Israel heeft gedaan wat het beloofd heeft en heeft nederzettingen afgebroken en de gebieden ontruimt. Wat doet het Palestijnse tuig? Die grijpt de kans om wat dichter bij Israelisch grondgebied te zitten aan om dagelijks raketten af te gaan vuren op Israel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat israel zich helemaal niet hield aan die afspraak want gewoon doorging met nederzettingen bouwen.
leuk he leugens (na)posten.
Hoi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:47 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
sorry, die is er niet. De enkeling die het Duits beheerst heeft mazzel,
Amerika heeft de vingers gelukkig al van Israel ingetrokken op het moment dat ze die invalide hezbolla-leider vermoordden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Monidique het volgende:
Als de Iraniërs echt hebben geholpen, is het misschien een waarschuwing aan Israël en Amerika dat Iran de middelen heeft vernietigend terug te slaan, mocht het aangevallen worden.
ik mag het hopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Amerika heeft de vingers gelukkig al van Israel ingetrokken op het moment dat ze die invalide hezbolla-leider vermoordden.
En aangezien Israel puur en alleen burgerdoelen aan het beschieten is, dus geen gerichte aanvallen op terroristen, zal Amerika ook echt niet helpen mocht de Arabische wereld tot het besluit komen om aan te vallen. Met een beetje mzzl helpt Rusland wel, de Palastijnen helpen dan iig.
was het wat op het strand? Mocht je op het strand iets ten noorden van Scheveningen wat hebben zien reflecteren, dat was ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hoi.
Nederlanders die beweren geen Duits te kunnen lezen zijn gewoon luie flikkers
Doe ons allemaal een plezier en post alleen een linkje dan. Dit hele topic loopt alweer vol met geneuzel..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef Glasnosteraar het volgende:
en Duits, ja, maar goed, al was het in het Nederlands geweest zou de omvang al velen afschrikken.
Briljant gezegd van Bush. Ik mag hem wel, hij praat mooie simpele taal en legt gewoon de vinger op de zere plek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
''cause HESHBOLLOH (ja zo zei hij het) was on the euhhh firing rockets on lebanon from the euhhh....euhh...lebanese border.. and HESHBOLLOH kidnapped the israili soldier
"thats why there is violence" als conclusie van het zinnetje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet er echt geen ene fuck van af he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Amerika heeft de vingers gelukkig al van Israel ingetrokken op het moment dat ze die invalide hezbolla-leider vermoordden.
Die mooie muur die ze daar gebouwd hebben, het dus NIET terug trekken uit de gebieden, het met Apaches aanvallen van VROUWEN EN KINDEREN, en er dan ook eerlijk voor uitkomen dat die het doel waren etc etc. duidt nu niet echt op vrede oid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:46 schreef -IksRee- het volgende:
[quote]
Nee, wat nu 'de Palestijnen' worden genoemd zijn de nakomelingen van enkele honderrdduizenden vluchtelingen die door de oorlog die gestart werd door Egypte, Jordanie, Syrie etc het gebied uitgevlucht zijn. Tevens zijn uit Jordanie enorme aantallen tuig getrapt wat nu opeens "Palestijnen' worden genoemd.
Die muur had een mooi strafkamp kunnen worden, iets wat die Joden maar wat graag willen.quote:Inderdaad. Er zijn vernietigingskampen, Israel schuimt alle landen af op zoek naar Palestijnen om te vergassen en Palestijnen hebben nooit rechten in Israel.
Dat van jouw is net zo boeiend, gelukkig ermeequote:Wat jij vindt is gelukkig niet zo boeiend.
En tsja, door de gehele geschiedenis worden de Joden al nagejaagd, waarom het niet een keer rustig afmaken?quote:Nee, dan kom JIJ bij 'de joden' uit, maar met deze en je vorige posts heb je bewezen er geen zak vanaf te weten. Het zal me niets verbazen als je niet eens het gebied op een landkaart weet aan te wijzen.
Interessant, Groot Brittanie zal wel alle Europeanen komen evacueren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef Xenwolfie het volgende:
SKY SOURCES: HMS Illustrious being made ready to sail to Lebanese Coast.
1pot nat, werken allemaal samen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je weet er echt geen ene fuck van af he?
Dat was een Hamas-leider.![]()
Hmm.. wat gaat de RN daar doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef Xenwolfie het volgende:
SKY SOURCES: HMS Illustrious being made ready to sail to Lebanese Coast.
Bron? Niet dat ik je niet geloof maar ik kan er nog niets over vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef Monidique het volgende:
Het verdedigen van evacuatieschepen.
Dat vermoed ik,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:58 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bron? Niet dat ik je niet geloof maar ik kan er nog niets over vinden.
ik mag hopen dat dat sarcasme van je was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Briljant gezegd van Bush. Ik mag hem wel, hij praat mooie simpele taal en legt gewoon de vinger op de zere plek.![]()
Je weet gewoon niet waar je over praat. Zoals gezegd: ik durf te wedden dat je niet eens weet waar het gebied ligt, wat de geschiedenis ervan is, wat het verschil tussen Hezbollah en Hamas is en waar de letters IDF voor staan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1pot nat, werken allemaal samen.
Jij denkt? Goh, dat jij dat kan, wat liefquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jammer dat ze jouw voorouders hebben laten ontsnappen, is het enige wat ik nu denk.
Die terrorist met dat irritante hoge piepstemmetje bedoel je. De VS heeft zeker niet zijn vingers van Israël afgetrokken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, was absoluut geen sarcasme.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat sarcasme van je was.
OPRESS > REVOLT
hoef je niet stiekem te doen, ik hoop het ook van harte.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef TimoBasso het volgende:
Stiekem hoop ik dat het almachtige Israël het zwaar zal krijgen,stelletje geldwolven..
Daarmee bedoel ik niet het gewone volk.. maar laat de top daar maar eens pijn voelen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Die terrorist met dat irritante hoge piepstemmetje bedoel je. De VS heeft zeker niet zijn vingers van Israël afgetrokken.
had je wat anders verwacht? We hebben het over Israel, waarop er binnen een mum van tijd een compleet cohort van lutsers arriveert die hun Joden-complex komen botvieren. Waarna de users die de moeite waard zijn óf weer vertrekken, of op voorhand al afzien van een reactie. Beetje ouwehoeren, beetje rellen, das wel voldoende.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en post alleen een linkje dan. Dit hele topic loopt alweer vol met geneuzel..
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
maar het is een heel ander verhaal om gewone burgers te vernietigen.
Kan je beter geen ruzie mee krijgen. Maar waar zijn de begelijdende destroyers? En Torpedejagers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef -IksRee- het volgende:
De UK's enige vliegdekschip:
[afbeelding]
HMS Illustroius
Als je jezelf beter wil presenteren moet je het niet zo doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?
mischien zaten er israelische kopstukken inquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?
Enige? Ik zie er toch echt 2?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef -IksRee- het volgende:
De UK's enige vliegdekschip:
[afbeelding]
HMS Illustrious
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
''cause HESHBOLLOH (ja zo zei hij het) was on the euhhh firing rockets on lebanon from the euhhh....euhh...lebanese border.. and HESHBOLLOH kidnapped the israili soldier
"thats why there is violence" als conclusie van het zinnetje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we eerlijk zijn. Dat hele midden-oosten is opgefokt, wij nuchtere westerlingen kunnen daar gelukkig boven staan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
had de UK ierland moeten bombarderen tot de grond omdat er vijandelijke (voor uk)militanten zaten die de UK terroristen noemden. ?
wat vinden jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |