Maar Volwassen gedrag, niet meer schelden, niet meer uitgescholden worden, het heeft voor mij dan geen nut meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:10 schreef escape_nl het volgende:
het gaat toch goed zo, er staan wel 2 mensen op de kick nominatielijst
de regels zijn destijds gemaakt door Ferdi, vond het niet nodig om zo wijzigen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar Volwassen gedrag, niet meer schelden, niet meer uitgescholden worden, het heeft voor mij dan geen nut meer(ik doe het vooral om uitgescholden te worden)!
Whehehe, was idd hilarisch met die shock paddles! Ze bleven het maar proberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:20 schreef staticdata het volgende:
mogguh. het meest hilarisch van gisteren vond ik nog wel toen Inco, Ursel, diamond en ik de server gingen vullen
we gingen knife & shock paddles gevecht houden.![]()
telkens hoorde je "clear" whehehe. je moet erbij zijn geweest![]()
Ik geef mijn Gans account wel op. Iemand interesse? 50 euroquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we allemaal uitgeknikkerd gaan worden door de Grote Smurf![]()
Echte foto's of images/plaatjes/graphicsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, heb jullie hulp nodig! Ik ga op verzoek van escape nieuwe servergraphics maken, maar nu wil ik er wat COOLS van maken. En heb veel fotos nodig van met name soldaten/squads... Er heeft iemand ooit een link of zoiets geplaatst maar weet niet meer wie...
Eikel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar Volwassen gedrag, niet meer schelden, niet meer uitgescholden worden, het heeft voor mij dan geen nut meer(ik doe het vooral om uitgescholden te worden)!
quote:
Ik neem aan bf2 foto's of van echte soldaten etc? En wat wil je precies doen dan.. ??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, heb jullie hulp nodig! Ik ga op verzoek van escape nieuwe servergraphics maken, maar nu wil ik er wat COOLS van maken. En heb veel fotos nodig van met name soldaten/squads... Er heeft iemand ooit een link of zoiets geplaatst maar weet niet meer wie...
Kun je ook een nieuwe Forum logo maken? En dan liefst 1tje die mee resized bij verschillende resoluties...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
Zoietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef staticdata het volgende:
zolang er in het plaatje een apc en helicopter in voorkomen is escape al tevreden
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eikel!
Kijk Grote Smurf, je eerste kick/ban kandidaat, en als je die PoSTMaN aan het erasen bent neem dan de Gans ook mee ze spelen namelijk onder 1 hoedje!quote:• We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd. Niet ingame maar vooral niet op ons forum en op het Teamspeak kanaal.
Maakt niet uit... ik ga er toch mee shoppen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Echte foto's of images/plaatjes/graphics
een eikel heeft een dikke bast, ik neem aan dat jij die ook hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
[..]
Kijk Grote Smurf, je eerste kick/ban kandidaat, en als je die PoSTMaN aan het erasen bent neem dan de Gans ook mee ze spelen namelijk onder 1 hoedje!
Ik zie op het plaatje een doelwit van escape en zijn grootste plaag, namelijk een anti airquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Ok, geen apc, maar die was niet te vinden
En terecht!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo PoSTMaN heeft een waarsvhuwing gehad op het BoF Forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |