abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 02:16:06 #226
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39894461
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Als ik je naam zie moet ik steeds aan Babangida denken.

[afbeelding]
Die gozer was echt gruwelijk in zijn ajax tijd, f**cking snelle kleine rat
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 17 juli 2006 @ 07:33:32 #227
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39896876
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Als ik je naam zie moet ik steeds aan Babangida denken.

[afbeelding]
Baba
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39897070
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Simmertje het volgende:
Ik kan niet meer wachten!! Het seizoen moet beginnen.
Rustig maar, de serieuzere oefenwedstrijden komen er aan. Langzaam maar zeker komen we dichterbij
Zo vlak na het WK vind ik het trouwens nog niet erg dat we nog niet echt begonnen zijn.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39897317
Grygera en Stam samen, daar komt echt niemand langs.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39897376
Grygera Nu nog even bijtekenen....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 17 juli 2006 @ 08:52:16 #231
73091 Vom
de Cowboy
pi_39897458
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grygera Nu nog even bijtekenen....
Ik hoop dat ie bijtekent, want anders is het weer een speler die gratis weg loopt.
Het is natuurlijk een mooie speler, maar helaas moet je ook om de centen denken...

SV Houten 3? speel je daar zelf ook?
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  maandag 17 juli 2006 @ 09:16:11 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39897739
Vandaag komen ook de internationals bij de groep, dus vanaf vandaag kan Henk ten Cate er een geweldig geheel van smeden, zodat de successen weer komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39898108
Nog ff mijn visie over Bennekom-Ajax. Meest opvallrnde spelers vond ik:

De Mul, veel acties en dreiging
Roger, fluwele trap goeie corners
Poepon, sterk, dreiging.

Tegenvaller:

Charisteas, ze hadden bij Bennekom een look a like van Bogarde als centrale verdediger. Groot, sterk. Hij had ondanks de goal Charisteas aardig in zijn zak. Verder speelde ze goed pressie. Direct jagen, snel in bal bezit. Perez had nog een prachtige vrij trap op de paal en KJH maakte in zijn 20 minuutjes weer veel indruk.!
Ajax!!
  maandag 17 juli 2006 @ 09:45:49 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39898182
Wellicht kan HSV dan Angelos Harry Charisteas overnemen van Ajax, zodat Patrick Kluivert voor de breedte naar Ajax kan? Hoewel, onze Grikse aanvaller kan ook vanaf de flanken spelen. Volgens Danny Blind dan, dat zegt wellicht ook wel wat.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39898323
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wellicht kan HSV dan Angelos Harry Charisteas overnemen van Ajax, zodat Patrick Kluivert voor de breedte naar Ajax kan? Hoewel, onze Grikse aanvaller kan ook vanaf de flanken spelen. Volgens Danny Blind dan, dat zegt wellicht ook wel wat.
Kluivert gaat waarschijnlijk al naar HSV
pi_39898489
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef rednajt het volgende:

[..]

Grote Ajax Ja ze hebben een hopeloos seizoen vorig jaar gehad met nog nooit zoveel verliespunten en halen een paar spelertjes en zijn ineens weer het grote ajax....
Ik vind Stam , Perez en Gabri niet zomaar een paar spelertjes.
pi_39898518
quote:
Hamburger SV polst Patrick Kluivert over transfer

De Nederlandse enclave bij Hamburger SV krijgt mogelijk uitbreiding. De Duitse club heeft bij Patrick Kluivert geïnformeerd. Volgens De Telegraaf starten de onderhandelingen op korte termijn.

Ondanks een doorlopend contract zal Valencia weinig vragen voor Kluivert, wiens rol bij de Spaanse club zo goed als zeker is uitgespeeld. Trainer Quique Sanchez Flores, die onder meer aanvaller Fernando Morientes haalde, liet de Nederlandse spits weten diens aanwezigheid op de eerste training niet op prijs te stellen.

Opvallend genoeg speelde Kluivert een van zijn eerste wedstrijden voor Valencia tegen HSV. Het tweede Intertoto Cup-duel was ook het laatste waarin de Nederlander in de basis startte. Daarna begon het modderen van Kluivert. Door onder meer blessures kwam hij afgelopen seizoen slechts 202 minuten in actie in de Primera División.

Hamburger SV is in de zoektocht naar een offensieve versterking van nieuwe spits al in verband gebracht met verscheidene spitsen. De laatste potentiële nieuwe aanvalsleider luistert naar de naam Milan Baros.
Bron: www.vi.nl

Ik denk dus dat Kluivert een gesloten boek voor Ajax is (dit seizoen)
pi_39898583
quote:
Duel tegen Borussia Dortmund vervroegd
Het vriendschappelijke duel tegen Borussia Dortmund is vervroegd. Het treffen stond op 29 juli om 15.30 uur op het programma in het Nattenberg-Stadion in Lüdenscheid en zal nu al om 14.00 uur aanvangen. Dit gebeurt op last van de Duitse voetbalbond aangezien er die dag op bekerwedstrijden op het programma staan. De kaartverkoop begint vandaag.
bron: ajax.netwerk.to
  maandag 17 juli 2006 @ 10:04:33 #239
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39898609
Hou het eens op het onderwerp Ajax. Niet over iemand zijn voetbalkennis of iemand zijn slechte taalgebruik.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:11:53 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39898796
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Messenga het volgende:
Hou het eens op het onderwerp Ajax. Niet over iemand zijn voetbalkennis of iemand zijn slechte taalgebruik.
Geef hem dan een ban. De haat tegen Ajax is bij sommige gasten groter dan de liefde voor hun eigen club. Wanneer wij landskampioen zijn, hoor je ze niet meer. Natuurlijk hebben wij vorig seizoen een kutseizoen gedraaid, maar door die fuckin' play-offs is de schade beperkt gebleven. Met Henk ten Cate, Jaap Stam, Kenneth Perez, Gabri, Roger en KJH vanaf het begin, gaan we knallen.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:13:39 #241
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39898851
Eindelijk Sneijder er weer bij!
pi_39898862

Game On!
pi_39898920
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:13 schreef -Wolf- het volgende:
Eindelijk Sneijder er weer bij!
Ik ben ook blij dat Sneijder er weer bij is, en ik hoop op een basisplaats voor hem.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:17:14 #244
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39898935
Nivo

Edit: hey, het nu is het weg gehaald
Jawel, je keek.
pi_39898937
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Messenga het volgende:
Dat doe ik ook heus wel, hou nou gewoon op.

[ Bericht 20% gewijzigd door Messenga op 17-07-2006 10:18:27 ]
pi_39899051
We gaan terug naar ajax...

ik zeg als onafhankelijk supporter dat het komend seizoen helemaal niks met ajax wordt...slechte aankopen en sneijder nog steeds niet weg van het middenveld.

Ik mag deze mening hebben...dit is een forum
pi_39899088
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef rednajt het volgende:

ik zeg als onafhankelijk supporter dat het komend seizoen helemaal niks met ajax wordt...slechte aankopen en sneijder nog steeds niet weg van het middenveld.

Met deze mening is ook helemaal niets mis.
Ik ben het niet met jouw mening eens, maar ik ben dan ook voor AJAX.
pi_39899171
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met deze mening is ook helemaal niets mis.
Ik ben het niet met jouw mening eens, maar ik ben dan ook voor AJAX.
Ja en? Als je voor ajax bent kan je toch ook wel realistische blijven?

Het huidige ajax elftal heeft gewoon geen exceptionele spelers die ze in het verleden wel hadden....

Geen bergkamp tiepe, geen goede buitenspelers die wat extra toevoegen zoals de buitenspelers die ze in het verleden wel hadden, geen jan wouters tiepe die in een top elftal wel nodig is.....en over de backs ben ik ook niet echt lovend....

Mag ik hier geen mening over hebben op FOk
pi_39899177
Iedereen is er weer..... !!! Kampioenen !!!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 17 juli 2006 @ 10:31:08 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39899247
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef rednajt het volgende:

Natuurlijk mag jij een mening hebben, zolang jij deze maar onderbouwt.

Je bent een onafhankelijk supporter, mag ik vragen welke club jouw voorkeur geniet? En ben je ook objectief of toch wel een beetje anti-Ajax? Hoe komt dat gevoel dan?

Daarbij ben ik het niet met je eens wat betreft de aankopen, Jaap Stam is blessuregevoelig zegt men, maar speelde in de Serie A afgelopen seizoen 25 wedstrijden. Daarbij is het juist goed dat men met dezelfde Stam, Gabri, Roger en Kenneth Perez vier ervaren krachten aantrekt en niet weer alleen talenten. Wanneer Wesley Sneijder met de punt naar voren komt te spelen, met twee goede middenvelders achter hem, zal hij wellicht gaan laten zien wat hij kan. Hem afschrijven is nog een beetje vroeg, gezien zijn jonge leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')