Vertel eens iets meer? Of staat er al ergens anders wat over? Ik zal even op hun site gaan neuzen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
De OmniGroup is briljant. OmniWeb 5.5 is een heerlijke browser, OmniDazzle ontzettend leuk (en bizar nutteloos), en OmniPlan het enige product dat ik echt nog miste op de Mac
.
Lijkt me handig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:35 schreef tonks het volgende:
Hier al mensen die Todos gebruiken? wel handig.
http://macupdate.com/info.php/id/22275
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:37 schreef Isegrim het volgende:
Als je op de Mac een programma wilt uninstallen, kun je het dan gewoon naar de prullenbak verplaatsen?
Nee. Niet op de manier zoals dat in het oude Mac OS ging.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:00 schreef skiczukie het volgende:
Vroeger, op mijn LCIII en OS 7.5 had ik altijd extensies. Die sleepte je in je Systeemfolder en dan had je nieuwe toffe dingetjes, RAMdoubler enzo.Is dat er ook nog?
Jammer. Dat ging altijd zo lekker makkelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee. Niet op de manier zoals dat in het oude Mac OS ging.
Ja, het maakte het opstarten ook zo lekker snelquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jammer. Dat ging altijd zo lekker makkelijk.
Die kreeg ik voor mijn verjaardag (begin juli)quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
Second Skin gekocht voor mn MacBook vandaag bij A-Mac in Amersfoort.
Ik vond het juist tof. Dan wist ik dat mijn Appletje al bij de startup al lekker bezig was. Ik flipte trouwens wel altijd van het Indigo-geluidje. Zit dat er nog wel in?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het maakte het opstarten ook zo lekker snel
Zeker. Vroeger was het goed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter.
Ik heb geen idee. Wat is het?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik flipte trouwens wel altijd van het Indigo-geluidje. Zit dat er nog wel in?![]()
Foutmeldingen? Hallo, het is een Mac hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Standaard een foutmeldinggeluid. In OS7. Erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |