Nou ja, misschien ben ik wel gewoon gek, dat zou ook zomaar kunnenquote:
Oh ja, en vrouwen riskeren dan gewoon wat uitgekrabde ogen of kalende plekken op hun hoofdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat je eventueel wel weer een blauw oog kan kosten.
Misschien heeft het niets te maken met bezet of vrijgezel, maar gaat het alleen om het flirten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Okee, toch sommigen, maar er zijn dus wel mensen die flirten met een 'bezette' vent, dat niet iedereen dat doet is natuurlijk logisch, maar ze bestaan wel![]()
Ach het moet toch ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik wel gewoon gek, dat zou ook zomaar kunnen.
Voor flirten een blauw oogquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat je eventueel wel weer een blauw oog kan kosten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik wel gewoon gek, dat zou ook zomaar kunnen.
ga voor de grap eens een avondje mee stappen. Soms verbazend dat ik nog leef.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor flirten een blauw oog. Damn, ik kan wel merken dat ik er helemaal uit ben
.
Je mag best buiten de deur honger krijgen, als je maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor flirten een blauw oog. Damn, ik kan wel merken dat ik er helemaal uit ben
.
Wat een onzin, om flirten ga je toch geen ruzie maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en vrouwen riskeren dan gewoon wat uitgekrabde ogen of kalende plekken op hun hoofd
Met rare voorkeuren ook nogquote:
Idd, geniet ervan, dus sabbelen, niet knabbelen, want dan is het zo op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, een stukje B. voor mij alleen!![]()
![]()
dat zou ook nog kunnen, die optie had ik nog niet overwogen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets te maken met bezet of vrijgezel, maar gaat het alleen om het flirten?
http://www.bicat.net/archives/00001132.htmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag best buiten de deur honger krijgen, als je maar thuis komt eten.
En nu de huiskamervraag: Van wie is deze uitspraak?
Die is achterhaaldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag best buiten de deur honger krijgen, als je maar thuis komt eten.
En nu de huiskamervraag: Van wie is deze uitspraak?
Volgens mij doe je dan meer dan flirten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ga voor de grap eens een avondje mee stappen. Soms verbazend dat ik nog leef.
Jullie snappen het allebei niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin, om flirten ga je toch geen ruzie maken?
Ach, net tot hoever je flirt gaatquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dan meer dan flirten.
Jups.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie snappen het allebei niet?
*wij* bedoelen (of tenminste, dat dacht *ik*) dat je als man door _haar_ vriend geslagen zou (kunnen) worden
Toch, Dark_Angelus?
Jij bent anders ook knap (onbereikbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, jij bent grappig.
Dat is voor sommige maar zo.
Djiez... flirten is toch geen probleemquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*wij* bedoelen (of tenminste, dat dacht *ik*) dat je als man door _haar_ vriend geslagen zou (kunnen) worden
Toch, Dark_Angelus?
Mannen doen gelijk aan geweld.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch, Dark_Angelus?
Kijken hoe het met haar amandelen gaat of neuken is geen flirten meer natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, net tot hoever je flirt gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |