quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef blessed19 het volgende:
7 12 Wonderfull Days (Sky Blue)
het staat er toch wel achter?
Alle twijfelgevalletjes heb ik opgezocht, hoor... Zo wist ik ook wel al dat het om een Koreaanse animatie gaat en hij dus eigenlijk helemaal niet mee mag doen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje aan de optellert
Is er rekening mee gehouden dat Sky Blue dezelfde film is als Wonderful Days???
Bron: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2536
Ik heb deze film namelijk op mijn eerste plaats staan onder de naam Wonderful Days, maar als een ander het als Sky Blue heeft staan zonder dat je weet dat het dezelfde film is, komen er natuurlijk geen extra punten binnen.
Ach... de film staat in bijna elke database en wordt door iedereen gewoon als animé beschouwd. Bovendien is het een steengoede film die iedereen gezien moet hebben. Ik zie het probleem eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alle twijfelgevalletjes heb ik opgezocht, hoor... Zo wist ik ook wel al dat het om een Koreaanse animatie gaat en hij dus eigenlijk helemaal niet mee mag doen...
Ik zou zeggen derde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef outcast_within het volgende:
even vlug. als je 1 plek invult word die dan automatisch derde?
ik zou zeggen 1ste.
ps hoe vond je de meet? o+
uppie83 had spike spiegel bij de beste male characters staan, maar op de derde plaats, waardoor hij niet in het eindlijstje te zien was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Champloo het volgende:
Super gedaan Jordi.
Al vind ik het jammer dat niemand Spike Spiegel bij de beste male characters vond horen.
nou dat lijstje print ik uit en downloaden gaat![]()
hopelijk krijg ik meer dan 22 KB's![]()
Ja vond de characters van Mugen en Vash toch iets sterker...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
uppie83 had spike spiegel bij de beste male characters staan, maar op de derde plaats, waardoor hij niet in het eindlijstje te zien was.
nah ik vond haar de eerste plek waard. En de rest mocht stof bijten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zou zeggen derde.
Als je zo weinig series kent, hoor je minder invloed te hebben. Op deze manier gebeurt dat.
bijna 2 weken te laat maar geeft niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef stroopje het volgende:
Hallo allemaal ben net terug van vakantie dus wil nog effe meestemmen met het grote Anime verkiezingstopic ik hoop dat ik niet te laat ermee ben en ik moet vanaf topic 25 nog alles lezen dus het duurt nog effe
All-round series
1 Fullmetal Alchemist
2 GTO
3 Wolfs Rain
Action
1 Fullmetal Alchemist
2 Trigun
3 Fate Stay Night
Comedy
1 School Rumble
2 Midori No Hibi
3 Chobits