dan heb je niet naar feyenoord gekeken de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:10 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord..
ik vraag me dan af waarom de tribunes zo slecht gevuld zijn in Amsterdam'
bij geen enkele club in Nederland lopen de supporters zo snel van de tribunes af als bij Ajax...is dat een feit of geen feit? We hebben het toch de afgelopen seizoen toch ook weer kunnen zien?
yeah rightquote:Het ergste is nog dat die supporters van Ajax ook nog is zoveel macht hebben binnen de club Ajax......
Bij Feyenoord zijn de supporters trouwer als bij ajaks.....dat is ook een feit.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan heb je niet naar feyenoord gekeken de afgelopen seizoenen.
Leer schrijven, dan praten we verder.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn de supporters trouwer als bij ajaks.....dat is ook een feit.
Nee dat is een mythe waarin sommige feyenoord supporters nog steeds in geloven.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn de supporters trouwer als bij ajaks.....dat is ook een feit.
Ik kan er ook niks aan doen dat als het slecht gaat dat bij jullie de tribunes leeg blijven...terwijl bij andere clubs in nederland de supporters hun club altijd blijven steunen....stelletje gloryhunters supporters zijn julliequote:Op zondag 16 juli 2006 10:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dat is een mythe waarin sommige van jullie nog steeds in geloven.
lekker boeiende topic trouwens en tiepische iets voor ajaks supporters...denken dat er godenzonen bij ajaks rondlopenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:34 schreef Pritt het volgende:
Als je nu uitgekeuveld bent kunnen wij door met onze topic. kplzthx.
Ik stel voor een aparte topic te maken, die jij beheert, over gloryhunters en specifiek Ajax.
de mythe wordt bevestigd door de mensen op de tribune die blijven komenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dat is een mythe waarin sommige feyenoord supporters nog steeds in geloven.
Komopquote:Op zondag 16 juli 2006 10:10 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik vraag me dan af waarom de tribunes zo slecht gevuld zijn in amsterdam'
bij geen enkele club in Nederland lopen de supporters zo snel van de tribunes af als bij ajaks...is dat een feit of geen feit? We hebben het toch de afgelopen seizoen toch ook weer kunnen zien?
Het ergste is nog dat die supporters van ajaks ook nog is zoveel macht hebben binnen de club ajaks......
En ik vraag me af waarom iemand die zo'n hekel heeft aan de mooiste club van de wereld, iemand die de feiten niet kent en iemand die de naam van de mooiste club niet eens fatsoenlijk kan schrijven, hier in goddsnaam komt doen??????quote:Op zondag 16 juli 2006 10:10 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik vraag me dan af waarom de tribunes zo slecht gevuld zijn in amsterdam'
bij geen enkele club in Nederland lopen de supporters zo snel van de tribunes af als bij ajaks...is dat een feit of geen feit? We hebben het toch de afgelopen seizoen toch ook weer kunnen zien?
Het ergste is nog dat die supporters van ajaks ook nog is zoveel macht hebben binnen de club ajaks......
de mooiste club van de wereldquote:Op zondag 16 juli 2006 10:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
En ik vraag me af waarom iemand die zo'n hekel heeft aan de mooiste club van de wereld, iemand die de feiten niet kent en iemand die de naam van de mooiste club niet eens fatsoenlijk kan schrijven, hier in goddsnaam komt doen??????
Het enig wat ik kan bedenken is dat je komt om te trollen en te zuigen en daar hebben we hier geen zin in...
Kortom, meld wat zinnigs of hoepel op..
AJAX!!! De Machtigste.....
Waar zeg ik dat Ajax de Machtigste club van de wereld is????quote:Op zondag 16 juli 2006 11:01 schreef rednajt het volgende:
[..]
de mooiste club van de wereld![]()
de machtigste club van de wereld![]()
wordt wakker uit je droom man![]()
Negeer hem nou maar gewoon.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Ajax de Machtigste clun van de wereld is????
Dat hebben de afgelopen seizoen toch weer kunnen zien ??? als er een paar uit een vak gaan roepen dat van eijden moet opdonderen dan dondert die van eijden toch ook gewoon op een week daarnaquote:Op zondag 16 juli 2006 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Komop
Bij iedere club gaan supporters wel eerder weg![]()
En AJAX supporters veel macht binnen de club?![]()
Is inderdaad het verstandigste...maar ik kon het ff niet laten..quote:
Van Eijden stopte sowiesoquote:Op zondag 16 juli 2006 11:03 schreef rednajt het volgende:
[..]
Dat hebben de afgelopen seizoen toch weer kunnen zien ??? als er een paar uit een vak gaan roepen dat van eijden moet opdonderen dan dondert die van eijden toch ook gewoon op een week daarnaBlijkbaar is het bestuur van ajaks bang voor hun eigen aanhang
![]()
En dan wil ik niet eens praten over die ledenvergaderingen en het kiezen van een voorzitter waarbij de supporters ook nog is veel te vertellen hebben![]()
Doe esquote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef rednajt het volgende:
[..]
10 procent?? moeten we de toeschouwers aantallen bij de thuiswedstrijden erbij pakken van het afgelopen seizoen....![]()
Daar komt de jaloezie weer om de hoek kijken, wij hebben gewoon de mooiste club.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:44 schreef StarGazer het volgende:
We hebben er tegenwoordig élk topic wel weer eentje. Zo raken die topics idd snel vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |