Wel ontopic blijven, het gaat over flugel flesjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:55 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
wees blij dat het op de tafels, stoelen en bar gebeurd.. ik heb een keer een breezerflesje tegen mn kop gehad. dat was auww
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:57 schreef moniek het volgende:
beter dan met een bierfles, toch? alhoewel, bier is lekkerder.
En er staat ook een getal teveel. Ik weet nog niet of het nou de 1, de 3 of de 9 is die er niet bij hoort.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?![]()
ik geil op de reacties.quote:Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?
ze zouden ook nog in de verkeerde volgorde kunnen staan.quote:En er staat ook een getal teveel. Ik weet nog niet of het nou de 1, de 3 of de 9 is die er niet bij hoort.
Jah, het is toch zielig? Dan het flesje tussen je lippen stouwen en je hoofd achterover.. Wow, we kunnen het flesje allemaal in éen slok op.. Zijn we niet stoer?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:01 schreef B03S het volgende:
En dan maar kijken wie het hardst kan tikken.![]()
Nog nooit geweest hoor.. het gebeurt overal.. En trouwens, dinges van het Groeneveld (?) is wel okee..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef Kogando het volgende:
Moet je maar niet naar de skihut gaan..
Olée, oláá...
Zo zie je maar..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef Fatality het volgende:
Een vriend van mij heeft van zijn beide hoektanden een groot stuk af door de doppen van die kutflesjes.
En dan nog maar te bedenken dat het niet eens lekker is.
Neen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef moniek het volgende:
ze zouden ook nog in de verkeerde volgorde kunnen staan..
Tering, ben benieuwd wat dat voor Ork is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef Fatality het volgende:
Een vriend van mij heeft van zijn beide hoektanden een groot stuk af door de doppen van die kutflesjes.
En dan nog maar te bedenken dat het niet eens lekker is.
Aha, zoals het een echte vrouw betaamt dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef moniek het volgende:
[..]
ik geil op de reacties.
[..]
Ik een retard!?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:04 schreef skiczukie het volgende:
Í give a fuck.. fucking retards..
Hey! blijf jij eens even snel uit mijn profiel met je vieze voetenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:52 schreef skiczukie het volgende:
fuck yeah.. je bent 16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |