Denk dat dat wel meevalt. Je straalt eigenzinnigheid uit, da's voor veel mensen aantrekkelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zal van m'n persoonlijkheid moeten komen
Nee, ik heb het wel ervaren toen mijn (ex)vriendin en ik op vakantie waren.. Er waren gewoon vrouwen die liepen te flirten, en ik geef zelf al toe dat ik niet een van de knapsten ben, maar dat zegt toch wel wat denk ik zoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, jij bent grappig.
Dat is voor sommige maar zo.
Nou jaquote:
Dus toch sommigen, of had je al die vakantiegangsters achter je aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wel ervaren toen mijn (ex)vriendin en ik op vakantie waren.. Er waren gewoon vrouwen die liepen te flirten, en ik geef zelf al toe dat ik niet een van de knapsten ben, maar dat zegt toch wel wat denk ik zo
quote:
Dat is onzinnigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wel ervaren toen mijn (ex)vriendin en ik op vakantie waren.. Er waren gewoon vrouwen die liepen te flirten, en ik geef zelf al toe dat ik niet een van de knapsten ben, maar dat zegt toch wel wat denk ik zo
Dat klinkt lief!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Je straalt eigenzinnigheid uit, da's voor veel mensen aantrekkelijk.
Doei is geen binnenkomer, dacht dat je al weer gingquote:
Ga ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Doei is geen binnenkomer, dacht dat je al weer ging.
Okee, toch sommigen, maar er zijn dus wel mensen die flirten met een 'bezette' vent, dat niet iedereen dat doet is natuurlijk logisch, maar ze bestaan welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus toch sommigen, of had je al die vakantiegangsters achter je aan.![]()
Flirten met een bezette vrouw kan natuurlijk ook, als man zijnde, in feite, dusch eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Okee, toch sommigen, maar er zijn dus wel mensen die flirten met een 'bezette' vent, dat niet iedereen dat doet is natuurlijk logisch, maar ze bestaan wel![]()
Wat je eventueel wel weer een blauw oog kan kosten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flirten met een bezette vrouw kan natuurlijk ook, als man zijnde, in feite, dusch eigenlijk.
Ohquote:
Ja, dan heb je 2 mogelijkheden:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, het enige wat even vervelend was is dat DE vriendin nog steeds in engeland woont en donderdag terug komt. Dan merk je toch wel dat een jaar elkaar niet zien zeg maar. Erg lang is.
Ik had het eigenlijk ook over zowel m/v. Dat ik nou de man als voorbeeld gebruik, tsjaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flirten met een bezette vrouw kan natuurlijk ook, als man zijnde, in feite, dusch eigenlijk.
Ik ga uit van optie 2.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 2 mogelijkheden:
1. Je ontdekt dat je elkaar eigenlijk niks meer te melden hebt
of
2. Je neukt elkaar eerst 48 uur lang aan repen, gevolgd door "Hè hè, daar was ik wel ff aan toe zegHoe was het lieverd?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |