En de foto's.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
En die verhalen? Waar zijn die?
Bij het bier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:37 schreef Misstique het volgende:
Ah. Hier zijn jullie.
De foto's bewaar ik voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En de foto's.
En waarom doen jullie zo gemeen met die PI's.Mt is wel lief
.
Wie waren er eigenlijk, jij, tal en c_c toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
De foto's bewaar ik voor mezelf..
Ik wacht nog even opquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef ehqo het volgende:
En de verhalen?
Nee alleenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie waren er eigenlijk, jij, tal en c_c toch?
Pics!!!11!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Wel geneukt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
"Is het eigenlijk fijn zoenen met een tongpiercing?"
"Och."
"Mag ik eens proberen?"
"Ga je gang."
En van het een kwam het ander, zo gaan die dingen.
quote:
Roddelen is toffer. En minder vies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Wel geneukt.
Natuurlijk niet! Die hou ik mooi voor mezelf.quote:
Jouw volgende stap zou een biertje pakken geweest zijn?quote:
Minder lekker.quote:
Zijn er andere stappen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jouw volgende stap zou een biertje pakken geweest zijn?
Tique.quote:
Neuken met Chow is verre van vies.quote:
Dan moet ik dat toch eens proberen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuken met Chow is verre van vies.
Afblijven!quote:
Dat heb ik me laten vertellen, ja.quote:
quote:
Worth a shot maar ik kwam niet verder dan die adhdrinkfotoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
Haha, Dago hoopte misschien dat ik de foto's al in mijn fotoboek gezet zou hebben.
Die houden we lekker zelf hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
Haha, Dago hoopte misschien dat ik de foto's al in mijn fotoboek gezet zou hebben.
Tegenvaller, hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Worth a shot maar ik kwam niet verder dan die adhdrinkfoto
Wat zonde dat je lesbische trekjes nu pas naar boven komen, dame.quote:
Neen, door een tof sprookjesboek. Met illustraties enzo.quote:
Jah, nu moet ik het huis van Mt doorstruinen op zoek naar die fotosquote:
Ik heb ze.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jah, nu moet ik het huis van Mt doorstruinen op zoek naar die fotos
De bijbel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen, door een tof sprookjesboek. Met illustraties enzo.
quote:
Sinds wanneer heeft de bijbel illustraties?quote:
De kinderbijbel heeft ze wel. God voor Dummies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de bijbel illustraties?
We spreken gewoon stiekem af, hoeft niemand te weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zonde dat je lesbische trekjes nu pas naar boven komen, dame.
Hè, wat zonde nou dat ik vergeten ben wat de website was die op een kaartje stond die ik aangereikt kreeg door een christelijke activist, vanmiddag in Zwolle.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De kinderbijbel heeft ze wel. God voor Dummies.
Goed idee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
We spreken gewoon stiekem af, hoeft niemand te weten.
De kruisiging - Door Dick Bruna.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De kinderbijbel heeft ze wel. God voor Dummies.
God met konijnenoortjes!quote:
Zo'n gast van De Deur?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè, wat zonde nou dat ik vergeten ben wat de website was die op een kaartje stond die ik aangereikt kreeg door een christelijke activist, vanmiddag in Zwolle.
Geen idee.quote:
Jij hebt je piemel toch afgestaan om voor het geld bier te kopen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel foto's maken hè? En deze keer ook doorsturen naar mij.
Het verwarde mij ook helemaal.quote:
Als ik iets kon verzinnen, had ik dat gedaan. Maar helaas.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
De drie koningen met een kruisje al neus.
Ja. Dus?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt je piemel toch afgestaan om voor het geld bier te kopen?
Dus je kan niet fappen enzo.quote:
Nog dommer dat er mensen zijn die hiervoor geld willen betalen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef ehqo het volgende:
Dom eigenlijk, er gaan een stroompje door je hoofd en van onder komt er van alles uitzetten.
Wij vrouwen regelen dat anders. Minder troep.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef ehqo het volgende:
Dom eigenlijk, er gaan een stroompje door je hoofd en van onder komt er van alles uitzetten.
Dan moet ik het huis van Mt doorstruinen op zoek naar jou.quote:
Er gaat niets door je hoofd?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij vrouwen regelen dat anders. Minder troep.
Oei, ik bewonder je.quote:
Good luck.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet ik het huis van Mt doorstruinen op zoek naar jou.
Oh, dan zit ik alvast in het linker keukenkastje, okay?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet ik het huis van Mt doorstruinen op zoek naar jou.
Ja verdulle! Wat doe je nou?!!?!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik alvast in het linker keukenkastje, okay?
Nu zou je mij moeten bewonderehen.quote:
.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
.
Een afleidingsmanoeuvre, ik zit natuurlijk in de kledingkast.quote:
But I'm aaaalreaaadyyy somebodyyyy's baaaabyyyy.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij vrouwen regelen dat anders. Minder troep.
Daar kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een afleidingsmanoeuvre, ik zit natuurlijk in de kledingkast.
Tell me the juicy details.quote:
Dagonet is immer nakend! Tof.quote:
quote:
Vrouwen in algemeen. *sopleksopdrupquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
quote:
[insert MSN :-)]quote:
+oquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Dag.
Plezier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef ehqo het volgende:
Terras. Groet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef ehqo het volgende:
Terras. Groet.
Ik leef van de euro's die mensen naar me toe gooien als ze geamuseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef Q. het volgende:
Verdient het nog een beetje, dat bier drinken?
Welke?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef Janetje het volgende:
Morgen naar een festival.
Ik woon ook op de Veluwe, en ik ga altijd met een vrolijke glimlach mijn dag tegemoet, hihi!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
Zijn er ooit mensen geamuseerd op de Veluwe? Ik heb ze alleen maar depressief zien kijken omdat ze allemaal naar de hel gaan, tenminste, dat vertelde de dominee, dat van de hel, niet dat depressief kijken.
Johnnyknoxville huppelt er toch regelmatig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
Zijn er ooit mensen geamuseerd op de Veluwe? Ik heb ze alleen maar depressief zien kijken omdat ze allemaal naar de hel gaan, tenminste, dat vertelde de dominee, dat van de hel, niet dat depressief kijken.
Ja, die komt uit 't Harde. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Johnnyknoxville huppelt er toch regelmatig.
Je gaat vreemd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef Chowi het volgende:
Hetero meldt.
Howth Peninsula Festivalquote:
Echt waar?quote:
Wat? Huh? Hoe kan ik nou vreemdgaan?quote:
Serieus. Hij kent iig alle hot spots van 't Harde en omgeving en dat kan alleen maar als je er vandaan komt.quote:
Zoals De Break?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus. Hij kent iig alle hot spots van 't Harde en omgeving en dat kan alleen maar als je er vandaan komt.![]()
Is het daar lekker weer? Komen er nog bekende dingen? Is het groot?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Howth Peninsula Festival
Moet leuk worden, even nog een dagje muziek luisteren.
Het is aan zee, dus het is er erg winderig, de temperatuur zal zijn zoals vandaag, rond de 17 graden. Wel kans op regen. Tis er prachtig, mooi uitzicht, frisse lucht. Tof.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het daar lekker weer? Komen er nog bekende dingen? Is het groot?
En je cheyle lesboseks met Mt, Bizz (isdiedood?RIPXvoorjenaamrecsept!), Janetje en cc dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat? Huh? Hoe kan ik nou vreemdgaan?
Ik begrijp je niet? Waar héb je het over?
*verwart kijkt.
*stil in een hoekje gaat huilen.
Klinkt toch erg leuk. Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is aan zee, dus het is er erg winderig, de temperatuur zal zijn zoals vandaag, rond de 17 graden. Wel kans op regen. Tis er prachtig, mooi uitzicht, frisse lucht. Tof.
Er komen geen bekende dingen, het zullen gewoon wat kleine bands zijn, muziek, eten heel gezellig dus.
Merci.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je cheyle lesboseks met Mt, Bizz (isdiedood?RIPXvoorjenaamrecsept!), Janetje en cc dan?
Pardon?quote:
Ik heb besloten dat ik Chowi voor mezelf wil hebben.quote:
Ah, das wel ok.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik Chowi voor mezelf wil hebben..
Jij staat hier compleet buiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef Dagonet het volgende:
M'n harem, wat doen jullie?
Van welzeker van wel ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Zo blijkens het is.
Ik stem tegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:19 schreef Misstique het volgende:
Ik heb besloten dat ik Chowi voor mezelf wil hebben..
Wie heeft gezegd dat er een stemronde was?quote:
Oh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
Wie heeft gezegd dat er een stemronde was?
Ik heb besloten. Punt.
IJs!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
Cornetto.
Jij bent nog lang niet jarig jonge dame.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo.Ik ben niet meer jarig.
Een hele opluchting, hm?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo.Ik ben niet meer jarig.
Dat geldt wel voor meer hier.quote:
Vrijdag, dán ben ik jarigquote:Op zondag 16 juli 2006 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij bent nog lang niet jarig jonge dame.
jogy neemt een cadeautje voor je mee?quote:
Fúk. Ik kan pas vanaf dinsdag weer richting Rotterdam.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een énorm overschot aan overheerlijke vlaai.
Je mist wat.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Fúk. Ik kan pas vanaf dinsdag weer richting Rotterdam.
Och, ik mis zoveel.quote:
Puicke scorequote:Op zondag 16 juli 2006 01:47 schreef ehqo het volgende:
2 Wieckse Witte, 3 Palm en wat Grolsch later.
Ik vond mijn bierkeuze ook niet slecht. Trots haast, maar dat gaat toch wat ver.quote:
Vooral die Grolsch (had ik al gezegd dat dat het enige toffe uit 053 is?) maakt het af.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef ehqo het volgende:
Ik vond mijn bierkeuze ook niet slecht. Trots haast, maar dat gaat toch wat ver.
Daar staat me iets van bij ja. Overigens vind ik het nu tijd voor nachtrust, ingeleid en gecomponeerd door muziek. Welterusten.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral die Grolsch (had ik al gezegd dat dat het enige toffe uit 053 is?) maakt het af.
Of laatheid.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:11 schreef JDude het volgende:
Relatieve vroegheid.
Goed plan!quote:Op zondag 16 juli 2006 10:58 schreef Q. het volgende:
Koffie.
Minder goed planquote:Op zondag 16 juli 2006 10:58 schreef Q. het volgende:
Nee, geen koffie op mn toetsenbord. Kut-koffie.
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:58 schreef Q. het volgende:
Nee, geen koffie op mn toetsenbord. Kut-koffie.
Jij bent scherp op de vroege morgen.quote:
Even later bedacht ik me dat koffie op de nuchtere maag niet tof isquote:
te weinig alcohol opquote:Op zondag 16 juli 2006 11:29 schreef Q. het volgende:
Waarom ben ik zo verkouden? En moe?
Geen last van.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Ontharingscrème is stom.
Van ontharingscrème dan, hm? De stomheidsfactor laat ik in het midden.quote:
Nee, jij hebt haar op plaatsen enzo.quote:
Zoals het hoort.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
Nee, jij hebt haar op plaatsen enzo.
Bij mij dan hè, niet bij jou.quote:
Maar ik verzorg het nog wel redelijk, toch?quote:
Ik klaagde niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
Maar ik verzorg het nog wel redelijk, toch?
Zo blijkens het is.quote:
quote:La-ah-ah, la la lalala la
Ah-ah-ah, la la lalala la
I predict a riot, I predict a riot!
And if there's anybody left in here
That doesn't want to be out there
Watching the people get lairy!
Is not very pretty I tell thee!
Walking through town is quite scary!
And not very sensible !
La-ah-ah, la la lalala la
Ah-ah-ah, la la lalala la
Puickend!quote:
Ik ga even 'buiten' "riotten".quote:
Herkenbaar, ik ga zo maar ff slapen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:59 schreef Teringjakkie het volgende:
Brakheid.
Dat meen je niet, toch, zeg dat je het niet meent.quote:
Je moet er weleens van kotsen, maar het is niet zodat je ervan moet kotsen ofzo.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
Jawel. Ik meen het.
Van die zin klopt echt geen fuck.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet er weleens van kotsen, maar het is niet zodat je ervan moet kotsen ofzo.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
Mensen die hun afspraken niet nakomen.
Z'n boot kon niet zwemmen?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Wacht. Iets met Jogy?
Neh, sarcasme.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Verkeerde PI J?
Neh, iets met Ieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Wacht. Iets met Jogy?
Mijn pa heeft nu een opel zafira, dat rijdt toch wel nét even een stukje beter!quote:
Wat dacht je van "DD"?quote:
Zeker, zeker. Ik zal er eens niet zijn, hm?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef ehqo het volgende:
JD. Is er ook gewoon hoor.
Nee, mijn neefje Manman is er niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef ehqo het volgende:
Manman.
Het kan niet op. Buiten is het te warm.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef ehqo het volgende:
Q. Is er óók. Man man.
Ik kon wel zowat zwemmen in m'n eigen zweet toen ik terugkwam van fietsen, ja.quote:
Wat dat betreft lijkt die panda verdacht veel op een fiets!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kon wel zowat zwemmen in m'n eigen zweet toen ik terugkwam van fietsen, ja.
Mijn balkon heeft die optie niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:06 schreef DDude het volgende:
[..]
Och, uit de zon en in de wind is het nog best te doen hoor!
Waar is dat nou voor nodig?quote:
Een begroeting per tiet.quote:
Kom zeg, ik ben toch zeker VM niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, he, je weet maar nooit met vrouwen!
Oh ja. Dat verdienen ze.quote:
Absoluut!quote:
Absoluut niet!quote:
Ik Chowi ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef Urticaria het volgende:
Hoi. Ik ben Chowi. Ik vind JD lief.
Mannen die hun zachte kant laten zien zijn tof.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:29 schreef ehqo het volgende:
Gatsie. Wat klef.
JD? Ben jij dat?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:30 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Mannen die hun zachte kant laten zien zijn tof.
Leuk, e.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
Hoi, ik ben BS. Niet Chowi.
Ik heb haar account gekaapt om jullie te vertellen in Hoge Taal dat ik momenteel in Amerika/China/Nepal/waar dan ook vertoef. Terwijl mijn IP iets anders beweert, maar ja, IP's zijn natuurlijk onbetrouwbaar.
En oh ja, ik vind Chowi tof. Zij mij niet. Oh, de wanhoop.
Hoi Ch.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
Ik heb haar account gekaapt om jullie te vertellen in Hoge Taal dat ik momenteel in Amerika/China/Nepal/waar dan ook vertoef. Terwijl mijn IP iets anders beweert, maar ja, IP's zijn natuurlijk onbetrouwbaar.
Ludiek.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Swami.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een bos krullen tot mijn beschikking. En niet die van mcD.
Sorry, het is niet iets persoonlijks. Je bent gewoon niet mijn type krul.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef mcDavid het volgende:
Ah, nu weet ik het zeker.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:35 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[knipoog].
Maar het zit nu heel tof!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, het is niet iets persoonlijks. Je bent gewoon niet mijn type krul.
Maar het is JD. Die is tof.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef DDude het volgende:
[..]
Hij werkt bij de NS. Allemaal één pot nat!
Die conducteur die mij géén boete gaf toen ik in het weekend vergeten was een kaartje te kopen was wél tof.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar het is JD. Die is tof.
Conducteurs zijn niet tof.
Daar zit verschil in, zie je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |