Die gozer was echt gruwelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als ik je naam zie moet ik steeds aan Babangida denken.
[afbeelding]
Babaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als ik je naam zie moet ik steeds aan Babangida denken.
[afbeelding]
Rustig maar, de serieuzere oefenwedstrijden komen er aan. Langzaam maar zeker komen we dichterbijquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Simmertje het volgende:
Ik kan niet meer wachten!! Het seizoen moet beginnen.
Ik hoop dat ie bijtekent, want anders is het weer een speler die gratis weg loopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:Grygera
Nu nog even bijtekenen....
Kluivert gaat waarschijnlijk al naar HSVquote:Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wellicht kan HSV dan Angelos Harry Charisteas overnemen van Ajax, zodat Patrick Kluivert voor de breedte naar Ajax kan? Hoewel, onze Grikse aanvaller kan ook vanaf de flanken spelen. Volgens Danny Blind dan, dat zegt wellicht ook wel wat.
Ik vind Stam , Perez en Gabri niet zomaar een paar spelertjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
Grote AjaxJa ze hebben een hopeloos seizoen vorig jaar gehad met nog nooit zoveel verliespunten en halen een paar spelertjes en zijn ineens weer het grote ajax....
Bron: www.vi.nlquote:Hamburger SV polst Patrick Kluivert over transfer
De Nederlandse enclave bij Hamburger SV krijgt mogelijk uitbreiding. De Duitse club heeft bij Patrick Kluivert geïnformeerd. Volgens De Telegraaf starten de onderhandelingen op korte termijn.
Ondanks een doorlopend contract zal Valencia weinig vragen voor Kluivert, wiens rol bij de Spaanse club zo goed als zeker is uitgespeeld. Trainer Quique Sanchez Flores, die onder meer aanvaller Fernando Morientes haalde, liet de Nederlandse spits weten diens aanwezigheid op de eerste training niet op prijs te stellen.
Opvallend genoeg speelde Kluivert een van zijn eerste wedstrijden voor Valencia tegen HSV. Het tweede Intertoto Cup-duel was ook het laatste waarin de Nederlander in de basis startte. Daarna begon het modderen van Kluivert. Door onder meer blessures kwam hij afgelopen seizoen slechts 202 minuten in actie in de Primera División.
Hamburger SV is in de zoektocht naar een offensieve versterking van nieuwe spits al in verband gebracht met verscheidene spitsen. De laatste potentiële nieuwe aanvalsleider luistert naar de naam Milan Baros.
bron: ajax.netwerk.toquote:Duel tegen Borussia Dortmund vervroegd
Het vriendschappelijke duel tegen Borussia Dortmund is vervroegd. Het treffen stond op 29 juli om 15.30 uur op het programma in het Nattenberg-Stadion in Lüdenscheid en zal nu al om 14.00 uur aanvangen. Dit gebeurt op last van de Duitse voetbalbond aangezien er die dag op bekerwedstrijden op het programma staan. De kaartverkoop begint vandaag.
Geef hem dan een ban. De haat tegen Ajax is bij sommige gasten groter dan de liefde voor hun eigen club. Wanneer wij landskampioen zijn, hoor je ze niet meer. Natuurlijk hebben wij vorig seizoen een kutseizoen gedraaid, maar door die fuckin' play-offs is de schade beperkt gebleven. Met Henk ten Cate, Jaap Stam, Kenneth Perez, Gabri, Roger en KJH vanaf het begin, gaan we knallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Messenga het volgende:
Hou het eens op het onderwerp Ajax. Niet over iemand zijn voetbalkennis of iemand zijn slechte taalgebruik.
Dat doe ik ook heus wel, hou nou gewoon op.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Messenga het volgende:
Hou het eens op het onderwerp Ajax. Niet over iemand zijn voetbalkennis of iemand zijn slechte taalgebruik.
Met deze mening is ook helemaal niets mis.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef rednajt het volgende:
We gaan terug naar ajax...
ik zeg als onafhankelijk supporter dat het komend seizoen helemaal niks met ajax wordt...slechte aankopen en sneijder nog steeds niet weg van het middenveld.
Ik mag deze mening hebben...dit is een forum![]()
Ja en? Als je voor ajax bent kan je toch ook wel realistische blijven?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met deze mening is ook helemaal niets mis.
Ik ben het niet met jouw mening eens, maar ik ben dan ook voor AJAX.
Natuurlijk mag jij een mening hebben, zolang jij deze maar onderbouwt.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef rednajt het volgende:
We gaan terug naar ajax...
ik zeg als onafhankelijk supporter dat het komend seizoen helemaal niks met ajax wordt...slechte aankopen en sneijder nog steeds niet weg van het middenveld.
Ik mag deze mening hebben...dit is een forum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |