Vertel eens, waar ligt jouw grens?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, net tot hoever je flirt gaat
Veel mannen voelen zich meteen bedreigd of zoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen doen gelijk aan geweld.pfff, wat een vertrouwen in de relatie.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jij bent anders ook knap (onbereikbeer)
Ik ken mensen die van een knipoog al gaan flippenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel eens, waar ligt jouw grens?
Dat lijkt me een betere instelling.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mannen voelen zich meteen bedreigd of zo
Ik zou het wel een compliment vinden denk ik, als zou blijken dat mijn dame goed in de markt ligt.
ik weet nog niet eens waar je precies woont, toen ik in de buurt was wilde je niet meeten enzo.. enzoquote:
Nou, neem me niet kwalijk, maar dat zijn dan gewoon zielige kneuzenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken mensen die van een knipoog al gaan flippen
Daar heb je er behoorlijk veel van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, neem me niet kwalijk, maar dat zijn dan gewoon zielige kneuzen.
Die hebben een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken mensen die van een knipoog al gaan flippen
Beetje dierlijk gedrag natuurlijk, dat kan beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, een flirt gaan doorgaan totdat m'n vriendin me een knal geeft
True, toen kon ik niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens waar je precies woont, toen ik in de buurt was wilde je niet meeten enzo.. enzo
okquote:
Leuk wedstrijdje, ik gok, zij wint.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje dierlijk gedrag natuurlijk, dat kan beter.
Als jij ging flirten, en ik had dat in de gaten (ik ben ff jouw vriendin dus he) dan ging ik gewoon ook flirten, en dan kijken wie zich het eerst niet meer kan beheersen
Inderdaad, ik weet zelf ook wel hoever ik eventueel kan gaan in een flirt, maar een knipoog is zo simpel, ik begrijp dan niet dat mensen al daardoor gaan flippen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak willen vrouwen ook wel heel erg graag dat Hun Man het voor ze opneemt....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, is tenminste een leuk wedstrijdjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk wedstrijdje, ik gok, zij wint.![]()
True, soms, maar dat heeft weer niets met flirten te maken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, vaak willen vrouwen ook wel heel erg graag dat Hun Man het voor ze opneemt....
Ik kan een flirt prima aanpakken, en het was geen serieus bedoeld voorbeeldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje dierlijk gedrag natuurlijk, dat kan beter.
Als jij ging flirten, en ik had dat in de gaten (ik ben ff jouw vriendin dus he) dan ging ik gewoon ook flirten, en dan kijken wie zich het eerst niet meer kan beheersen
Bullshitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, vaak willen vrouwen ook wel heel erg graag dat Hun Man het voor ze opneemt....
Nee okee, als flirten beschouwd wordt als iets wat van 2 kanten komt. Maar hey, je moet ERGENS beginnen. En dat kan best vlot mis gaan:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, soms, maar dat heeft weer niets met flirten te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |