Laat dit Dirk Scheringa niet lezen!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:33 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ik nog wel seizoenkaart koop, ben welliswaar AZ fan maar dat is te ver reizen voor me, en af en toe naar Ajax vind ik wel leuk.
??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Eightball het volgende:
Eightball 422.
Hij wil duidelijk maken dat hij in vak 422 zit, zodat zijn naam erbij geplaatst kan worden in het plaatje van de Arena.quote:
ah, op die manier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij wil duidelijk maken dat hij in vak 422 zit, zodat zijn naam erbij geplaatst kan worden in het plaatje van de Arena.
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
Om te bepalen wie de eerste vervangers zijn
Boakye en Verthongen maken wel een aardige kans denk ik, en Sarpong ook wel omdat we toch al niet al te veel middenvelders hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef JeroenV het volgende:
Wat denken jullie dat er met de jeugdspelers gaat gebeuren? Volgens mij maken ze allemaal wel een aardig goede indruk, met name Schilder. Die gaat back-up worden voor Urby als ik het goed begreep. Ben benieuwd wie er verder bij blijft.
Boakye scheen een beetje nonchalant te spelen in de afgelopen potjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Boakye en Verthongen maken wel een aardige kans denk ik
Hij heeft nog even de tijd om dat recht te zetten danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
Boakye scheen een beetje nonchalant te spelen in de afgelopen potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |