Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik dacht van. "Laat ik het maar even doen dan, duurde me iets te lang voordat een nieuwe werd geopend".
Schilderijen klaar dus![]()
Werk afgerond
Zomerfeesten betekend dus veel zuupen straks???
Dan is het goedkoop drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Bonke is altijd irritant. Ik leer omgaan met zulke gebruikers
Het beste is om die gebruikers met een grote korrel zout te nemen
Zo neem ik alle gebruikers met een korrel zout waarvan ik de indruk heb dat ze uit zijn op trollen en flamen en uitlokken en nog meer.
Lukt me niet altijd even goed, ligt aan de dag.
Vandaag lukt het me aardig goed.
Met een korrel zout nemen maar alsnog vertellen wat je ervan vindt natuurlijk. En niet blijven ingaan op zulke gebruikers. Blijf je zulke gebruikers feedback geven dan blijven ze doorgaan.
Dan is het beste om ze schaak-mat te zetten![]()
Alsof het een thunderdome is.
Gelukkig is dat niet vaak nodig. Genoeg gebruikers die niet irritant zijn.
Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageert![]()
Nou, ik ga maar even reageren daar, ik was gisteravond toch nog ff de stad ingegaan, en heb ben daarom vandaag nogal katerig![]()
Maar vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten![]()
Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.
quote:Veel gezopen gisteren dus
klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.quote:Ik heb ook in de zon gezeten vandaagVandaag kan ik goed tegen de warmte. Merk alleen dat overal het gras helemaal verdord is. Overal is het gras helemaal uitgedroogd. Erg droge zomer dit jaar.
Sommigen zoeken gewoon een uitdaging in het zuur maken van andermans leven. Een soort sadisme is dat, zo zul je dat in het echt ook nog zien. Sowieso bij pesten zie je dat. Iemand bewust kapot proberen te maken. Sadistische mensen heb je genoeg op deze aardkloot. Of mensen die het nogmaals leuk vinden om iemand uit te dagen. En vervolgens in de handen wrijven als iemand uit de tent gelokt is geworden. Hebben ze plezier aan. Maar goed, tis een vals spelletjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.
Maar ik zie gewoon dat jij daar nu veel beter mee omgaat en dat vind ik![]()
![]()
Af en toe wat meer bier maakt niet uitquote:euh, ja, ietsje teveel wel, maar het was wel gezellig
![]()
Peren-oogst lijkt wel gelukt te zijn las ik bovenaan op het forum in een banner. De peren-oogst gaat records verbrekenquote:klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.
Ik vond het vanmiddag ook goed uit te houden. Heb maar 1 keer mijn kop onder de kraan hoeven steken![]()
Veel plezier vanavond Nokjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
ik weet hetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
.... Als ik kom met gigantische grote denkbeelden dat mensen massaal de wereldleiders moeten hersenspoelen met goede vredige gedachtes. Dan meen ik dat van de ene kant wel, en van de andere kant zet ik er![]()
![]()
3 van deze smiley's bij.
quote:Af en toe wat meer bier maakt niet uit![]()
We zijn niet van de Jehova's hier
En daarbij komt gezelligheid boven alles
Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.quote:Vanmorgen om 04:30 lag ik buiten op het lucht-bed. Toen was het koudHeb onder de slaapzak gelegen om 04:30. Vogels op bezoek gekomen en die vlogen weer weg
Ik schrijf al mijn hele leven op deze manierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet hetmede daarom mag ik je posts altijd graag lezen hoor
![]()
Hoofdpijn van het zuipen heb ik nooit. Wel meestal een wazig gevoel alsof ik in een twilight zone leef. Af en toe is een kater bij mij zelfs prettig om wat afstand te nemen van het aardse. Soms kan een kater prettiger zijn dan het drinken zelf.quote:En zo is het maar net. Maar vanmorgen had ik wel echt weer es ouwerwets pijn in m'n kop, en gelijk een ibuprofen genomen
![]()
Vroeger ben ik vaker rechtop in slaap gevallen bij vrienden in het studenten-tehuis. Maar toen dronk ik ook 30-40 biertjes op een avond. Tegenwoordig drink ik dus echt met mate. Vroeger tijdens het stappen was het om de have klap een nieuw glas. En vaak 2 glazen tegelijk in de handen. Als ik 5 handen had dan stond ik met 5 glazen de hele avond continuquote:Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.
Vind ik zo'n heerlijk geluid altijdMaar ik ben toch maar nog ff naar m'n bedje verhuisd.
Ja, vogeltjes zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
............
Vogels zijn aparte beesten![]()
Ik probeer ze altijd te lokken met gedachtes. Kan vreemd klinken voor sommigen maar dan praat ik in gedachtes met zo'n vogel. En soms lijken ze te luisteren
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, vogeltjes zijn![]()
Ik doe dat ook altijd ! Met ze praten dus. Soms hardop en soms in gedachten.![]()
Gaat niet doorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad veel plezier vanavond Nok!!!!!!
Ik heb een biertje gepakt nu. Had al een paar op maar nu even de avond inluiden
Het ego heeft ook hele nuttige functies denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ook vaker last van mijn ego gehad, maar goed, een ego dat heb je van nature meegekregen denk ik. Altijd willen en willen en willen. Als kind wil je vaak al veel speelgoed. Als kind wil je al meedoen met de nieuwste mode. Niet ieder kind maar vaak geldt het principe dat je pas meetelt als je nike's draagt. En zo groei je op die manier een beetje op. Materialisme kom je al vroeg tegen, omdat bedrijven inspelen erop. Maar het ego heeft met meer te maken denk ik. Als het om ego gaat weet ik niet altijd even goed aan te geven wat het ego is. Ego=ik. Ego=ik, dat las ik dus gisteren. Maar goed. De persoonsvormen in het Nederlands beginnen met ik altijd.
Ik
Jij
zij
Wij
Jullie
Ik wil, ik moet, ik ga, ik sta, ik ben. En zo draait alles om het ik. Alsof je niet zonder ik kan functioneren als het ware. Zal wel komen omdat je de hele dag met jezelf zit opgescheept als mens zijnde. You cannot escape from yourselfIn het nederlands is wel een regel geldig dat je niet al te vaak met ik mag beginnen in een zin. Te vaak met ik beginnen wordt afgestraft als je Nederlandse tentamens doet. Dan moet je ik omzeilen. In ieder geval de zin niet met ik beginnen steeds. Tijdens opstellen was dat sowieso altijd geldig.
Ik heb ook tijden met dure kleding gelopen, alleen om het merk te dragen. De grootste bullshit. Vaker ging een trui van 159 euro binnen 1 week kapot na 1 keer wassen. En dan lag het echt niet aan de manier van wassen. Maar dat lag aan de stof misschien. Vaker dus meegemaakt dat dure kleding zo kapot was. Matinique als merk was dat. Cottenfield was wel stevig.
En dan is 159 euro voor 1 trui nog bescheiden. Sommigen hebben nog meer over voor dat ene merk. Maar goed, al draagt een aap een gouden ring.......
Over mensen die zich inzetten voor het bedrijf, dat is altijd goed. Hart voor de zaak hebben. Niet boven de medewerkers staan maar met de medewerkers staan. Samenwerken. Arrogantie heb je nog.
Hip zijn, met de rage en trend meedoen. Ik heb dat wel gehad. Moet wel zeggen dat ik pas geleden nog een t-shirt gekocht heb van 59 euro. En dat vind ik dus ook duur. T-shirt wat ik op het foto-boek aanheb dusDat blauwe flower power ding van Mexx.
Het liefst draag ik een t-shirt zonder felle dingen erop. Zoals ik nu een t-shirt aanheb dat wit is. Wit en een goed model. Het model van de kleding vind ik dan wel belangrijk. Het model moet lekker zitten, de rest van het hele merk kan me gestolen worden.
Kleding moet lekker zittenAls kleding niet lekker zit
![]()
Dan is het
Tijden gehad dat ik om die 10 minuten van kleding veranderde, iedere kleding zat niet lekker. Niet eens strak, ik vond het gewoon irritant die kleding.
Dan loop ik nog het liefst in een monikken-gewaad rond
Maar mensen die zich inzetten voor het bedrijfAltijd goed. Een bedrijf kan niet zonder goede mensen die zich inzetten. Popi jopi's zijn volgens mij daarbij niet eens zozeer met het werk bezig, die zijn continu afgeleidt op hun eigen overkomen.
Slechte medewerkers te noemen. Continu bezig zijn met hoe je overkomt, en ondertussen half werk afleveren.
Gaat je met-gezel niet meequote:
Kan ik hier niet over praten.quote:
OK.quote:
Als je geen ego hebt dan loopt alles en iedereen over je heen inderdaad. Dan ben je een geestelijk wrak te noemen. Volgens mij hoort dat bij het standaard-pakket om te overleven ook. Zonder ego besef je niet eens dat je aanwezig bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Het ego heeft ook hele nuttige functies denk ik![]()
Sterker, ws zouden we zonder ego niet eens kunnen overleven.
En tuurlijk, ook ik was in mijn jongere jaren bezig met kleding, en hoe mijn haar zat enzoHoort er ook allemaal bij denk ik.
Het gaat er imo om dat de balans gewoon goed moet zijn. Dus niet al te zeer gericht op en vanuit het ego, maar ook weer niet helemaal niet.
Zie mijn aanvullingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK.
![]()
Ik heb er wel een idee over, ook nav je andere postings in het vorige topic. Maar daar zal ik je hier niet mee lastig vallen![]()
Alleen gaan is geen optie?
ik zag het alquote:
As usual de laatste 13 jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zag het al![]()
Ga gewoon lekker met EW en laat iedereen verder lekker de kl.. krijgen![]()
nouja, niet iedereen dan maar wel degenen die jou niet verdienenquote:
Hoe oud word je dan Nok? 35?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:
Nou DV........ Over 2 weken ga ik naar de andere helft van de 30 en op weg naar de 40.
En mensen om je heen hebben, zelfs mensen die van je houden, zegt niks over eenzaamheid. Zelfs dan kun je je moederziel alleen voelen.
Maar don't worry... Ik ben niet suicidaal aangelegd. Heb er zelfs een groot bezwaar en aversie tegen.
mijn 'ambitie' als ik het zo noem, is waar ik het laatst over had, ik hoop dat iedereen elkaar gaat 'besmetten' met positviteit en bewustwording, en liefde.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:31 schreef Dromenvanger het volgende:
De mensheid is nog niet klaar nee
Maar wat niet is kan nog komen. En ik overdrijf nu dus ook weer. Maar ik heb een ambitie en dat is de wereld veroveren
Ik ben altijd rood in het gezicht in zekere mate. Red-Head noemen ze me ook wel. Mijn broer noemt me een rood-huid indiaan
Omdat ik de neiging heb om rood-bruin te worden.
Dat wil ik dus ook. Daarom besmet ik verder met mijn positiviteit. Heb me een aantal tijden rustig gehouden op fok!, maar de duivel komt nog wel uit zijn doosje kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijn 'ambitie' als ik het zo noem, is waar ik het laatst over had, ik hoop dat iedereen elkaar gaat 'besmetten' met positviteit en bewustwording, en liefde.
Men, wat klinkt dat vaag![]()
Toch meen ik het![]()
Bobby heet ie toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb Queen opstaan
Goede muziek
Mijn hond moet ook nog ontwaken trouwens, die ligt de hele dag in comaHalf te slapen. Gaapt 10100101 keer per dag. En altijd moe
Zo baasje, zo hondquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Bobby inderdaad
Ik ben al heel lang niet meer oranje hierAl zeker
Al zeker 1 maand niet meer. Om maar een datum te noemen qua maanden.
Bobby ligt nu ook weer voor pampus helemaal. Die ligt weer te denken. Die hond van mij denkt ook de hele dag.
Vandaag lekker gelopen met hem. En dan zeikt hij over de zeik van een andere hond, en meteen gaat hij zand over zijn eigen zeik werpen met zijn achterpoten.
Toch maar eens aan Martin Gaus vragen
Zo baasje zo hond inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zo baasje, zo hond![]()
Dat doet ie volgens mij omdat hij zijn eigen geur wil achter latenDat het zijn pisboom is, ofzo
![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
...
Met dat overdekken van eigen pis weet ik niet. Hij pist over het domein van een ander, en vervolgens bedekt hij zijn eigen pis met zand. Alsof hij zijn eigen spoor probeert te camoufleren. Alsof hij wilt zorgen dat andere honden zijn spoor niet vindenAlsof hij slimmer wilt zijn als die andere honden die steeds weer zijn pis domineren. Hij pist over de pis van andere honden, andere honden pissen over zijn pis. En wie weet wilt hij via het bedekken ervoor zorgen dat andere honden het spoor bijster worden
mooiquote:Ik wilde even een gedicht schrijven over de eenzaamheid van de leegte der ziel.
Ik begin even
In de diepte van de ziel,
waar niemand kan zien,
hoe ver je kunt gaan,
kun je verdrinken,
In je eigen bestaan.
Meer even niet
Ik wil dus ook gedichten schrijven, doet goed om eens een gevoel via een gedicht te schrijven. Een gedicht kan een gevoel beter omschrijven
goeie avond!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:13 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,
Jemig die graancirkel topics lopen lekker door he?
Alles goed Dromenvanger?
toch zou ik niet meer op Bonke ingaan. Zoals je zelf al zei, dan geef je 'm alleen maar voer om verder te zieken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles goed hier Senesta
Met jou ook
Queen staat op.
Queen - We are the champions
Ik zit in een winning mood, en als ik in een winning-mood zit. Kan niemand mij breken
Hij is uitgenodigd. Ik laat me niet meer snel agressief makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
toch zou ik niet meer op Bonke ingaan. Zoals je zelf al zei, dan geef je 'm alleen maar voer om verder te zieken.
O, dat ben ik met je eens, hij doet het er ook om. Maar wedden dat ie jouw post weer aangrijpt om verder te eikelen? Zo gaat dat nml met dat soort mannetjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd. Ik laat me niet meer snel agressief maken
Ik heb gewoone en broertje dood aan users die hier komen om te zieken. En bij Bonke heb ik altijd het idee gehad dat hij komt om te zieken. En dan mag je best eens ingaan op zo'n user. Mond-dood maken wil ik het niet noemen. Maar die user komt in mijn ogen echt over alsof hij komt om te zieken.
Kan zijn dat ik het fout heb. Maar zijn manier van doen zegt mij genoeg. Alsof hij het erom doet.
weet ik ook welquote:En dan doe ik het met rust brengen
Ben de rust zelver dus![]()
ik denk dat dat idd aan de mods is. Ik snap jou wel, ik heb zelf al een paar keer een post aan hem gericht nav zijn toontje getypt, maar toch maar niet geplaatst. Omdat ik zeker weet dat ie dat juist prachtig vindt, kan ie weer ff lekker verder doorzieken over 'ons believes die geen andere mening tolereren'quote:Ik kan best een conflict hebben, zeker als het door een oneerlijke user gedaan wordt. Of door een user met een plank voor de kop. Dan ga ik snel de confrontatie aan. Gewoon om recht zege te laten vieren.
En tevens omdat het topic niet verziekt mag worden door zo'n user. En de truth al helemaal niet.
Maar dat is misschien aan de mod's????
Nee, ik ben ook niet zo gecharmeerd van 'm. En natuurlijk moet je zelf weten wat je zegt of niet, ik geef alleen mijn mening..en dat is dat hij het erom doet, en dat het daarom beter is om niet op hem te reageren.quote:Hoewel de hele users samen ook the truth maken samen.
Ik denk dan van. Het is niet alleen aan de mod's. Het is ook aan de users om hier een aangenaam forum van te maken. Samen zorgen dat het prettig is. Ook voor de goede critici.
Maar Bonke is kinderachtig en dus echt geen goede critici.
Te jong misschien. Wie weet is die jongen pas 12 jaar
Ik ga zo maar es ff op de bank hangen, en een beetje zappenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo buiten liggen
Genoeg geschreven weer
Lekker buiten hangen. 21:32.
Mooie tijd
Helemaal buiten hangen met muziek en bier.
Morgen verder
Ja hoor, lekker rustig hier op het moment, dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles goed hier Senesta
Met jou ook
Queen staat op.
Queen - We are the champions
Ik zit in een winning mood, en als ik in een winning-mood zit. Kan niemand mij breken
Ach ja, het is al fijn dat er nu aandacht voor is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef iteejer het volgende:
Ik heb inderdaad een paar keer op het punt gestaan om er iets van te zeggen, maar steeds werd het daarne net weer even rustig.
Opmerkingen als 'je zweeft weer' kunnen wmb niet. Eén keer is dan misschien leuk, maar niet als gewoonte. Langzaam aan zullen we een normale sfeer gaan terukrijgen. Zoiets kun je niet forceren, moet groeien, bij iedereen. Ik kan wel iedere keer voor en achter de schermen scenes gaan trappen en users eraf trekken, daar ben ik drakig genoeg voor, maar dat is niet de oplossing.
Wel moet het zo zijn dat je ieder weekend moet kunnen terugkijken, en dan merken dat het ietsje beter is dan de vorige week
Ja, dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef senesta het volgende:
Ach ja, het is al fijn dat er nu aandacht voor is.
Ik denk dat het toch altijd een dunne lijn blijft maar zolang mensen respect hebben voor elkaars mening moeten ze toch samen in één topic uit de voeten kunnen lijkt mij.
Yep... ik wordt 35. En het leven is nog helemaaaaaal niet zoals ik het wil. Terwijl ik toch heel duidelijk weet wat dat is en hoe ik het duidelijk moet maken. Blijkbaar heb ik toch een plaatje op mijn hoofd waarop staat "sucker".quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoe oud word je dan Nok? 35?
Ik heb wel eens gelezen dat je iedere 7 jaar een 'nieuwe cyclus' (of periode) in gaat, zo ook dus op je 35e.
Misschien gaan er gewoon dingen in je leven veranderen nu, je ziet dat de omgang met je nieuwe collega's je ook aan het denken zet over hoe je dingen wilt in je leven..en misschien kan dat best eea in je losmaken.
Zeg, ga jij eens even lekker positief denken !!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep... ik wordt 35. En het leven is nog helemaaaaaal niet zoals ik het wil. Terwijl ik toch heel duidelijk weet wat dat is en hoe ik het duidelijk moet maken. Blijkbaar heb ik toch een plaatje op mijn hoofd waarop staat "sucker".
Dus als daar iets in kan veranderen... mooi dan.![]()
amen...alhoewel mijn atheistische manier van denken opspringtquote:Ja, dat is zeker waar.
We streven hier weer naar een sfeer van ándere verklaringen en overpeinzingen, die náást de gebruikelijke rationele invalshoeken staan.
Zodat we niet meer aangevallen hoeven te worden omdat we het rationele zouden afwijzen - want dat doen we helemaal niet, we bekijken daarnaast alleen ook nog andere visies.
En om dat te doen, hebben we nou net Truth opegricht.
Dus moet men niet zeiken als we ons aldus aan exotische overpeinzingen en alternatieven overgeven
Zo hoop ik weer tot een soort vreedzame coexistentie met de rationeel-fundamentalisten te kunnen komen
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even lekker positief denken !!!!!
Wat nou "sucker" !!!
Tuurlijk niet !!!
Iedereen heeft op een gegeven moment een omslag in zijn leven dus jij ook.
En ik ben het met Marietje eens, 35 is inderdaad de leeftijd om die omslag te maken!
Dus: kop op, big smile..........enne![]()
![]()
![]()
Mee eens. Wel ik ben blij dat er nu zo goed wordt 'opgelet'. En het hele gedoe heeft er ook voor gezorgd dat ik zelf ook kritisch naar de toon van mijn eigen posts kijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef iteejer het volgende:
Ik heb inderdaad een paar keer op het punt gestaan om er iets van te zeggen, maar steeds werd het daarne net weer even rustig.
Opmerkingen als 'je zweeft weer' kunnen wmb niet. Eén keer is dan misschien leuk, maar niet als gewoonte. Langzaam aan zullen we een normale sfeer gaan terukrijgen. Zoiets kun je niet forceren, moet groeien, bij iedereen. Ik kan wel iedere keer voor en achter de schermen scenes gaan trappen en users eraf trekken, daar ben ik drakig genoeg voor, maar dat is niet de oplossing.
Wel moet het zo zijn dat je ieder weekend moet kunnen terugkijken, en dan merken dat het ietsje beter is dan de vorige week
Tuurlijk kan je dat veranderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep... ik wordt 35. En het leven is nog helemaaaaaal niet zoals ik het wil. Terwijl ik toch heel duidelijk weet wat dat is en hoe ik het duidelijk moet maken. Blijkbaar heb ik toch een plaatje op mijn hoofd waarop staat "sucker".
Dus als daar iets in kan veranderen... mooi dan.![]()
gefeliciteerd ddt, met al die jarige dierbarenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:13 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen allemaal, 't is gisteren weer en drukke dag geweest voor de graancirkels zo te horen. Ik had 't ook druk met een verjaardag en had geen tijd om te fokken. Vandaag komt de andere helft van de familie dus zal ik ook wel weer niet veel tijd hebben![]()
Pfffffff gisteren en bbq en vandaag wéér, ik heb 't wel een beetje gehad met verjaardagen.![]()
Man en zoon zijn kort na elkaar jarig.......
Goeiemorgen Droomquote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo geschoren en welHelemaal fris met after-shave en nu energy-drink
Even helemaal op aarde komen
Ben even naar buiten, hier is het toch erg stil![]()
Goedemorgenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kritisch kijken naar je eigen post. Soms ben ik hier gewoon los met schrijven en daarna denk ik daarna vanzelf van
Of het wel okey is dat ik zo schrijf. Of ik niet anders moet schrijven maar ik schrijf gewoon zoals ik schrijf. Uitbundig dus vaak. In principe hou ik me niet graag in.
Tis weer eens te warm voor woorden hier
Deze hele week wordt het warm. Ik zit lekker in de schaduw buiten vaker. En af en toe kijken of er hier wat te beleven valt.
Mijn signature aangepast weer. 'Je echte karakter laat je zien wanneer je alleen bent'.
Als niemand op je let.
Zoals ik vaker hier schrijf alsof niemand op me let. Ga ik denken wat anderen zouden kunnen denken van mijn posts. Dan heb ik de neiging om niet meer door te schrijven. Ik kan ook niet inhouden.
Going straight ahead![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis maar dat jullie het weten
Ik zit echt teveel op fok!
Daarom even naar buiten weer
Eerst ff Amstel bier koud zetten!!!!
De beste drinkers drinken ut!!
En de beste brouwers brouwen ut!!!
Amstel Bierrrrr
Amstel!!!!!
Amstel is best lekkerquote:
ik doe gezellig mee en leg ook een biertje in de vriezerquote:Op zondag 16 juli 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Amstel is best lekker
Bier staat in de vriezer. Rond 16:00 eentje pakken denk ik. Eerst maar eens ijskoud laten worden
Nu nog ff koffie en shag roken. Drum![]()
Ben weer naar buiten. Binnen weet ik even geen houding te geven met deze warmte.
Drs P. met de dodenrit is ook geweldigEcht goede muziek
Die Nederlandstalige muziek heeft soms echt humor
![]()
Yepquote:
Hallo Lillith-Wiccaquote:Op zondag 16 juli 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een fijne dag gehad allemaal ?
Pffff, 45 km gebiked, vanalles gezien, maar geen graancirkel.
We konden hem echt niet vinden![]()
Ook de plaatselijke bevolking was niet erg spraakzaam erover.
Deze was gevonden in Zevenbergen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo Lillith-Wicca
Hmm volgens mij heb ik iets gemist.
Weer een graancirkelmeet?
Was van den broeke nu wel thuis of was het niet daar in de buurt?
Nee die zijn nergens te vinden, ja zijn geboorte datum, maar niet de tijd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, jemig...
Ik bedenk me net he, zullen zijn horoscoop gegevens op internet staan?
Is misschien wel leuk als huiswerkoefening om die eens te bekijken.
Ik ga even zoeken..
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef senesta het volgende:
Lillith?
Zie ik nu goed dat je daar al eens naar op zoek bent geweest?
Ja, ik zie het net staan, wat vervelend, was wel benieuwd![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2006 23:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
jij als aankomend astrologe moet dat toch begrijpen
![]()
Dus Robbert van de Broeke is gewoon de boel aan het belazeren of niet ???quote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Deze was gevonden in Zevenbergen.
http://www.dcca.nl/2006/zevenbergen/zevenbergen-nl.htm
Nee, was geen echte meet.
Wij konden hem niet vinden en daarom vroeg ik het aan een mevrouw die daar in de omgeving in haar tuintje bezig was.
Het enige wat ze zei was:"Ach logeert hij weer hier?".
Op mijn vraag wie ze bedoelde antwoordde ze:" Zoek maar niet verder, stelt niks voor, allemaal bedrog", en ging gewoon weer verder in haar tuintje.
Goeiemorgen allemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gisteravond heb ik geprobeerd met handschoenen te werken, was geen succes.
Mijn handen zijn alleen maar weer erger geworden en ook op mijn arm en ellebogen krijg ik nu plekken, tijd om ermee te stoppen helaas.
Nou maar op zoek naar een ander baantje![]()
Weet je nou wat die reactie precies veroorzaakt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gisteravond heb ik geprobeerd met handschoenen te werken, was geen succes.
Mijn handen zijn alleen maar weer erger geworden en ook op mijn arm en ellebogen krijg ik nu plekken, tijd om ermee te stoppen helaas.
Nou maar op zoek naar een ander baantje![]()
quote:
Nee dat weet ik niet precies, ben jaren terug eens bij een dermataloog geweest geweest en die zei het wel uit te kunnen zoeken als ik bollen en bestrijdingsmiddelen mee zou nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je nou wat die reactie precies veroorzaakt?
Dat het met je werk te maken heeft, ja..... maar of het nou de planten zijn of waarmee het bespoten is?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet precies, ben jaren terug eens bij een dermataloog geweest geweest en die zei het wel uit te kunnen zoeken als ik bollen en bestrijdingsmiddelen mee zou nemen.
Overgens is de plek op mijn arm waarvoor ik naar de huisarts ging geen plek van de allergie, maar hoogst waarschijnlijk een tekenbeet en een mooie rode cirkel van de ziekte van lyme.
Ik heb dus een flinke kuur meegekregen en minstens 2 weken niet in de zon![]()
De plekken op mijn handen zijn echt veel erger geworden dus ik moet gewoon echt stoppen, ook op advies van de huisarts.
Het gaat lekker zeg maar, ik zal mijn transits eens nakijken
Tuurlijk !quote:
Gaat niet echt lekker zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet precies, ben jaren terug eens bij een dermataloog geweest geweest en die zei het wel uit te kunnen zoeken als ik bollen en bestrijdingsmiddelen mee zou nemen.
Overgens is de plek op mijn arm waarvoor ik naar de huisarts ging geen plek van de allergie, maar hoogst waarschijnlijk een tekenbeet en een mooie rode cirkel van de ziekte van lyme.
Ik heb dus een flinke kuur meegekregen en minstens 2 weken niet in de zon![]()
De plekken op mijn handen zijn echt veel erger geworden dus ik moet gewoon echt stoppen, ook op advies van de huisarts.
Het gaat lekker zeg maar, ik zal mijn transits eens nakijken
nee nog niet... 2x 2de geworden... the story of my lifequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tuurlijk !![]()
Hoe is het, heb je al een andere baan?
En 3x is scheepsrecht, gaat je echt wel lukken hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee nog niet... 2x 2de geworden... the story of my life
Slechte mensen gaat het altijd goed hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:lets hope so... hoe is het met jou ??
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen mensen
Ik zie dat Barra er ook weer is![]()
![]()
leuk dat je er ook weer bent!quote:
ik ga zo ook mijn kop maar weer es onder de koude kraan stekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Net ijskoude douche genomenDat was nodig
Doe ik dat niet dan weet ik niet waar ik het zoeken moet. Nu maar naar buiten in de schaduw op het bed liggen. Kijken of ik nog wat op een rijtje kan zetten. Beetje hangen en om me heen kijken en proberen het rechte eind te krijgen.
Computer gaat nu voorlopig uit en blijft uit.
Tot vanmiddag.
Lekker weertje vandaag hoor !quote:
quote:
steek je hoofd onder de kouwe kraanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey you.
Ik ga hier dood van de hitte nu.
Heb de halve ochtend door de stad lopen hobbelen om werkdingetjes te doen en ben een beetje dood en misselijk van de hitte. Gesmolten brein.
Je bent niet wijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lekker weertje vandaag hoor !
Beetje fris vanochtend vroeg, moest ik nog een vestje aan![]()
Ik ben het zwembadje aan het opzetten nuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ga zo ook mijn kop maar weer es onder de koude kraan steken![]()
Tot later![]()
Jazeker wel! En er is geloof ik een meldpunt ook voor dit soort praktijken, omdat het ongezond is voor je!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik moet nu ook weer aan het werk... middag dienst...bah...
Ik werk in een fabriek en daar blijft de warmte vreselijk hangen.
We hebben wel airco in die hokken maar de overgang blijft vreselijk... van 20 naar 40.
Er zijn zelfs installaties waar het tegen de 50 graden is.
En er zijn stuurhuizen waar de airco het niet eens meer aankan en het 36 graden is.
Dan heb ik nog geluk met mijn stuurhuis en mag ik eigenlijk niet zeuren.
Ik ben een gruwlijke koukleum, in de herfst kunnen jullie lachenquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag?
Dan loop ik dus nog met een tshirt naar buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben een gruwlijke koukleum, in de herfst kunnen jullie lachen![]()
Ik wil gewoon in de Waal springen hier. Gewoon zo van de kade afspringen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
steek je hoofd onder de kouwe kraan![]()
Die van gister ook dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee nog niet... 2x 2de geworden... the story of my life
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in de Waal springen hier. Gewoon zo van de kade afspringen.
Nou ja.... van de kade... beetje link. Maar ik sprong er als kind op dergelijke dagen wel gewoon in. Groeide op op en woonboot.
Heb ik nu nog steeds. Ik hoef niet de hele tijd te zwemmen. Maar als ik water zie en het is warm dan moet ik eerst even duiken en dan praten we verder
En ik in m'n winterjas en thuis met een colltruitje en een wollen vestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan loop ik dus nog met een tshirt naar buiten![]()
Oeh da's wel wat veel van 't goede, bij mij is 't 28 graden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is hier standaard 35 -40 gr ... plat dak en geen airco en de zon die er op schijnt.......
Ik ben zoooo blij dat ik er hier niet als kantoormiep bij hoef te lopen. Maar om nou gelijk alles uit te trekken gaat mij ook wel wat ver. Alhoewel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
morgen maar in korte broek
echt wel door een lekkere lesbiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben zoooo blij dat ik er hier niet als kantoormiep bij hoef te lopen. Maar om nou gelijk alles uit te trekken gaat mij ook wel wat ver. Alhoewel...![]()
Ik zou iig niet aangerand worden of zo.
Nah.... er lopen meer mannen dan vrouwen rond en de dames zijn een stuk behoudender op dat vlak.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt wel door een lekkere lesbi
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah.... er lopen meer mannen dan vrouwen rond en de dames zijn een stuk behoudender op dat vlak.
Daarom zei ik je gister al..... ik ben geen opt maar hetero. maar dan wel een homo-vrouw. ik val gewoon ook op mannen
nee hoor.... wel een lekker dierquote:
quote:
ik dacht dat je gestopt was?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo een paar blikjes Amstel gehaald net, die ga ik lekker buiten drinken zometeen![]()
Even helemaal vakantie-gevoel kweken met een lekker biertje op het terras buiten. Was even naar de winkel gegaan en het ging lekker rustig allemaal.
Nee, ik ben niet van de Jehovaquote:
Ik ook.. wil ijspegels zien, en sneeuwpoppen. Mensen met een rode neus en een muts op, schaatsende kinderen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef iteejer het volgende:
Gadverdamme, wat een weer.
Een kosmisch complot - 'laat ons de mensheid poffen'.
Lukt heel aardig
Ik wil ijzel, sneeuw, hagel.
Ik ga dood.
Welnee 't is vast je tijd nog niet hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef iteejer het volgende:
Lukt heel aardig
Ik ga dood.
Jaaaaaaaaa lawines, wakken, gladde wegen, weer normaal donkere ochtenden, en donkere avonden. We zijn de sahara niet hier..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef Atuniel het volgende:
Ik ook.. wil ijspegels zien, en sneeuwpoppen. Mensen met een rode neus en een muts op, schaatsende kinderen.
Oh dat gaat vrij goed.. gek genoeg heeft ze heel veel slaap met die warmte.. wil ze maar naar bed en slaapt uren achtereen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Hoe is 't met Jasmijn Atuniël ? Die zal wel moeilijk kunnen slapen nu, en met je vrouw ? Zwanger zijn en hitte is niet altijd even fijn weet ik uit ervaring.
Ik maak er wel grapjes over maar ik snap best dat als je er niet tegen kunt deze hitte een ramp kan zijn![]()
Vrijdag een echo ? Dat is leuk ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh dat gaat vrij goed.. gek genoeg heeft ze heel veel slaap met die warmte.. wil ze maar naar bed en slaapt uren achtereen.
Ze heeft meer last van dr tandjes als van de warmte heb ik het idee...
Tamara gaat prima.. ja de zwangerschapskwaaltjes zijn soms vervelend voor dr... echt steeds misselijk zijnVrijdag weten we hoe oud .. gelukkig!
Ja wel goed eigenlijk behalve dat het slapen een stuk minder is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef deedeetee het volgende:
Hoi, senesta hou houden jou kinderen zich in deze warmte ?
En anders laten we er een van ons verdwalen en dan spookt het er ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat een k*t weer !!!!!
Alles loopt vast of warm, ook mijn rolstoelen !!!
Kunnen we geen meet organiseren in de grotten van Valkenburg ofzo![]()
Als we goed zoeken spookt het daar ook wel.
Ha ha ha creatieve jongen, dat welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef deedeetee het volgende:
Ja dat slapen is hier ook een probleem aan 't worden mijn 15 jarige( sinds zaterdag) kondigde aan dat hij niet dacht vóór 2 uur vannacht te kunnen slapen.
![]()
Hij had berekend dat het er dan pas genoeg voor is afgekoeld.![]()
Daar verschillen we dus van mening over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef deedeetee het volgende:
Ja dat slapen is hier ook een probleem aan 't worden mijn 15 jarige( sinds zaterdag) kondigde aan dat hij niet dacht vóór 2 uur vannacht te kunnen slapen.
![]()
Hij had berekend dat het er dan pas genoeg voor is afgekoeld.![]()
Daar verschillen we dus van mening over![]()
![]()
Er is maar een oplossing.... doe eens iets anders gedurende de nacht. Heet is het toch alquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welnee 't is vast je tijd nog niet hoor![]()
Ik vind 't een lekker weertje alhoewel ik daar vannacht wellicht wat minder enthousiast over ben....![]()
Gefeliciteerd dat is nog 'ns een leuk nieuwtje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:56 schreef senesta het volgende:
Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is vanmiddag bevallen van een jongetje.
Ik ben zo blij, ik heb vroeger altijd veel op haar gepast dus ik ben best wel nauw bij haar betrokken.
Ik weet verder nog niets behalve dat de bevalling niet heel makkelijk of snel is gegaan, maar hij is er en hij schijnt een mooi punthoofdje te hebben, ben zo benieuwd hoe hij heet en zo.
Hmm daar gaat de suggestie van Nokwandaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
in Afrika heb je een anders soort hitte![]()
Enne gelukkig heb ik mijn bedje vannacht helemaal voor mijzelf alleen.Véél koeler als met zo'n zwetende vent erbij![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm daar gaat de suggestie van Nokwanda![]()
Klopt wel ja.... dat van die hitte dan. Hoewel Johannesburg ook zo vies heet kan zijn, hoor. Gewoon niet leuk meer. En ik heb in Lesotho ook wel eens haast lopen janken van ellende, daar in de bergen. En dan de berg op moeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
in Afrika heb je een anders soort hitte![]()
Enne gelukkig heb ik mijn bedje vannacht helemaal voor mijzelf alleen.Véél koeler als met zo'n zwetende vent erbij![]()
Het was maar een tipquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm daar gaat de suggestie van Nokwanda![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:56 schreef senesta het volgende:
Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is vanmiddag bevallen van een jongetje.
Ik ben zo blij, ik heb vroeger altijd veel op haar gepast dus ik ben best wel nauw bij haar betrokken.
Ik weet verder nog niets behalve dat de bevalling niet heel makkelijk of snel is gegaan, maar hij is er en hij schijnt een mooi punthoofdje te hebben, ben zo benieuwd hoe hij heet en zo.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef iteejer het volgende:
Lukt heel aardig
Ik ga dood.
oe, je vinger!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:33 schreef senesta het volgende:
Joehoe, de nieuwe wereldburger heet Jarell, leuk he?
Om een kleine impressie te geven hoe mijn handen eruit zien, hier één vinger:
[afbeelding]
En zo zien al mijn vingers eruit, en het jeeeeuuuukt!
Dit is Samara met dit warme weer na een middagje school:
[afbeelding]
[afbeelding]
Och een mooie vrouw in een coltruiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef nokwanda het volgende:
Heren Atuniel en iteejer....... jullie zijn gek.
ijs, hagel, sneeuw.
Maar ook zwaar aangeklede vrouwen, chagerijnige koppen. En dat tegenover de schaarsgeklede chickies met glimlachjes nu.
Maar okay... toegegeven... dit is zelfs voor mij echt teveel, en ik ben afrika gewend.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:33 schreef senesta het volgende:
Joehoe, de nieuwe wereldburger heet Jarell, leuk he?
Om een kleine impressie te geven hoe mijn handen eruit zien, hier één vinger:
[afbeelding]
En zo zien al mijn vingers eruit, en het jeeeeuuuukt!
Dank je wel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]![]()
Oeoeoe dat ziet er heel vervelend uit inderdaad...
Maar wel gefeliciteerd!
Ja ik heb behoorlijk last van mijn handen, het jeukt en brand, heel erg vervelend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef deedeetee het volgende:
Die vinger ziet er niet best uit, heb je er veel last van ?
Lieve foto van Samara,leuke kleertjes ookZe kijkt een beetje ernstig, volgens mij heeft ze best last van * niet lekker kunnen slapen * door de hitte
Alles goed met de nieuwe wereldburger en zijn zijn punthoofdje ?![]()
Zo vreselijk lief zo'n pas geboren kindje
Denk ik ook welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef deedeetee het volgende:
Morgen zul je vast wel een berichtje of telefoontje krijgen van je nichtje![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga maar 'ns kijken hoe warm het boven is![]()
Trusten![]()
jij ook welterusten en van hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:25 schreef senesta het volgende:
Welterusten allemaal,
Ik hoop dat jullie ondanks de warmte lekker slapen![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nu is het echt niet leuk meer![]()
Vanavond weer met spoed mijn zwager naar het ziekenhuis gebracht (is herstellende van een hersenbloeding).
Het warme weer is hem teveel geworden, was echt thuis niet meer te doen.
Ik wil NU 15 graden...............
Oh dat is een leuk idee inderdaad.. Linda Goodman kon ook mooi schrijven over horoscopen vond ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik zou er heel graag heen gaan maar ze heeft een behoorlijk zware bevalling achter de rug, ook best wat bloed verloren dus ik wacht wel tot ze me belt.
Wel moeilijk hoor.
Ik ga even kijken voor leuke plaatjes, ik wil graag een mini horoscoopje voor haar maken, maar dan ook een beetje op een kindertoontje.
Moet nog even kijken voor de toon, wil een grappig luchtig geheel maken.
Jee, dat is erg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nu is het echt niet leuk meer![]()
Vanavond weer met spoed mijn zwager naar het ziekenhuis gebracht (is herstellende van een hersenbloeding).
Het warme weer is hem teveel geworden, was echt thuis niet meer te doen.
Ik wil NU 15 graden...............
naaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:20 schreef deedeetee het volgende:
Hoe zijn jullie de nacht door gekomen ?![]()
Goedemorgen Atunielquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
naakt
Heb besloten dat ik klaar ben met de zomer, vind dit niet grappig meer.
IJspegels wil ik..
[afbeelding]
Ik ben iemand van uiterstequote:Op woensdag 19 juli 2006 08:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen Atuniel
Jemig..
Maar gewoon herfst of lente mag van mij ook hoor, waarom de uitersten?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb net al het groen rondom het huis van water voorzien.![]()
Beneden op de bank, daar was het koeler dan op mijn slaapkamerquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:20 schreef deedeetee het volgende:
Hoe zijn jullie de nacht door gekomen ?![]()
En ik loop de hele dag met nat haar rond, ik steek zo ongeveer iedere 20 minuten mijn kop weer onder de kraanquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:01 schreef Atuniel het volgende:
Ik zit de hele dag mn bidon te vullen met koud water.
ik wil ook een badje met koud waterquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat half Nederland amper heeft geslapen vannacht
Buiten slapen was nog uit te houden enigszins.
Ik ga ff in het koude water liggen buiten
Even helemaal opfrissen door het schrik-effect
a lil sweat never hurt anyone!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb eindelijk redelijk geslapen. Wel erg kort maar vast genoeg. Buiten.
Nu naar mijn werk. Vorige week een collega gestorven en vandaag de begrafenis.
En de andere collega's troosten voor wie de vierdaagese niet door ging.
Barra!!!! Je gaat met dit weer toch niet hardlopen!!!!! Niet doen hoor!!!
da's een jonge oma iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo even naar mijn zus, wel eerst nog even een bosje bloemen halen voor de kersverse oma, ha ha ha en ze is nog niet eens 40!
Is inderdaad prettig zo'n badje. Ben hem nu aan het leeg-pompen, verkeerd opgezet gisteren waardoor er te weinig water in past. Meteen de vijver bijvullen met het water uit het bad, dan wordt het water tenminste nuttig besteedtquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik wil ook een badje met koud water![]()
40 jaar en dan al oma zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo even naar mijn zus, wel eerst nog even een bosje bloemen halen voor de kersverse oma, ha ha ha en ze is nog niet eens 40!
veel plezier in je zwembadquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is inderdaad prettig zo'n badje. Ben hem nu aan het leeg-pompen, verkeerd opgezet gisteren waardoor er te weinig water in past. Meteen de vijver bijvullen met het water uit het bad, dan wordt het water tenminste nuttig besteedt
Straks opnieuw opzetten en dan blijf ik gewoon 1 uur in het water. De zon blijft tot 20:00 op het zwembad staan de hele dag. Dus ik ga bruin worden![]()
BarraEen beetje zweet doet niemand kwaad inderdaad, maar met dit weer
Vroeger was ik ook zo, nu wacht ik toch nog ff met sporten maar ik ga zeker sporten nog. Komt vanzelf wel. Die buik irriteert me dus echt, buikje irriteert
Ben dan al een jaar aan het roepen dat ik ga sporten maar nu komt de irritatie pas naar voren van het buikje, dus dan moet ik straks wel beginnen. Blijven irriteren aan iets waar ik wat aan kan doen is niet slim.
Maar goed, ik ga baantjes trekken in het mini-zwembad straks![]()
Lijkt me ook erg warm inderdaad, ik zou maar oppassen met teveel alcohol drinken. Voor dat je het weet ga je knock-out.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veel plezier in je zwembad
Ik ga vanavond naar een concert in Paradiso, maar het lijkt me eigenlijk te warm...
Neuh, ik ga idd niet overmatig aan de zuup vanavondquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg warm inderdaad, ik zou maar oppassen met teveel alcohol drinken. Voor dat je het weet ga je knock-out.
Een concert met deze hitte![]()
Ik hou me zo rustig mogelijk vandaag. Lekker binnen en buiten het huis blijven. Nu de stad ingaan is al teveel inspanning.
Anders zet je een grote pet met ventilator op je hoofdquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga idd niet overmatig aan de zuup vanavond
Ik denk eigenlijk dat het idd te warm is, maarja, ik heb dat kaartje al 3 maanden geleden gekocht, dus...
Joe Jacksonquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
welk concert is het marietje?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga naar buiten nu
Hopelijk opend iemand anders straks het nieuwe deel hiervan. Ik heb de afgelopen maand genoeg geopend
Ben mezelf nat sproeien met water, dan ga ik alvast in het bad zitten en hang ik de sproeier van de tuinslang boven mijn hoofd.
Dikke dolle waterpret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |