Hmm...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
2002Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
Misschien nog wel ouder, ik denk aan Bazyx, Koekenpan, MeneerTim, etc etcquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
2002Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
Absoluut nog ouder, maar dit was het eerste wat ik zo snel kon vindenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
Misschien nog wel ouder, ik denk aan Bazyx, Koekenpan, MeneerTim, etc etc
Maar toen was Mainport nog niet geboren.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar toen was Mainport nog niet geboren.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe altijd een punt achter de smiley, omdat ik vind dat het bij de zin hoort.
Geweldig! Ik mis ze!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
[Discussie.] Interpunctierichtlijn.
Idemquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe altijd een punt achter de smiley, omdat ik vind dat het bij de zin hoort.
Heel soms vergeet ik het, heel soms.
Huil niet, jongen met een lieve avatarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef Mainport het volgende:
Jongens, doe het nu gewoon niet.
Ik doe het lekker welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef Mainport het volgende:
Jongens, doe het nu gewoon niet.
Ik doe het bijna ook altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel soms vergeet ik het, heel soms.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zet alleen een punt achter een smiley. Anders ben ik bang dat hij van de regel valt.
Waarom heb jij ons verlaten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zet alleen een punt achter een smiley. Anders ben ik bang dat hij van de regel valt.
Daar kun je er nooit genoeg van hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef Aurelianus het volgende:
Inderdaad al een oud gebruik. Een dwangmatig en onnodig gebruik dan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef MrX1982 het volgende:
Een kliekje. Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
NanKing is een newbie, het is ergens in 2001 al gebonnen.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
(...) en is meer een nuanceverschil.
Had jij maar een komma, maar als je eruitziet als een verlepte wup (zie usericoon), krijg je zelfs dat niet voor elkaar.quote:
Dat is geen smilie, dat is valsspelenquote:
Goed punt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef Mainport het volgende:
Iedereen weet dat FOK! zijn rages heeft. Kankerkachel, stomme kooi, Groetjes veldmuis, Hallo met GoLLeM, Maikuuul, tubgirl, enfin je kent ze wel. Eén springt er echter met kop en schouders tussenuit en dat is toch wel het gebruik van semi-leuke users die een trendy punt achter hun smileys zetten. Ik doel dan op posts als:
Ik vind jou wel aardig..
.
.
.
Stevig kontje..
Kuttopic..
Niet leuk! Niet hip! Niet stoer! Kappen dus.![]()
Ik postte als newbie al met een punt achter m'n smilies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:37 schreef Recovering het volgende:
[..]
Jij was al ziek, NJ nog niet. Kutzooi.![]()
Lul niet man! Je bent gewoon aangestoken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef NJ het volgende:
Ik postte als newbie al met een punt achter m'n smilies..
Ookzo... heb vroeger geleerd dat je een zin afsluit met een punt of anders vraagteken of uitroepteken.quote:
Ik doe wel een aparte punt na de smiley als ze zin daar is afgelopenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef TC03 het volgende:
Smileys behoren 'tussen' de zinnen te staan om deze zinnen een bepaalde indruk mee te geven. Immers, een smiley is geen taalkundig element. Dus ná de punt een smiley.En dan absoluut niet gevolg door een aparte punt voor de smiley, maar gewoon verder gaan met de zin.
Stoer hoor!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef Apropos het volgende:
(N.b.; ik ben hier al wat langer dan je op basis van mijn huidige ''profiel'' zou denken.)
Dat was louter om het feit te verklaren dat ik Koekepan in apenliefde imiteerde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |