb ik opgezocht, hoor... Zo wist ik ook wel al dat het om een Koreaanse animatie gaat en hij dus eigenlijk helemaal niet mee mag doen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje aan de optellert
Is er rekening mee gehouden dat Sky Blue dezelfde film is als Wonderful Days???
Bron: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2536
Ik heb deze film namelijk op mijn eerste plaats staan onder de naam Wonderful Days, maar als een ander het als Sky Blue heeft staan zonder dat je weet dat het dezelfde film is, komen er natuurlijk geen extra punten binnen.
Ach... de film staat in bijna elke database en wordt door iedereen gewoon als animé beschouwd. Bovendien is het een steengoede film die iedereen gezien moet hebben. Ik zie het probleem eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alle twijfelgevalletjes heb ik opgezocht, hoor... Zo wist ik ook wel al dat het om een Koreaanse animatie gaat en hij dus eigenlijk helemaal niet mee mag doen...
Ik zou zeggen derde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef outcast_within het volgende:
even vlug. als je 1 plek invult word die dan automatisch derde?
ik zou zeggen 1ste.
ps hoe vond je de meet? o+
uppie83 had spike spiegel bij de beste male characters staan, maar op de derde plaats, waardoor hij niet in het eindlijstje te zien was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Champloo het volgende:
Super gedaan Jordi.
Al vind ik het jammer dat niemand Spike Spiegel bij de beste male characters vond horen.
nou dat lijstje print ik uit en downloaden gaat![]()
hopelijk krijg ik meer dan 22 KB's![]()
Ja vond de characters van Mugen en Vash toch iets sterker...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
uppie83 had spike spiegel bij de beste male characters staan, maar op de derde plaats, waardoor hij niet in het eindlijstje te zien was.
nah ik vond haar de eerste plek waard. En de rest mocht stof bijten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zou zeggen derde.
Als je zo weinig series kent, hoor je minder invloed te hebben. Op deze manier gebeurt dat.
bijna 2 weken te laat maar geeft niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef stroopje het volgende:
Hallo allemaal ben net terug van vakantie dus wil nog effe meestemmen met het grote Anime verkiezingstopic ik hoop dat ik niet te laat ermee ben en ik moet vanaf topic 25 nog alles lezen dus het duurt nog effe
All-round series
1 Fullmetal Alchemist
2 GTO
3 Wolfs Rain
Action
1 Fullmetal Alchemist
2 Trigun
3 Fate Stay Night
Comedy
1 School Rumble
2 Midori No Hibi
3 Chobits