Vandaar ook mijn vraag hierboven of iemand zonder vis besteld heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Het lijkt mij ook wel wat, maar ik vind het ook wel behoorlijk prijzig nog. Plus dat ik eigenlijk een veel te veel "wat de boerin niet kent dat vret ze niet-persoon" ben, ik eet al geen vis en geen geitenkaas, dus voor mij was er al heel veel afgevallen
Nee, 10 uur is geen schoonmaak, 10 uur krijgt iedereen een flesje bier! Schoonmaken begint voor de Garde wanneer de laatste voorgerechten weg zijn, voor de Entremetier en de Roti wanneer de laatste hoofdgerechten mee zijn, en de patisserie en garde worden schoongemaakt wanneer de laatste nagerechten weg zijn. (Garde wordt 2 keer gepoetst, omdat daar ook nagerechten gedresseerd worden)quote:Op zondag 16 juli 2006 13:15 schreef Mariposa het volgende:
Wat gaaf zeg! Ziet erg allemaal mooi en leuk en heel lekker uit!Aan de ene kant zou ik het graag een keer meemaken, maar goed de centenkwestie is niet onoverkomelijk maar toch ook wel weer veel voor ons. Misschien over een paar jaar
Maar toch even een vraagje. Jullie hadden het erover dat om 10 uur de schoonmaak in de keuken begonnen werd, maar dat jullie zelf om 12 uur pas klaar waren. Hoe doen ze dat? Hebben ze die borden dan al afgemaakt, of zijn het dan alleen nog de desserts die ze dan uit de koeling trekken?
Duidelijk. Ik heb het flesje bier meteen aan schoonmaken gekopppeld, zoiets van als het werk gedaan is mag je van ene biertje genietenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:41 schreef Euc- het volgende:
Nee, 10 uur is geen schoonmaak, 10 uur krijgt iedereen een flesje bier! Schoonmaken begint voor de Garde wanneer de laatste voorgerechten weg zijn, voor de Entremetier en de Roti wanneer de laatste hoofdgerechten mee zijn, en de patisserie en garde worden schoongemaakt wanneer de laatste nagerechten weg zijn. (Garde wordt 2 keer gepoetst, omdat daar ook nagerechten gedresseerd worden)
quote:Thank you for your recent email. My inbox is protected by ChoiceMail One, the leader in anti-spam technology. ChoiceMail is holding the message you sent because your email address is not on my list of approved senders.
Please click on the link below. This will take you to a sender verification page. Sender verification is a one-time process which takes only a few seconds. This will let me add you to my list of approved senders and receive your original email.
ChoiceMail sender verification: Verify your identity here
Please be aware that if you do not complete sender verification within 4 days, ChoiceMail will automatically delete your original message.
Ik lust geen haring, golfer griezelt van geitenkaas, maar het is allemaal zo anders dan je verwacht, en zo in combinatie met andere smaakjes, dat je echt alles lust.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Het lijkt mij ook wel wat, maar ik vind het ook wel behoorlijk prijzig nog. Plus dat ik eigenlijk een veel te veel "wat de boerin niet kent dat vret ze niet-persoon" ben, ik eet al geen vis en geen geitenkaas, dus voor mij was er al heel veel afgevallen
Benny pleet gewoon hart toe ket!!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Goedemiddag
Ik heb Benny gemaild met deze link en een klein verhaaltje erbij, maar dat gaat zomaar niet
[..]
Volgend jaar weer?
Ik meld me meteen aan
Over die schoonmaak, het viel me wel op dat terwijl de laatste hand werd gelegd aan de dingetjes bij de koffie,trouwens, er wel tussendoor werd schoongemaakt al
Maar ja, je moet toch een keer beginnen, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat we weg 'moesten'
quote:
Als je es wist wat ik als reden heb getyptquote:Nou, nu maar hopen dat je door de ballotage komt![]()
Op zondag en maandag is De Librije gesloten, dus misschien is Benny dan wel vrij en leest ie snel al zijn fanmail!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Als je es wist wat ik als reden heb getyptkomt dat helemaal goed.
Moet ie wel binnen 4 dagen zijn mail lezen, anders gaat het mis![]()
Dan bellen we hem!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Als je es wist wat ik als reden heb getyptkomt dat helemaal goed.
Moet ie wel binnen 4 dagen zijn mail lezen, anders gaat het mis![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:52 schreef QTPi het volgende:
Op zondag en maandag is De Librije gesloten, dus misschien is Benny dan wel vrij en leest ie snel al zijn fanmail!
Toen wij er waren, waren er in totaal 10 stoelen bezet. Wij me ons 6-en een een tafel van 4 dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef danosa het volgende:
De 14e is dan eindelijk geweest en zo te lezen zijn jullie een super ervaring rijker.
Alles ziet er zo lekker uit, bij ieder gerecht een broodje dus verder geen bijgerechten? Heerlijk verslag om te lezen en óók leuk om te weten wat het heeft gekost.
Er is plaats voor 15 personen in de keuken, is er een minimum aan stoelen welke bezet moeten worden? Ik wil ook zo graag een keer
oh nee dat bedoelde ik nietquote:
Ga buiten spelen, kleuter, en vervuil dit topic verder niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef tajine het volgende:
ga wel zonder jullie
mooiquote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef tajine het volgende:
ga wel zonder jullie
Overigens, in tegenstelling tot wat er eerder beweerd werd, maakte ik dat 'grapje' niet, maar kwam die van een op dat moment naast mij zittende tafeldame, wiens username mert een Q begint.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef Gert het volgende:
En wat een dijk van een bediening, dat hij het op kon brengen "spontaan" te moeten lachen om dat vreselijke mayonaise-grapje.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens, in tegenstelling tot wat er eerder beweerd werd, maakte ik dat 'grapje' niet, maar kwam die van een op dat moment naast mij zittende tafeldame, wiens username mert een Q begint.![]()
Oh. Ik vond het al niet iets voor een ervaren restaurantganger.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens, in tegenstelling tot wat er eerder beweerd werd, maakte ik dat 'grapje' niet, maar kwam die van een op dat moment naast mij zittende tafeldame, wiens username mert een Q begint.![]()
Dat was dan een piepklein restaurantjequote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
Oh. Ik vond het al niet iets voor een ervaren restaurantganger.
Misschien ook nog leuk om te vermelden -hoewel waarschijnlijk al bekend- dat de keuken waarin jullie hebben gezeten (en waar ik begin jaren 90 bij wijze van studentenbaantje heb afgewassen) vroeger het hele restaurant was. Wel grappig om te lezen dat er nog steeds Febo-kroketten worden gehaald. Dat was toen ook al zo (kalfsvlees).
Superplan!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef gimme.shelter het volgende:
Jongens, zit mijn vakantiedagboekje in mijn agenda bij te werken en ik zie dat wij 26 oktober al weer bij J&T mogen aanschuiven. Dan zou ik natuurlijk fijn een datum in de zomer voor de keuken kunnen reserveren. En dan zijn we er zo vroeg bij dat een zaterdag natuurlijk tot de opties behoort!
Plan, of geen plan??![]()
En wie weet krijgen we dan de hele keuken wel vol met FOKmensjes!!![]()
Ja ik ben voor hoor!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef gimme.shelter het volgende:
Jongens, zit mijn vakantiedagboekje in mijn agenda bij te werken en ik zie dat wij 26 oktober al weer bij J&T mogen aanschuiven. Dan zou ik natuurlijk fijn een datum in de zomer voor de keuken kunnen reserveren. En dan zijn we er zo vroeg bij dat een zaterdag natuurlijk tot de opties behoort!
Plan, of geen plan??![]()
En wie weet krijgen we dan de hele keuken wel vol met FOKmensjes!!![]()
Lieve Euc,quote:Op zondag 16 juli 2006 21:20 schreef Euc- het volgende:
top! Hoewel ik in de zomer waarschijnlijk daar werk, dus ik zal niet aan kunnen schuiven![]()
Liever niet, inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef Fogel het volgende:
Mag er eigenlijk in de Librije gerookt worden?
Mij lijkt het logisch van niet, want het verpest de smaak van zowel de roker als de niet-rokers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |