Welke twee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:11 schreef static het volgende:
Zijn er ook televisie-stations gebombardeerd? Er staan er twee op zwart/sneeuw hier.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Dat hele midden-oosten is opgefokt, wij nuchtere westerlingen kunnen daar gelukkig boven staan.
1 iemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, je hoeft maar een iemand te verwijderen en de discussie zal normaliseren...
Vertel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:11 schreef Xenwolfie het volgende:
Die Isreali gast op CNN is gek...
Ik zie liever dat ze elkaar vernietigen, zonder nukes, dan kunnen we een mooi vakantiegebied maken van het MO.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:12 schreef PLAE@ het volgende:
It's time to nuke the whole Middle-East![]()
![]()
Laat ze lekker allemaal sterven. We zijn toch al met teveel op deze aarde.
Not the whole Middle-East! Nuke Israel dan maar als het echt moet. Dan is de groteske fout van 1948 hersteld.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:12 schreef PLAE@ het volgende:
It's time to nuke the whole Middle-East![]()
![]()
Laat ze lekker allemaal sterven. We zijn toch al met teveel op deze aarde.
Newtvsat & LBC.quote:
stt d'r is geen goeie vergelijking mogelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef -IksRee- het volgende:
Een correcte vergelijking zou als volgt zijn:
Hij schuift echt de hele tijd de schuld af op Libanon. Al vertelt de mevrouw van CNN wat over hoe Libanesen ervan denken, zijn dat excuses, lies, etc. Hij is nu weg.quote:
Zou je het even moeten omdraaien. De Palastijnen waaren er al eerder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef -IksRee- het volgende:
Een correcte vergelijking zou als volgt zijn:
De Belgische SPa zit in de regering en pleegt al jaren raketaanvallen op Maastricht. NL eist dat de Belgische regering dit stopt. Belgische regering zegt dat ze dat niet kunnen omdat de SPa zijn eigen milities heeft en niet onder het gezag van de Belgische regering vallen. NL waarschuwt de SPa en Belgie dat als er ook maar 1 grensincident plaatsvindt NL terug zal slaan.
Jarenlang schieten SPa-leden raketten op Maastricht.
Dan ontvoeren SPa-leden NLe militairen.
Nederland valt Belgie binnen en eist zijn militairen terug.
Dat is waar we nu zijn.
Ja, ja de kern van het probleem ligt al in 2000 voor christus. Maar naar het verleden kijken heeft geen enkele zin en voegt niets toe. Israel gaat nooit meer weg uit het Midden-Oosten. Daarop hopen is naief.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zou je het even moeten omdraaien. De Palastijnen waaren er al eerder.
Zucht... nee. Het gros van wat nu 'de Palestijnen' genoemd wordt zijn nakomelingen van vluchtelingen die Jordanie uit getrapt zijn na een bomaanslag op de Jordaanse koning.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die hezbollah zitten toch in Libanon? ZIjn dat ook al Palestijnen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van beide kanten waren er groepen mensen die er al eeuwen leefden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zucht... nee. Het gros van wat nu 'de Palestijnen' genoemd wordt zijn nakomelingen van vluchtelingen die Jordanie uit getrapt zijn na een bomaanslag op de Jordaanse koning.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zucht... nee. Het gros van wat nu 'de Palestijnen' genoemd wordt zijn nakomelingen van vluchtelingen die Jordanie uit getrapt zijn na een bomaanslag op de Jordaanse koning.
Palestijnen zijn niet-joden van wie de families in het Britse mandaatgebied Palestina hebben geleefd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die hezbollah zitten toch in Libanon? ZIjn dat ook al Palestijnen?
Zolang de islam regeert zal het nooit wat worden met het MO... Zelfde geldt ook voor Zionisme trouwens, gewoon mooie seculiere vakantieparadijsjes, dat moet het worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:17 schreef TimoBasso het volgende:
Blame the Jews
Laat ze maar naar de USA vertrekken..
Probleem opgelost,veel mensen happy![]()
de verheerlijking van bush jr, in alle ernst gepost...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Briljant gezegd van Bush. Ik mag hem wel, hij praat mooie simpele taal en legt gewoon de vinger op de zere plek.![]()
Wat is hun nationaliteit? Er liggen al Britse en Amerikaanse schepen klaar voor evacuatie. Ik denk dat Europeanen ook mee kunnen straks,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:20 schreef static het volgende:
Een paar van mijn vrienden zitten daar nu vast, ze waren op vakantie naar hun geboorteland.
Zo maar eens bellen (indien mogelijik).
Dat wordt proppen, in Libanon zitten alleen al 25.000 Amerikanen die er werken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat is hun nationaliteit? Er liggen al Britse en Amerikaanse schepen klaar voor evacuatie. Ik denk dat Europeanen ook mee kunnen straks,
Dat past wel hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wordt proppen, in Libanon zitten alleen al 25.000 Amerikanen die er werken.
Volgens mij kan zo'n schip binnen één of twee dagen in Cypres zijn en dan weer terug voor meer mensen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wordt proppen, in Libanon zitten alleen al 25.000 Amerikanen die er werken.
i agree.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:11 schreef Xenwolfie het volgende:
Die Isreali gast op CNN is gek...
Heb je hem gezien met zijn excuses, lies etc voor alles wat tegen hem is?quote:
zonde van het land, keil gewoon de zionisten de zee in. opgelost.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:14 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Not the whole Middle-East! Nuke Israel dan maar als het echt moet. Dan is de groteske fout van 1948 hersteld.![]()
Ik vraag het me af.quote:
en ook nog even eerst niet willen antwoordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:24 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Heb je hem gezien met zijn excuses, lies etc voor alles wat tegen hem is?
Wie gaat dat doen, de pan-Arabische falande bondgenoten van weleer aangevuld met Iran, wiens leiders praatjes je vervullen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zonde van het land, keil gewoon de zionisten de zee in. opgelost.
kan iedereen weer normaal leven met elkaar en wie dat niet kan gaat ook maar zwemmen
ja ik moest er wel om lachen, ik moest nog meer lachen om bush zelf.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
de verheerlijking van bush jr, in alle ernst gepost...
Sus Jood bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en ook nog even eerst niet willen antwoorden
die kop ook he, typisch zon zionist.
met zn down gelaat en zn dikke zwarte wenkbrouwen.
ik wil dat soort lui graag van een berg zien ketsen.
zou er niet wakker om liggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:28 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen, de pan-Arabische falande bondgenoten van weleer aangevuld met Iran, wiens leiders praatjes je vervullen?
Inderdaad. In de rest van het Midden-Oosten leeft men immers normaal met elkaar. Zonder joden dus in vredequote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kan iedereen weer normaal leven met elkaar en wie dat niet kan gaat ook maar zwemmen
ZIONISTEN.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Inderdaad. In de rest van het Midden-Oosten leeft men immers normaal met elkaar. Zonder joden dus in vrede![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef popolon het volgende:
Libanese luchtaanvallen op Israel, 't wordt steeds gekker.
Dat kan kloppen net zoals zonder moslims wereldvrede kans heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Inderdaad. In de rest van het Midden-Oosten leeft men immers normaal met elkaar. Zonder joden dus in vrede![]()
Met dubbeldekkers.quote:
Interessant om te lezen ( www.cidi.nl onder punt 7 van veelgestelde vragen):quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Vind je het zelf normaal om zo te praten? Het hele Joodse volk uitroeien is al eerder geprobeerd, en nooit gelukt, waarom niet? Omdat de tegenstanders altijd infrieur zijn aan de Israelieten, heb je ooit iets nieuws zien voortkomen uit een van de landen om Israel heen? Zelfs de wapens die ze gebruiken moeten ze inkopen, het enige wat ze kunnen is olie verkopen aan de "Zionisten" zoals jij ze noemtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Libanees. Vandaar dat er staat 'geboorteland'.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat is hun nationaliteit? Er liggen al Britse en Amerikaanse schepen klaar voor evacuatie. Ik denk dat Europeanen ook mee kunnen straks,
je laat iig goed zien dat moslimhaat gelijkstaat aan de jodenhaat van naziismquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Dat kan kloppen net zoals zonder moslims wereldvrede kans heeft.
Het was toch mogelijk dat ze ondertussen Nederland waren ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef static het volgende:
[..]
Libanees. Vandaar dat er staat 'geboorteland'.
jij laat ook weer zien nergens verstand van te hebben, WAAR STAAT IN GODSNAAM DAT IK HET JOODSE VOLK WIL UITROEIEN?!?!?!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het zelf normaal om zo te praten? Het hele Joodse volk uitroeien is al eerder geprobeerd, en nooit gelukt, waarom niet? Omdat de tegenstanders altijd infrieur zijn aan de Israelieten, heb je ooit iets nieuws zien voortkomen uit een van de landen om Israel heen? Zelfs de wapens die ze gebruiken moeten ze inkopen, het enige wat ze kunnen is olie verkopen aan de "Zionisten" zoals jij ze noemt![]()
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef popolon het volgende:
Waar las je dat? En waar vallen ze aan ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef popolon het volgende:
Nee, ze waren o.a. terug naar Beirout voor hun annual. Lekkere vakantie is dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het was toch mogelijk dat ze ondertussen Nederland waren ?
Dat is natuurlijk onzin, en zelfs als het zou kloppen, wat maakt deze belachelijke stelling van je relevant?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja Static, ik ga er ook van uit dat iedereen hier op Fok in Lagos woontquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:36 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ze waren o.a. terug naar Beirout voor hun annual. Lekkere vakantie is dat.
Ik snap overigens niet waarom je Nederland erbij haalt? Ze wonen allemaal hier in Lagos.
oow, het zijn Ubermenschenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het zelf normaal om zo te praten? Het hele Joodse volk uitroeien is al eerder geprobeerd, en nooit gelukt, waarom niet? Omdat de tegenstanders altijd infrieur zijn aan de Israelieten, heb je ooit iets nieuws zien voortkomen uit een van de landen om Israel heen? Zelfs de wapens die ze gebruiken moeten ze inkopen, het enige wat ze kunnen is olie verkopen aan de "Zionisten" zoals jij ze noemt![]()
Opeens?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
de grap is dat de zionistenstaat zelf overal buiten hun (gestolen) land de boel bombardeerd vanuit helikopters etc, en nu vinden ze zichzelf opeens aangevallen
hahah
Ik vermoed dat dit het plan is geweest van Amerika/Israel zodra ze 1 aanleiding hebben de boel laten escaleren en Iran uitlokken ik kan ze geen ongelijk geven liever NU oorlog met Syrie en Iran dan wachten tot ze een nuke hebben....koste wat kost moet voorkomen worden dat dit iraanse regime een nuke krijgt ,gelukkig denkt Amerika en Israel er ook zo over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:35 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Syria is waarschijnlijk ook snel aan de beurt.
Het is anders vrij evident als je mijn posts leest.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja Static, ik ga er ook van uit dat iedereen hier op Fok in Lagos woont
trouwens Arnold_fan, wil je volgende keer gewoon niet posten ipv jezelf nog dommer voor te doen dan deze vorige post, want ik noem joden geen zionisten, ik noem zionisten zionisten.quote:"Zionisten" zoals jij ze noemt
wees blij dat iran er niet meteen zo over dacht toen israel nukes kreeg van amerika.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:41 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het plan is geweest van Amerika/Israel zodra ze 1 aanleiding hebben de boel laten escaleren en Iran uitlokken ik kan ze geen ongelijk geven liever NU oorlog met Syrie en Iran dan wachten tot ze een nuke hebben....koste wat kost moet voorkomen worden dat dit iraanse regime een nuke krijgt ,gelukkig denkt Amerika en Israel er ook zo over.![]()
Als Israel Iran toen heeft bedreigt om dat land van de kaart te vegen wel ja maar Israel heeft dat niet gedaan , Iran heeft de laaste 6 maanden weet ik hoeveel keer Israel bedreigt om Israel totaal te vernietigen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wees blij dat iran er niet meteen zo over dacht toen israel nukes kreeg van amerika.
nee israel doet heul nooit watquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:47 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Als Israel Iran toen heeft bedreigt om dat land van de kaart te vegen wel ja maar Israel heeft dat niet gedaan , Iran heeft de laaste 6 maanden weet ik hoeveel keer Israel bedreigt om Israel totaal te vernietigen.
en tegelijkertijd wensen ze de gehele moslimbevolking doodquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Zover zijn mensen met Holocaustrofobie geïnfecteerd: ben je tegen zionisten dan ben je meteen antisemiet. Triest.
kom op Baaj,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
trouwens Arnold_fan, wil je volgende keer gewoon niet posten ipv jezelf nog dommer voor te doen dan deze vorige post, want ik noem joden geen zionisten, ik noem zionisten zionisten.
joden hebben er verder weinig mee te maken.
de israelieten hebben in meerderheid nu zelf een hekel aan de zionisten,
weet waar je over praat aub.
Erger nog, moslims hoeven maar even met de Koran zwaaien dan is het weer raak omdat religie "slecht" is. Aan de andere kant hebben ze niets tegen het op religieuze gronden stichten van een staat (Israel). Is wel meten met twee maten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en tegelijkertijd wensen ze de gehele moslimbevolking dood
humor ist niet? dat krijg je nou met slecht geinformeerde kutjeugd.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:50 schreef Orwell het volgende:
[..]
kom op Baaj,
een beetje respect voor de arend-jan boekestein adepten op dit forum...
voor hun infomatie-verschaffing moeten ze het hebben van de Telegraaf, het 8uur journaal en Cnn
van hun geloof mogen ze niet kijken/luisteren naar alternatieve nieuwsbronnen/ docu's...dat is alleen maar conspiracy-onzin
Man hou toch 's op met die flauwekul zeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef Orwell het volgende:
plus:
ze vereren lieden als, de grote denkers Bush jr en de hoogbegaafde intellectueel Arnold Z.
dat zijn het zeker!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou toch 's op met die flauwekul zeg.
Wat een dooddoeners.
Kan niet. De President moet in Amerika geboren zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat zijn het zeker!
arnie moet het nog bewijzen, maar God verhoede de dag dat deze oostenrijkse nazi on steroids president van de usa wordt
Als je "Amerika" hier vervangt door "een kleine groep die de Amerika gegijzeld houdt" ben ik het met je eens. Het is namelijk niet in het belang van Amerika en de Amerikaanse burger (die er al helemaal niet op zit te wachten).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:41 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het plan is geweest van Amerika/Israel zodra ze 1 aanleiding hebben de boel laten escaleren en Iran uitlokken
NS, ik zie zowaar wat nuance in die post.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je "Amerika" hier vervangt door "een kleine groep die de Amerikaanse regering gegijzeld heeft" ben ik het met je eens. Het is namelijk niet in het belang van Amerika en de Amerikaanse burger (die er al helemaal niet op zit te wachten).
Dat voorstel is afgestemd. Ergens vorig jaar al.quote:
De wet is verouderd'', zegt Hatch, die net als Schwarzenegger tot de Republiekijnen behoort.quote:
die wet word onder bush aangepast.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan niet. De President moet in Amerika geboren zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die wet word onder bush aangepast.
Plus dat de troepen zijn nu al ongeveer tot het uiterste ingezet. Er zit notabene National Guard in Irak, iets waarvoor het nooit bedoeld was. Stel dat de Persische Golf beveiligd moet gaan worden omdat het tot oorlosgebied verklaard wordt. Hoeveel heb je dan wel niet nodig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
NS, ik zie zowaar wat nuance in die post.
Klopt, een overgrote meerderheid van de Amerikaanse bevolking zit echt niet te wachten op nog meer rotzooi.
het is ook nooit saai met clowns dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
BushIk hoop dat hij besluit dat het genoeg is geweest dan wordt het helemaal interessant. Je kunt zeggen wat je wilt maar met Bush is het bijna nooit saai
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bij "CIDI" ben ik opgehuden met lezen...
quote:Shoot the messenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |