het is maar een voorstel, ik ga eerst overleggen met de andere admins of dit haalbaar isquote:Op maandag 17 juli 2006 09:23 schreef staticdata het volgende:ik stem voor om dit te proberen, echter moet dit duidelijk naar buiten gecommuniceerd worden
Ja, ok, maar speel tegenwoordig voornamelijk woensdag-avond en zaterdag omdat dan m'n vrouw moet werken..quote:Op maandag 17 juli 2006 09:33 schreef escape_nl het volgende:
je hebt alle werkdagen vanilla = 20 dagen + 1 weekend = 22 dagen vanilla per maand
hihi ziet er wel grappig uit:Pquote:Op zondag 16 juli 2006 10:19 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
![]()
Bf2 kun je daarmee wel vergeten
http://www.youtube.com/watch?v=WTLGsEErWJY
Hey, goed toch..quote:Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
ofwel 10 minuten in een karretje zitten
Je kan ook alle dagen SF aanzetten en van 18:00 tot 24:00 Vanilla, dan draai je 75% v/d tijd SF maar dat maakt het nog geen eerlijke verdeling.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:33 schreef escape_nl het volgende:
je hebt alle werkdagen vanilla = 20 dagen + 1 weekend = 22 dagen vanilla per maand
Dan moeten we gaan kijken wat de boffers willen... liever vanilla of SF in de weekendenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan ook alle dagen SF aanzetten en van 18:00 tot 24:00 Vanilla, dan draai je 75% v/d tijd SF maar dat maakt het nog geen eerlijke verdeling.
Ben persoonlijk tegen 2 weekenden SF en 1 weekend AF & EF aangezien de packs dan teveel de overhand gaan voeren in het weekend en dat pakt slecht uit voor mensen die veel in het weekend spelen en die de packs niet hebben of de packs te slecht vinden om te spelen
Aaaaaahhhh wat liefquote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef Veerie het volgende:
@ sickert
t was leuk deze 2 weken en mis je nu al weer![]()
1 Gig , maar ik heb het alleen bij SF!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef escape_nl het volgende:
hoeveel intern heb je?
Daardoor schokt het als binnen een gebouw bent waar ook nog veel mannetjes lopen en veel effecten
dat zal in de praktijk niet werken.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan ook alle dagen SF aanzetten en van 18:00 tot 24:00 Vanilla, dan draai je 75% v/d tijd SF maar dat maakt het nog geen eerlijke verdeling.
Dat is volgens mij helemaal een wegjager, ben je net lekker een rondje Karkand aan het spelen gaat de server daarna op SF en wordt je eraf geschopt omdat je geen SF hebt. Als je binnen 10 seconden in een spel zit dan is dat wel te overzien maar met een minutenlange laadtijd wordt het toch wel frustrerend vrees ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef staticdata het volgende:
of de combo wat ik zei. even onderzoeken of het mogelijk is SF+vanilla door elkaar heen, maar dat zal wel niemand zien zitten...
haha ja:P typ foutjequote:Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd lief!!![]()
Zo lief dat ze zijn naam ook heeft verbeterdtdtdt!![]()
Dat was niet als reele optie bedoeld maar om aan te geven dat een verdeling niet direct eerlijk is als je alleen op percentages kijktquote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
dat zal in de praktijk niet werken.
Ik vind het prima. Ik speel toch maar weinig en heb alle uitbreidingen. Ik log wel in op de server en merk het wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Servermaand
Eerste weekend van de maand Special Forces Weekend
Tweede weekend van de maand Vanilla Weekend
Derde weekend van de maand Euro Forces / Armoured Fury Weekend (zaterdag euro en zondag armoured)
Vierde weekend van de maand Vanilla Weekend
en dan gewoon de werkdagen vanilla.
Dat is een optie maar dan zou ik AF en EF op één dag doen ipv een heel weekend. Dit omdat (denk ik) het merendeel AF en EF niet hebben in tegenstelling tot SF.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Servermaand
Eerste weekend van de maand Special Forces Weekend
Tweede weekend van de maand Vanilla Weekend
Derde weekend van de maand Euro Forces / Armoured Fury Weekend (zaterdag euro en zondag armoured)
Vierde weekend van de maand Vanilla Weekend
en dan gewoon de werkdagen vanilla.
misschien heb je gelijk. ik ging er van uit dat op onze server mensen komen die nog enigzins kunnen lezen. want als je het duidelijk maakt dat het combined vanilla+sf is dan weten ze wat er te wachten staat. maar aangezien 80% achterlijk is.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is volgens mij helemaal een wegjager, ben je net lekker een rondje Karkand aan het spelen gaat de server daarna op SF en wordt je eraf geschopt omdat je geen SF hebt. Als je binnen 10 seconden in een spel zit dan is dat wel te overzien maar met een minutenlange laadtijd wordt het toch wel frustrerend vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |