Die terrorist met dat irritante hoge piepstemmetje bedoel je. De VS heeft zeker niet zijn vingers van Israël afgetrokken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Amerika heeft de vingers gelukkig al van Israel ingetrokken op het moment dat ze die invalide hezbolla-leider vermoordden.
Nee, was absoluut geen sarcasme.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat sarcasme van je was.
OPRESS > REVOLT
hoef je niet stiekem te doen, ik hoop het ook van harte.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef TimoBasso het volgende:
Stiekem hoop ik dat het almachtige Israël het zwaar zal krijgen,stelletje geldwolven..
Daarmee bedoel ik niet het gewone volk.. maar laat de top daar maar eens pijn voelen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Die terrorist met dat irritante hoge piepstemmetje bedoel je. De VS heeft zeker niet zijn vingers van Israël afgetrokken.
had je wat anders verwacht? We hebben het over Israel, waarop er binnen een mum van tijd een compleet cohort van lutsers arriveert die hun Joden-complex komen botvieren. Waarna de users die de moeite waard zijn óf weer vertrekken, of op voorhand al afzien van een reactie. Beetje ouwehoeren, beetje rellen, das wel voldoende.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en post alleen een linkje dan. Dit hele topic loopt alweer vol met geneuzel..
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
maar het is een heel ander verhaal om gewone burgers te vernietigen.
Kan je beter geen ruzie mee krijgen. Maar waar zijn de begelijdende destroyers? En Torpedejagers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef -IksRee- het volgende:
De UK's enige vliegdekschip:
[afbeelding]
HMS Illustroius
Als je jezelf beter wil presenteren moet je het niet zo doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?
mischien zaten er israelische kopstukken inquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zoals het opblazen van discotheken met pubers, stadsbussen vol vrouwen zoals Hamas doet bedoel je?
Enige? Ik zie er toch echt 2?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef -IksRee- het volgende:
De UK's enige vliegdekschip:
[afbeelding]
HMS Illustrious
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
''cause HESHBOLLOH (ja zo zei hij het) was on the euhhh firing rockets on lebanon from the euhhh....euhh...lebanese border.. and HESHBOLLOH kidnapped the israili soldier
"thats why there is violence" als conclusie van het zinnetje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we eerlijk zijn. Dat hele midden-oosten is opgefokt, wij nuchtere westerlingen kunnen daar gelukkig boven staan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
had de UK ierland moeten bombarderen tot de grond omdat er vijandelijke (voor uk)militanten zaten die de UK terroristen noemden. ?
wat vinden jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |