Dat jij op de bek wil met een slet die smaakt naar zoete kauwgomballentroep prima.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef PsyCha het volgende:
maar mss wordt zij er wel dronken van. Je hebt je kans gemist.
ik doe alleen mannelijke sletjes, maar die zuipen dat nie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat jij op de bek wil met een slet die smaakt naar zoete kauwgomballentroep prima.
Ik niet![]()
Whehe dan moet je zorgen dat je nogkeiveel beir in je bek hebt en dan zo bats dr bek uitspoelen met die bier in jou bekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat jij op de bek wil met een slet die smaakt naar zoete kauwgomballentroep prima.
Ik niet![]()
Ga je nu een lemming maken over een topic van meer dan twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Tikken met breinaalden is ook erg.![]()
Ik dacht, ik open is een topic wat gisteravond is gebeurd. Niet van twee jaar geleden. Het gaat om de geur, niet om het getik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga je nu een lemming maken over een topic van meer dan twee jaar geleden?
Het gaat om het getik. Lezen, kill.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik dacht, ik open is een topic wat gisteravond is gebeurd. Niet van twee jaar geleden. Het gaat om de geur, niet om het getik.
Le-zen
Stiekem nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:33 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
En stiekem gaf je haar toch een flugel of 5
Laten we maar hopen van niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:14 schreef EvilWasp het volgende:
Dit wordt een reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |