quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Was weer een leuk avondje![]()
Morgen weer een rondje ? Mits ik genoeg tijd overhoud natuurlijk
Fijn dat m'n internetverbinding stabiel genoeg is, jammer dat Gans zo laf is om in z'n tank te blijven
Whehe..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:20 schreef staticdata het volgende:
mogguh. het meest hilarisch van gisteren vond ik nog wel toen Inco, Ursel, diamond en ik de server gingen vullen
we gingen knife & shock paddles gevecht houden.![]()
telkens hoorde je "clear" whehehe. je moet erbij zijn geweest![]()
kwestie van veel oefenen, met knife lukte me het nog wel, maar hoe diamond dat telkens deed met die shock paddlequote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..![]()
Ik snap er nog steeds geen ene kut van waarom het mij nou zelden lukten om jullie af te maken.. Zowel Knife als Shock Paddle was ik elke keer te laat.
Oefenen met ik zeker doen.. Zeker met knife.. kan ik misschien die badge ooit ook eens halen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
kwestie van veel oefenen, met knife lukte me het nog wel, maar hoe diamond dat telkens deed met die shock paddlehij verkiest nu die dingen boven een knife
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Het wordt waarschijnlijk toch de 6800 Ultra![]()
jaja ik weet het
Als je nog ff langer wacht kan je beter gelijk beginnen met BF2142quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Het wordt waarschijnlijk toch de 6800 Ultra![]()
jaja ik weet het
Dan nog..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:21 schreef staticdata het volgende:
die knife badge zal straks wel makkelijker worden als infantry only mode erbij komt, don't worry
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:54 schreef escape_nl het volgende:
Frank zou je als je tijd hebt vandaag het bof forum willen repairen, al die kruisjes zien er niet uit.
alvast bedankt
Neequote:
Daar lijkt me geen hol aan..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nog ff langer wacht kan je beter gelijk beginnen met BF2142![]()
is maar een vraag, maar elke keer als ik het forum bekijk zie ik meer rode kruisjes dan nieuwe postsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Zet je rode mutsje op en ga op je strepen staan![]()
Ik ben bang dat we allemaal uitgeknikkerd gaan worden door de Grote Smurfquote:Band of Fok!kers Clan Regels
Een paar Clan regels om het hele gebeuren in goede banen te leiden.
• De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
• Ieder lid mag tijdens het spelen de Clantag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
• We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd. Niet ingame maar vooral niet op ons forum en op het Teamspeak kanaal.
• Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
• Als we ons op een normale manier gedragen hoeft er geen enkel probleem te zijn maar als er mensen zijn die zich op wat voor manier dan ook "asociaal" gedragen, wordt men gewaarschuwd. Bij herhaling van deze fouten wordt diegene uit de Clan verwijderd en gebanned op de Server.
• Ieder lid zal zich ook ten alle tijden moeten houden aan de Server & Forum regels.
Overige vereisten zijn:
-MSN / Mail
-TeamSpeak
-Headset of Microfoon
ja klopt, ik heb oude posts overgezet naar het nieuwe forum en heb net nog de regels aangepastquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
escape, zie dat je weer regels etc opnieuwe gepinned heb, maar volgens mij staat er bij de server regles nog een fout.
Tegenwoordig is uncapbase aanvallen helemaal niet meer toegestaan, op het forum staat nog van wel.
En farming kan beter statspadden worden genoemd
het gaat toch goed zo, ik zie juist liever dat er mensen bijkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we allemaal uitgeknikkerd gaan worden door de Grote Smurf![]()
Done.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:54 schreef escape_nl het volgende:
Frank zou je als je tijd hebt vandaag het bof forum willen repairen, al die kruisjes zien er niet uit.
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |