quote:
Ik koop ze wel eens op het Waterlooplein hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Het genot van een LP kopern kennen jullie misschien niet. Maar daar wordt ik romantisch van. Je koopt of kocht soms een Elpee alleen al voor de hoes. En dan naar huis rijden op je fiets terwijl je de Elpee die wapperde in de wind in bedwang probeerde te houden. Thuis aangekomen kon je genieten van de LP EN van de hoes. Ik had heel mijn jeugdkamer volhangen met LP-hoezen.
Ik mis de LP nog steeds.
* Bos81 sluit netjes achteraan met Iron Maiden platen in zijn handquote:
Detroit Pistonsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef rubbereend het volgende:
"put your hands op for Detroit"
Mijn moeder kocht ook platen voor de hoes omdat ze toen nog geen platenspeler had.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Het genot van een LP kopern kennen jullie misschien niet. Maar daar wordt ik romantisch van. Je koopt of kocht soms een Elpee alleen al voor de hoes. En dan naar huis rijden op je fiets terwijl je de Elpee die wapperde in de wind in bedwang probeerde te houden. Thuis aangekomen kon je genieten van de LP EN van de hoes. Ik had heel mijn jeugdkamer volhangen met LP-hoezen.
Ik mis de LP nog steeds.
Ik heb ze gelukkig allemaal nog en nog steeds ook een prima werkende platenspeler om ze af-en-toe mee af te spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik mis de LP nog steeds.
Oh man, wat herkenbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik mis de LP nog steeds.
Ja. Naar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef borisz het volgende:
en plaatjes draaien gesproken, ik zei het ook al in het vorige deel Wesel van Diepen stopt bij 538
Zijn ze nog af te halen bij familie van je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef popolon het volgende:
Ik had ook nog iets van 300 singles, 200 lp's en een bende maxi singles.
Allemaal in Nederland gelaten.
Ze staan bij m'n moeder op zolder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze nog af te halen bij familie van je?
jaren 90 mix? Zitten maar een paar nummertjes in. Wel aardig though.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef borisz het volgende:
een leuke jaren 90 mix
en plaatjes draaien gesproken, ik zei het ook al in het vorige deel Wesel van Diepen stopt bij 538
Ga je gang Sjimz, klinkt interessant.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:42 schreef sjimz het volgende:
Er is een tournament voor het mooiste logo geweest..maar is er al ooit een topic geweest over wat jij een mooi logo vind en wat het verhaal achter het logo is? Zo niet dan ga ik daar denk ik eens een mooie openingspost voor maken.
fijne avond MM!
tis gemixt door dj devious(dennis verheugd)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
jaren 90 mix? Zitten maar een paar nummertjes in. Wel aardig though.
Als het geen emotionele waarde heeft dan heeft altijd nog wel geldwaardequote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze staan bij m'n moeder op zolder.Geen flauw idee wat ik er toen mee aanmoest.
Misschiern laat ik ze nog wel eens overkomen.
36 years old, never kissed a girl.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Tong draait Tragiccaly Hip. Kennen jullie niet maar ik geniet
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong is ook in de Libreie geweest
Napraat topic over de Libreie avond.
Draaide ik op m'n bruiloft toe we naar buiten liepen. Keihard.quote:
Coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Draaide ik op m'n bruiloft toe we naar buiten liepen. Keihard.
'Love Spreads'.Briljant nummer.
Je bent dus toch wel een beetje een gevoelig mannetjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef popolon het volgende:
[..]
36 years old, never kissed a girl.
Ehm, ik zie wel BS.
Zekers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent dus toch wel een beetje een gevoelig mannetje
Trouwen wordt genoemd en Clauwhee is erquote:
Ieks nee. Wij gaan niet trouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwen wordt genoemd en Clauwhee is er
Dat doe ik dus al die tijd verkeerd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef popolon het volgende:
Trouwen is best cool, mits je het met de juiste persoon doet.
Het zou zo maar kunnen.quote:
Zo dacht ik ook altijd..quote:
hehe ja... maar goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je eens vrijetijd en dan verveel je je.
Dan is de kans inderdaad groot dat je je verveeld. Zeker in deze vakantietijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ja... maar goed
a) mijn vriendin zit in Israël
b) beste vriend heeft een dochter
c) andere vrienden zijn ook op vakantie..
Sinds kort, je bedoelt sinds je een relatie hebt? Waarom ben je ineens van gedachten veranderd? Wij zijn er al 5,5 jaar van overtuigd dat we bij elkaar blijven, maar een boterbriefje hoeft van mij nog steeds niet. Gelukkig denkt Noca er hetzelfde overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd..
Maar sinds kort denk ik er toch iets anders over
Trouwens zijn vandaag in Scheemda geweestecht gezellig daar
hoeft hij zich ook niet meer te vervelen in ieder geval....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker Sientje, ik kom zo online en voeg je toe.
Komkommertijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is de kans inderdaad groot dat je je verveeldt. Zeker in deze vakantietijd
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Noca zien we hier niet meer zo vaak. Ik zie hem steeds meer op Mokkels.nl. niet dat ik wil stoken, maar het is wel opvallend
Nou kijk, nu ik dan echt 'samen' ben met mijn vriendin kijk ik er iets anders naar toe... maar goed trouwen duurt nog wel ff hoor.. maar toch heeft het wel iets.. (zo denk ik pas sinds een paar weken hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds kort, je bedoelt sinds je een relatie hebt? Waarom ben je ineens van gedachten veranderd? Wij zijn er al 5,5 jaar van overtuigd dat we bij elkaar blijven, maar een boterbriefje hoeft van mij nog steeds niet. Gelukkig denkt Noca er hetzelfde over![]()
Ow en Scheemda. We waren er woensdag nog voor die oefenwedstrijd. Ach, als je er maar niet te vaak bent![]()
Als je het over de duvel hebtquote:
Tong, lieverd, ik ben niet zo moeilijk. M'n moeder zegt altijd: als ze het ergens anders beter kunnen krijgen, moeten ze gaan. Zo ist maar netquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Noca zien we hier niet meer zo vaak. Ik zie hem steeds meer op Mokkels.nl. niet dat ik wil stoken, maar het is wel opvallend
Yupquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is de kans inderdaad groot dat je je verveeld. Zeker in deze vakantietijd
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hoeft hij zich ook niet meer te vervelen in ieder geval....
Wijze woordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tong, lieverd, ik ben niet zo moeilijk. M'n moeder zegt altijd: als ze het ergens anders beter kunnen krijgen, moeten ze gaan. Zo ist maar net
Zeg ik ook altijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tong, lieverd, ik ben niet zo moeilijk. M'n moeder zegt altijd: als ze het ergens anders beter kunnen krijgen, moeten ze gaan. Zo ist maar net
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd.
Er zijn er inmiddels 23078 gegaan
quote:
Kijk, dat is weer een voordeel van dit nadeelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupdus we sms-en maar veel
en ik kan eindelijk weer eens een tijdje in Hools rondhangen
iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer een voordeel van dit nadeel
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iddff mijn contacten hier weer ophalen
Fijn om te horenquote:Heb het ook zo belachelijk druk met mijn werk.. (wel erg gezellig trouwens)
Lekkerquote:
Ja het valt me ook echt 100% mee tot nu toe, op 1 of andere manier had ik het erger verwacht, maar ik heb het echt naar m'n zin.quote:
Trouwens je gegevens (beroep en zo) in je fotoboek kloppen niet meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik trek ook maar een zak chips open..
Nou we hadden het er al in December over om te gaan (samen met nog een vriendin) ik was toen nog in oz. En ik wilde erg graag mee.. maar goed het bleek dat ik gewoon niet genoeg geld had om het te betalen.. dus is ze samen met die vriendin gegaan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja Sientje, misschien ff gemist, maar waarom zit je vriendin in Israel?
Oepsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trouwens je gegevens (beroep en zo) in je fotoboek kloppen niet meer![]()
Nou het echte gedonder begon toen ze aankwam (afgelopen woensdag) maar goed hun reis wordt steeds aangepast door de gids! Dus komt goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Ah ok, gewoon vakantie dus. Omdat het me nu niet de leukste tijd lijkt om die kant op te zijn, of valt het mee?
we spammen alles onderquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Zo, klaar met inpakken. Morgen vertrek ik voor een weekje Tour. Wel lief zijn he?
Er is voor vervanging gezorgd.quote:
Leuk Suijk, veel plezierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Zo, klaar met inpakken. Morgen vertrek ik voor een weekje Tour. Wel lief zijn he?
Hij heeft mij ook geblocked op msn voor that reasonquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Net met Clauwhee op MSN gesproken.
Ze weet niet hoe ze afscheid van Noca moet nemen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook geblocked op msn voor that reason
En bedankt hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
Kut appelsientje kun je eindelijk neuken denk je, ben je bang dat ze om komt.
HeY nOcAquote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef Noca het volgende:
Eyy, nog lekkere mokkeltjes hier?
Tof Suijk, have fun.
Ergissen is menselijkquote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikv ergis me! Het is SBS6![]()
The Substitute II
Idd..Ik schrok al toen ik je reply zagquote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ergissen is menselijkLLV isnamelijk in mijn ogen verre van een slechte film
Ey EiLaNdTjuH!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
HeY nOcAoOk Op BrEeZaHmOkKeLs JaChT?
How you doin!?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook geblocked op msn voor that reason
JuH wEeT tOgGgG nOcA! aLlEs ChIlL iN gRuN?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ey EiLaNdTjuH!
HeLeMaaL Te WaUs wEeT JuH!
[..]
How you doin!?
Het is inderdaad erg lastigquote:Op zondag 16 juli 2006 00:30 schreef Noca het volgende:
Verrek zeg, het is gewoon knap dat die lui zo kunnen typen
Alles goud hiero![]()
In Utreg ook?
Volgens mij komt er morgen een extra smogwaarschuwing voor Nederland, als ik zo lees hoe vreselijk veel mensen gaan vlees verbranden BBQ-en.quote:
Trusten mokkeltje!quote:
waar ga je heen Robbie ? Cast Away een optie ?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Benieuwd welke film ze morgen in het vliegtuig draaien.
lijkt me niet echt geweldigquote:Op zondag 16 juli 2006 01:11 schreef dndiek het volgende:
Ik heb vanavond weer gelachen
Guess Who heb ik gekeken
I Know, heb al een Men'O-detector gehaald bij de ANWB.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas op voor de vrouwen Rob, de helft is man.
hey verstandkiesje, hoe weet jij dat nou weerquote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas op voor de vrouwen Rob, de helft is man.
Ik zou het kunnen waarderen als dat vliegtuig ergens halverwege ter aarde stortquote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Benieuwd welke film ze morgen in het vliegtuig draaien.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
I Know, heb al een Men'O-detector gehaald bij de ANWB.
Eik niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, je zou je best lullig voelen als maandag in de krant zou staan dat het echt is gebeurd...
je kunt ook tever gaan, vind ik.quote:
Dat mag jij vindenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
je kunt ook tever gaan, vind ik.
Niet echt humor meer.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Al was het maar voor al die andere passagiers.
Ruimt lekker op toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt hier gewoon een heel vliegtuig vol Duitsers, sextoeristen, drugskoeriers en ander scum dood gewenst en de mod staat er bij en't er naar.
2-1quote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel is Heerenveen - Telstar geworden?
Maar je kunt ze niet verwijten dat ze de ingeslagen weg niet blijven volgenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat PSV het in de voorbereiding altijd zo matig doet.
Alvast goede reis en doe het, samen met die ander sekstoeristen, in godsnaam veilig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
wat is het nut van 20-0 dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV heeft ook niet echt een verpletterende indruk achtergelaten bij van Heijnsbergen en zijn ploegmaats
Hoor jij niet in een vliegtuig te zitten?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi
Ik ga me niet vergrijpen aan goeiekope Thaise sletjes, waar zien jullie me voor aan!?!?! Ik heb nog wel enig niveau.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk zijn er niet teveel mensen jarig dan.
Goeiemiddag!
Denk ik ook wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef borisz het volgende:
ik zet gewoon een cdtje op van ferry corsten
Goede Canadese band tong.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 16 juli 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Zo, ready to go.
BBQ bij m'n oom, inclusief jacuzzi
Dat heb ik met het hoesje van de dvdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik mis de LP nog steeds.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Dingetjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef borisz het volgende:
een leuke jaren 90 mix
Tong denkt echt dat de rest van Hools óf uit een ei komt of allemaal na 1993 geboren zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Toch niet weer terug bij je ex he?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Sinds gisteravond geen vrijgezel meer.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong denkt echt dat de rest van Hools óf uit een ei komt of allemaal na 1993 geboren zijn
Nee bedankt. Een meid uit Gronsveld (tussen Maastricht en Luik in).quote:
Ooh die Gronsveldse meiden zijn echt topquote:Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee bedankt. Een meid uit Gronsveld (tussen Maastricht en Luik in).
Vinkenslag ligt ook in Gronsveld, maar daar komt ze niet vandaanquote:Op zondag 16 juli 2006 14:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ooh die Gronsveldse meiden zijn echt top![]()
Bloemendaal aan Zeequote:Op zondag 16 juli 2006 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Wij moeten nog een week werken en zijn dan 2 weken vrij. Ligt aan het weer of we nog weg gaan, maar als we weg gaan wordt het gewoon Nederlandse kust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
vreemde talen, wiskunde, letterkunde 6quote:Op zondag 16 juli 2006 16:02 schreef Gollemrulez het volgende:
lang geleden dat ik dat heb gedaan... mn cijferlijst bestaat toch voornamelijk uit 6'en
heeft hij misschien allemaal zessen voor gehaaldquote:Op zondag 16 juli 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Netjes idd, maar krijg je geen aparte cijfers voor EN / FA / DU ?
frans, duits 6 en afgeslotenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Netjes idd, maar krijg je geen aparte cijfers voor EN / FA / DU ?
mijn eindexamen van de middelbare school ligt gelukkig al weer 6/7 jaar achter me...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
frans, duits 6 en afgesloten
in engels mag ik volgend jaar eindexamen doen![]()
volgend jaar ga ik 6 vwo doen
daarna waarschijnlijk economie studeren
Ik ga dalijk lekker een patatje scoren! Geen zin om te koken en ben vandaag ook vergeten boodschappen te doenquote:
Boodschappen op zondagquote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga dalijk lekker een patatje scoren! Geen zin om te koken en ben vandaag ook vergeten boodschappen te doen![]()
Ik woon in Amsterdam. Daar is de supermarkt gewoon op zondag open!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boodschappen op zondag?
Hier zometeen richting de Turk voor een döner.
Okquote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam. Daar is de supermarkt gewoon op zondag open!![]()
Oeps je hebt gelijkquote:
Gratis???quote:Op zondag 16 juli 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Broertje en gezin heel aangekomen in Tsjechië. Zitten gratis 3 weken lang in een Villa met zwembad.
Er werd te goed verdedigd voor veel spektakel.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:58 schreef borisz het volgende:
tja forum was leuk wk was niet al te mooi
Ja is een tweede huis van vrienden uit Zaltbommel. Had ze net aan de foon, het lijkt wel een paleis zo grootquote:
1 Miljoen Wat? lijkt me ook erg leukquote:Op zondag 16 juli 2006 20:23 schreef golfer het volgende:
Straks eens even naar, ongetwijfeld weer een lekker ranzig, nieuw programma bij Talpa kijken:
Bijstand in de liefde.
Heerlijk moet dat zijn, weer kunnen douchen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net eindelijk weer gedouched. Verband eraf gehaald en drie mooie gaatjes in mijn knie. Nog redelijk fors maar dat trekt wel bij!
Hey dat is nog es leukquote:Op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ja is een tweede huis van vrienden uit Zaltbommel. Had ze net aan de foon, het lijkt wel een paleis zo groot
je zou maar 1 miljoen oude lira's winnequote:Op zondag 16 juli 2006 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 Miljoen Wat? lijkt me ook erg leuk
* BliksemSchigt gaat naar beneden strompelen
Goeie tip.Sport neem ik wel op voor later.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:23 schreef golfer het volgende:
Straks eens even naar, ongetwijfeld weer een lekker ranzig, nieuw programma bij Talpa kijken:
Bijstand in de liefde.
en waarschijnlijk hebben ze er niet veel meer voor betaald dan een rijtjeshuis hier in Nederlandquote:Op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja is een tweede huis van vrienden uit Zaltbommel. Had ze net aan de foon, het lijkt wel een paleis zo groot
Idd, spotgoedkoop daar.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waarschijnlijk hebben ze er niet veel meer voor betaald dan een rijtjeshuis hier in Nederland
En je denkt dat hij dit niet terug leest?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Nu ie toch weg is. En dus niet met z'n hoofd in de wolken gaat lopen. Wil ik jullie aanraden de laatste column van Methodmich te lezen op de FP. Echt kippenvel.
Ooit van ironie gehoordquote:Op zondag 16 juli 2006 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je denkt dat hij dit niet terug leest?![]()
en harmoniequote:
VBL: wie is wie?quote:
Idd ik heb daar wel iets ingevuld maar ik was tot een paar dagen geleden nog niet zo bekend op VBL (niet dat ik dat nu wel al benquote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VBL: wie is wie?
Hij heeft al bijna 1 jaar geleden iets ingevuld hoor
Maar misschien wel tijd voor een update
nou was meer gedaan om origineel te rijmenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VBL: wie is wie?
Hij heeft al bijna 1 jaar geleden iets ingevuld hoor
Maar misschien wel tijd voor een update
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou was meer gedaan om origineel te rijmen
quote:
Nee, valt wel mee. Ik doe het een beetje rustig aan de laatste weken,quote:
Ja, wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd ik heb daar wel iets ingevuld maar ik was tot een paar dagen geleden nog niet zo bekend op VBL (niet dat ik dat nu wel al ben)
Alles goed? (lekker rustig aan gedaan las ikquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alles goed? (lekker rustig aan gedaan las ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |