quote:
Ik koop ze wel eens op het Waterlooplein hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Het genot van een LP kopern kennen jullie misschien niet. Maar daar wordt ik romantisch van. Je koopt of kocht soms een Elpee alleen al voor de hoes. En dan naar huis rijden op je fiets terwijl je de Elpee die wapperde in de wind in bedwang probeerde te houden. Thuis aangekomen kon je genieten van de LP EN van de hoes. Ik had heel mijn jeugdkamer volhangen met LP-hoezen.
Ik mis de LP nog steeds.
* Bos81 sluit netjes achteraan met Iron Maiden platen in zijn handquote:
Detroit Pistonsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef rubbereend het volgende:
"put your hands op for Detroit"
Mijn moeder kocht ook platen voor de hoes omdat ze toen nog geen platenspeler had.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Het genot van een LP kopern kennen jullie misschien niet. Maar daar wordt ik romantisch van. Je koopt of kocht soms een Elpee alleen al voor de hoes. En dan naar huis rijden op je fiets terwijl je de Elpee die wapperde in de wind in bedwang probeerde te houden. Thuis aangekomen kon je genieten van de LP EN van de hoes. Ik had heel mijn jeugdkamer volhangen met LP-hoezen.
Ik mis de LP nog steeds.
Ik heb ze gelukkig allemaal nog en nog steeds ook een prima werkende platenspeler om ze af-en-toe mee af te spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik mis de LP nog steeds.
Oh man, wat herkenbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik mis de LP nog steeds.
Ja. Naar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef borisz het volgende:
en plaatjes draaien gesproken, ik zei het ook al in het vorige deel Wesel van Diepen stopt bij 538
Zijn ze nog af te halen bij familie van je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef popolon het volgende:
Ik had ook nog iets van 300 singles, 200 lp's en een bende maxi singles.
Allemaal in Nederland gelaten.
Ze staan bij m'n moeder op zolder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze nog af te halen bij familie van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |