quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, als flirten beschouwd wordt als iets wat van 2 kanten komt. Maar hey, je moet ERGENS beginnen. En dat kan best vlot mis gaan:
1. Man knipoogt, vrouw wil niet
2. Man denkt "cool, ze speelt hard-to-get", knipoogt weer, vrouw kijkt vuil
3. Man denkt "horny, die uitdagende blik" en likt een beetje aan zijn bovenlip. Vrouw zegt tegen haar vriend: "Die engerd loert naar me"
4. Vriend stelt verder geen vragen en beukt er gewoon op.
Is dat zo'n raar scenario? Ik dacht het niet..
Ik zou niet gaan janken dat er iemand naar me loertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, als flirten beschouwd wordt als iets wat van 2 kanten komt. Maar hey, je moet ERGENS beginnen. En dat kan best vlot mis gaan:
1. Man knipoogt, vrouw wil niet
2. Man denkt "cool, ze speelt hard-to-get", knipoogt weer, vrouw kijkt vuil
3. Man denkt "horny, die uitdagende blik" en likt een beetje aan zijn bovenlip. Vrouw zegt tegen haar vriend: "Die engerd loert naar me"
4. Vriend stelt verder geen vragen en beukt er gewoon op.
Is dat zo'n raar scenario? Ik dacht het niet..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:41 schreef Bengeltje het volgende:uhh nou misschien ligt het aan mij, maar daarvoor zou ik geen hulp
vragen.
Nee, maar jullie zijn dan ook Sterke Vrouwenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef es70 het volgende:
Ik zou niet gaan janken dat er iemand naar me loert.
Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef Tally het volgende:
Ach flirten moet kunnen vind ik hoor..
Je bent niet dood als je een relatie hebt..
Ruimte voor wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, je krijgt nergens meer de ruimte voor
Ik geloof dat er tegenwoordig zowiezo weinig sprake is van verdraagzaamheidquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, je krijgt nergens meer de ruimte voor
Wandelzequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga nog een stukkie wandelen,![]()
smakelijk eten alvast.
zoquote:
jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Jij ook al
Alleen is de rest nu wel weg
Oh,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja idd, volgens mij stoot je mensen af
Niet aardig en niet waarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja idd, volgens mij stoot je mensen af
Korte lontjes en zo iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er tegenwoordig zowiezo weinig sprake is van verdraagzaamheid.
Ik ben altijd serieus (nou ja, meestal danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sorry hoor, soms niet te serieus zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |