abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39847106
Inmiddels deel 2 alweer.
Nadat de dorpel gelast was, ging hij zo door de apk. AEM is ook ingesteld, turbodruk is nu ingesteld op 0,5 bar en wordt over een week of 2 ingesteld op 1 bar (eigenlijk het maximale voor de T28 turbo).

0-100 gaat in ongeveer 5,5 sec. Topsnelheid e.d. heb ik nog niet getest.



















[ Bericht 1% gewijzigd door noidea op 15-07-2006 12:52:03 ]
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39847149
jezus wat een plaats onder de kap; daar kan je overal lekker makkelijk bij

Bij mij onder de kap is het boem en boemvol met een 2 liter turbo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39847214
Het weghalen van de standaard fan, en plastic kappen scheelt al een hele hoop.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39847741
ervaringen uit het verleden leren dat het voor een mod erg hadig is dit topic in je MyAT te hebben.

gaarne geen geneuzel over bepaalde users in dit topic dus

Ziet er goed uit Noidea
pi_39848425
5.5 seconden? netjes!
vette bakken zijn het, ik ken een hoop mensen die ze niet mooi vinden, maar hij heeft gewoon wat. (achterwielaandrijving voornamelijk )
heb je trouwens geen carterpan. lijkt me gevaarlijk. een vriend van me heeft pasgeleden zijn rs2000 aan barrels gereden op de snelweg door dat er een grote steen door zijn onderblok geslagen is.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:36:33 #6
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39848720
Vlakke plaat er onder maken, kan aerodynamisch ook nog wel eens beter zijn. Alleen dan opletten dat je wel genoeg oliekoeling hebt
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39848764
Als de zomer aan zn einde komt is wel de bedoeling alle plastic kappen, zoals in de wielkasten en onder het blok, terug te monteren. Die zijn momenteel niet aanwezig, en met het mooie weer maakt dat ook niet zo uit

Maar dat is idd nodig als bescherming en ter voorkoming van roest

Verder word de auto dus nog afgesteld, hogere druk. Nu is er een boost-Cut bij 10Psi, en de begrenser staat aan bij 7000rpm.

Dat kan allemaal nog bijgewerkt worden, en dan op naar de volgende tunignsbeurt. De kop aanpassen voor de Tomei Cams ( die zijn al aanwezig ), en achter de Camberarms monteren die afstelbaar zijn, zodat hij weer naar de 0graden kan ( ipv -3 )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 13:38:58 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:42:13 #8
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39848847
Dragrace? Anders zou ik tussen -1 en -2 zetten, afhankelijk van je gebruik (-1 road en voor meer sportwerk -2)
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39848874
Gewoon voor straatgebruik, eerst is zien hoe snel deze banden slijten met de Camber, dan kan je altijd nog aanpassen
pi_39857723
Ziet er strak uit, alleen nog een ander kleurtje of blijf je die sloopauto-look houden?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:30:55 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39862634
was het leuk op de westduinweg?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39863900
Ghehe gespot? vandaag ff gecruised, die kleur komt nog wel is,
  zaterdag 15 juli 2006 @ 23:24:55 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39864104
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Estolan het volgende:
Ghehe gespot? vandaag ff gecruised, die kleur komt nog wel is,
nu ik die auto zie wel ja
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 16 juli 2006 @ 00:52:43 #14
149444 HansU
Zomer !!
pi_39866469
Gaaf ding zeg, dat heb je mooi gedaan. 5.5 seconden is absoluut niet verkeerd
De grijze kleur van de voorkant staat trouwens heel mooi bij de velgen. Wordt de witte achterkant ook ooit grijs of had je iets anders in de planning?
pi_39870390
Ik was eigenlijk van plan de voorkant wit te laten spuiten, anders moet echt alles overgespoten worden, zowel binnen als buiten.

Nog een paar foto's:





If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39885335
fantastisch, het is echt een wolf in schaapskleren...
mijn mond zou open vallen als ik zou zien dat een porschje door deze bak eruit gereden zou worden...
pi_39885858
Zou best kunnen, een Carrera 4S heeft het er zwaar mee iig
pi_39888255
Hoeveel pk'tjes heeft ie nu dan?
pi_39889403
geen id, stock blok heeft iets meer dan 200pk, maar hij is nog niet volledige geprogrammeerd, nu nog soft
pi_39897129
Uh Ian, ik denk dat je een Porsche Boxter bedoelt, een nieuwe Carrera 4S gaat in 4,8sec naar de 100 met een top van 288. En heeft vierwielaandrijving.
Dat is wel heel erg optimistisch om te zeggen dat ik dat eruit kan rijden.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39897449
Een top wagen is het geworden!
pi_39897822
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:51 schreef Fiets-toeter het volgende:
Een top wagen is het geworden!
Thnx, waarneer gaan we een sprintje trekken?
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39908586
Dat heeft geen nut, dat win je hehe
pi_39909117
Ja daarom, als ik het ging verliezen had ik het niet gevraagd.....
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39910086
oudere 4S wel als de boel nog een tikkie sneller kan
95' - 98' model : acceleratie 0-100 km/h 5,3 s

Vette bak trouwens, mooi 1 kleur spuiten, niet te veel mee fukken en klaar is kees.
en toen.....
pi_39911117
Oh dat moet wel haalbaar zijn dan, kijken wat tie op 1 bar doet.

M'n plan is alleen nog een face lift bumper erop te zetten en em dan laten spuiten, dan is het uiterlijk van de auto af.
Geen spoilers, skirts e.d. ik geef liever m'n geld uit aan performance upgrades (onderstel, motorisch etc).
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39911345
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef noidea het volgende:.
Geen spoilers, skirts e.d. ik geef liever m'n geld uit aan performance upgrades (onderstel, motorisch etc).
Fantastisch

Waar wil je de revlimiter eigenlijk hebben op 1 bar?
pi_39911456
Zoals tie nu staat denk ik op 7200.
Hij gaat wel hoger als de andere nokkenassen, veren e.d. erin zitten.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39911475
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef noidea het volgende:
Zoals tie nu staat denk ik op 7200.
Hij gaat wel hoger als de andere nokkenassen, veren e.d. erin zitten.
Op hoeveel wil je max uitkomen?
pi_39911495
Ik heb op dit moment geen idee.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39912102
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef noidea het volgende:
Ik heb op dit moment geen idee.
We zullen zien
pi_39913341
RPM zou niet erg meer omhoog gaan bij 1bar, hij kan tot 7800rpm max, dan moet er wel het 1 en ander gaar gaan
  vrijdag 21 juli 2006 @ 04:02:47 #33
46960 StefanP
polemicist
pi_40037076
Hij is dus af? Voor het moment dan

Filmpjes!

Hoe vind je dat hij rijdt?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_40038260
haha ja idd voor dit moment. Filmpjes moet ik nog editten....
Hij rijdt echt goed vind ik, de vering is alleen superhard maar de bochtensnelheid is mede daardoor echt geweldig.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40038357
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:02 schreef noidea het volgende:
haha ja idd voor dit moment. Filmpjes moet ik nog editten....
Hij rijdt echt goed vind ik, de vering is alleen superhard maar de bochtensnelheid is mede daardoor echt geweldig.
Ik neem aan dat je met zo'n auto niet voor comfort gaat
Hoe "pakt" de motor op, lekker soepel?
pi_40038685
Nee precies, geen comfort nodig.
Ja ff op het gas en 100 is er zo in de 2de versnelling.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40048032
Nieuwe koppeling en drukgroep
pi_40049622
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef Estolan het volgende:
Nieuwe koppeling en drukgroep
pi_40054587
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jij vraagt hoe de motor oppakt, nou met behulp van mijn reactie, begrijp je dat dat wel helpt, als dat namelijk nieuw is, verder draait de motor prima, maarja alles is nog erg easy geprogrammeerd

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 18:29:58 ]
pi_40054668
Je reactie kwam denk ik een beetje uit de lucht vallen, zo zonder quote...
pi_40059165
Scuzy, Stefan was vandaag nog even langs mij, en de auto klinkt nog steeds super, stationair lekker rustig, zachte diepe brom, maar niet eens hard. Hoorde hem niet eens de straat inkomen


Wel ff wassen he dit weekend
pi_40080432
Hoe heb je die 0 tot 100 gemeten dan? Gewoon uit de losse hand?
pi_40081469
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:32 schreef Intelligence het volgende:
Hoe heb je die 0 tot 100 gemeten dan? Gewoon uit de losse hand?
Er zat iemand naast me met een stopwatch die telde af, en dan op het gas. Dus nee erg nauwkeurig is het niet gemeten.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:16:43 #44
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_40129109
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef noidea het volgende:

[..]

Er zat iemand naast me met een stopwatch die telde af, en dan op het gas. Dus nee erg nauwkeurig is het niet gemeten.
Aan de hand van snelheidsmeter of hectometerpaaltjes? In eerste geval heb je ook nog kans op afwijking van zo'n 5 tot 10% (tenzij je 'm geëikt hebt )
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_40134413
GPS snelheid, dus zal ook wel een afwijking in zitten, alleen wat lager dan snelheidsmeter.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40137139
Jullie weten vast wel iemand die 'n RB25DET wilt kopen... Alles er bij, behalve de bak.. 80dkm. Komt uit R33'tje.. 2500,= moettie opbrengen..
pi_40138846
Welke kleur spuit je hem?..
Een 'fabriekskleur' lijkt me het mooist staan. Dan ziet ie er niet zo 'opgeleukt' uit van de buitenkant..
Die grijze kleur van de voorkant bijvoorbeeld
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_40139471
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef t0n het volgende:
Jullie weten vast wel iemand die 'n RB25DET wilt kopen... Alles er bij, behalve de bak.. 80dkm. Komt uit R33'tje.. 2500,= moettie opbrengen..
Nee op dit moment niemand die daar naar op zoek is. Maar je kan misschien wat neerzetten op het sxoc forum. www.sxoc.nl/forum

@kluupkluup: Ik denk in het wit, omdat het gewoon simpelweg het goedkoopst is. Anders zit je met een witte binnenkant en grijze buitenkant.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40142361
Is nog een pure Japanse kleur ook Krijg je nog geluk ook
en toen.....
pi_40142419
Nou dan wordt tie zeker wit.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40157400
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef noidea het volgende:

[..]

Nee op dit moment niemand die daar naar op zoek is. Maar je kan misschien wat neerzetten op het sxoc forum. www.sxoc.nl/forum
Daar zit die gozer zelf al, rijndenn.
pi_40157442
Oooh, ja dan schiet het niet op. Misschien wil Arnout van Supras.nl em wel.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:15:54 #53
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_40550505
Ik heb je gister in delft zien rijden bij de Hoven. rond 13.30
pi_40551829
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:45 schreef noidea het volgende:
Oooh, ja dan schiet het niet op. Misschien wil Arnout van Supras.nl em wel.
Waarom dat? Hij heeft naar mijn beste weten een RB26DETT erin liggen...
pi_40552112
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:15 schreef Boink het volgende:
Ik heb je gister in delft zien rijden bij de Hoven. rond 13.30
Zou goed kunnen, ik woon er vlak bij.
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef _The-Master_ het volgende:

[..]

Waarom dat? Hij heeft naar mijn beste weten een RB26DETT erin liggen...
Omdat hij een bedrijf heeft, en een aantal motorblokken heeft liggen. En vaak op zoek is naar verschillende type blokken.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40552486
Neh man een RB25DET zijn schijt blokken, de RB26DETT is dan een heel stuk beter, maarja das nog niet echt alles ( je kan het leuk maken iig )


eindelijk ben je dan is een keer gespot
pi_40603605
Heb je gisteren ook gespot. Reed voor de AH rond 1745
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_40604228
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef -Eddow- het volgende:
Heb je gisteren ook gespot. Reed voor de AH rond 1745
haha klopt, moest nog boodschappen doen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40605760
Heerlijk zo'n daily driver
pi_40606144
Volgende keer maak ik ee n Pic. weet je gelijk wie ik ben
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_40606529
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:04 schreef -Eddow- het volgende:
Volgende keer maak ik ee n Pic. weet je gelijk wie ik ben
Is goed, is ook wel handig.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40872945
Oja voor mensen die sommige engelse termen niet begrijpen

spam! niet doen dus!



Moest eigenlijk in een ander topic, maar ach, komt hier ook van toepassing LOL

[ Bericht 6% gewijzigd door ThaFreak op 16-08-2006 18:42:42 ]
pi_40873445
Oh ja, jij hoer ga lekker ergens anders spammen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:22:02 #64
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_42010757
quote:
Oeh ik ben gespot. Was dinsdag dan zeker.....

[ Bericht 4% gewijzigd door noidea op 21-09-2006 11:54:57 ]
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_42206443
Deze Week heeft Doki ( Edwin_S ) nog het 1 en ander gedaan,

- Cusco rear camberarms gemonteerd ( zodat de 3graden camber iets minder kan worden )
- Olie + Filter ververst
- ABS gemaakt, die werkte nog niet
- AEM A/F Meter is binnen, en word nog in de auto gemonteerd

as. Weekend gaat de auto weer Gemapped worden door Supras.nl op naar de 1Bar Boost!!
pi_42264152
succes / tevredenheid tot nu toe door het mappen van vandaag:

Auto trekt em door de koppeling, tevens zijn je injectoren maxxed-out. Hij gaat erg snel op 1 bar. Zou betekenen dat hij wel rond de 300pk zou moeten zitten ( aangezien een stock koppeling en injectoren tot zover kunnen gaan )
pi_42270576
Hij gaat als een Jekko, je zit echt zo boven de 200km/h niet normaal meer

Damn, wat een verschil! een groot applause voor Supra's.nl

Stefan is weer helemaal happy
pi_43969546
Auto is op de Dyno geweest, resultaat word later op de avond gepost
pi_43971813
pi_43976464
euhm of ik ben blind maar ik zie staan dat die scheurmachine maar 180 pk aan de wielen heeft? of moet ik corrected power kijken? want dat is zeg maar veeeel meer
pi_43976474
Anyway dikke respect voor die bak, ik vindt em echt super tof
pi_43976959
70% verlies

komt omdat ze hem in de 5e versnelling gezet hebben in de Pull, en das niet een 1:1 zoals de 4e versnelling, De Kaffers


Verder heeft het stock blok 200pk, dus nu al een stijging van +53pk met alleen een Intercooler en AEM EMS ( beter geprogrammeerd ), stock elbow / downpipe en de Cat zit er ook nog onder.

Injectoren zitten nu op 99% Duty-Cycle, de auto wilt meer, maar krijgt te weinig benzine, dat is de volgende optie om te veranderen
pi_43979148
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:28 schreef Estolan het volgende:
70% verlies

komt omdat ze hem in de 5e versnelling gezet hebben in de Pull, en das niet een 1:1 zoals de 4e versnelling, De Kaffers
Waarom dat dan?

53 pk is trouwens netjes, zeker met een stock downpipe en cat
pi_43979789
geen id
  woensdag 29 november 2006 @ 00:23:09 #76
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43979885
Maar; hoeveel pk heeft ie dan wél ongeveer op de wielen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43981605
179pk aan de wielen aan het plaatje te zien
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43982665
zal wel meer dan 179rwhp zijn met en Pull in zn 4e versnelling

maar alsnog, nu al +53pk erbij zonder echt iets te veranderen, puur door programmering = netjes
  woensdag 29 november 2006 @ 08:25:28 #79
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43982972
Juist, maar dat verlies is dan toch gigantisch...? Vraag me af of dat normaal is...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43983103
Is niet normaal idd, het komt waarschijnlijk doordat hij in de 5de versnelling gezet is.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:41:03 #81
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43983160
En daarom vraag ik dus; hoeveel pk heeft ie wel op de wielen als het goed gemeten zou zijn?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43983733
quote:
Injectoren zitten nu op 99% Duty-Cycle, de auto wilt meer, maar krijgt te weinig benzine, dat is de volgende optie om te veranderen
Tijd voor 500+ cc?
pi_43984551
Ja, grotere injectoren zou beter zijn, dan krijg je het volgende probleem, 1,2bar opd e T28 is ook wel zn max, en zo ga je verder

Maar verlies zou idd zijn door 5e versnelling, ik heb Rica nog een mail gestuurd of dat klopt, maar de meeste personen op sxoc met ongv dezelfde setup ( alleen dan wel 3" uitlaat vanaf de turbo ) zitten dan op 280pk ( krukas ), dus opzich geen slechte score met gewoon een Kat er nog onder LOL
pi_43986098
Ja oke, T28 is geen wereld turbo... maar 99% DC is wel heul weinig... weinig ruimte voor error..
pi_43996897
Naja wat kost een elbow 100 euro? en dan andere injectoren zou ik niet weten, maar dat is opzich een makkelijke upgrade. Behalve dat je voor die elbow weer lekker flink mag gaan vrotten in je enginebay
pi_43999260
Een goeie Elbow ost je wel 400euro geen prut merken natuurlijk
pi_43999276
Reactie van Rica over de 5e versnelling:

Beste Ian,

Dat de vierde versnelling een 1 op1 verhouding is bij de meeste auto het geval.
alleen op onze bank maakt het niet uit in welke versnelling de auto gerold wordt, in de 4e of 5e versnelling krijg je `t zelfde resultaat.
als `t resultaat lager is dan verwacht, dan zal je verwachting te hoog geweest zijn.

de rollenbank is op 1 pk nauwkeurig, en maakt geen verschil in 4 of 5.

Met vriendelijke groeten,

Roel van den Brink.
pi_43999292
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
Ja oke, T28 is geen wereld turbo... maar 99% DC is wel heul weinig... weinig ruimte voor error..
hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan dan
  woensdag 29 november 2006 @ 18:56:45 #89
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_43999957
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Estolan het volgende:

[..]

hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan dan
je blok loopt nu veel te snel te arm en dan is het snel afgelopen de brandstodruk hoeft maar iet onderuit te zakken en dan wordt her en der de thermische belasting in je blok wat hoog en dan gaan de klepjes en cilinder voeringen beetje moeilijk doen.

kijk maar effe op het nissanforum daar waarschuwen ze ook voor te kleine stock injectors.

wat voor een sr20de is het een highport of een lowport?
pi_44001728
het is een SR20DET, die volledig stock is

en ineens Te Arm gaan lopen zal niet gebeuren, er is wel een safety marge ingesteld in de AEM. Als je kijtk naar de curve is hij juist erg netjes kwa A/F

En te kleine stock injectoren? hoe kunnen ze TE klein zijn als er niks aan het motorblok gedaan is? Hij is Bone-Stock! op 1bar, daar kan niet bijz veel fout aan gaan hoor
  woensdag 29 november 2006 @ 20:55:08 #91
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_44004316
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:47 schreef Estolan het volgende:
het is een SR20DET, die volledig stock is

en ineens Te Arm gaan lopen zal niet gebeuren, er is wel een safety marge ingesteld in de AEM. Als je kijtk naar de curve is hij juist erg netjes kwa A/F

En te kleine stock injectoren? hoe kunnen ze TE klein zijn als er niks aan het motorblok gedaan is? Hij is Bone-Stock! op 1bar, daar kan niet bijz veel fout aan gaan hoor
Wel dus een fabriek zal zijn injectoren nooit laten draaien met een 99 % opensturing daar worden ze niet beter van ( ze worden goed warm de injectoren). Dat te arm lopen kan wel als de brandstof druk ietjes inzakt (rails druk) dan kan de injector niet meer brandstof toelaten en loopt hij dus al te arm. heb je daarintegen een injector met wat marge dan dan hij dat nog compenseren door nog wat langer open te staan.

en is het nu een HIGH of een lowport SR20 ? DET zegt daar nog niks over

ik dacht trouwens dat jij helemaal into supra`s was en dat de rest maar kl*te was ?
pi_44004784
Ja toyota is gewoon beter dan Nissan, maar dit is ook niet mijn auto

Wat bedoel je trouwens dan met Hi of Lo port?

En de AEM zorgt er voor dat hij niet Arm zou gaan lopen, het mengels is momenteel perfect, zowieso rijd Noidea er lang niet zo in als dat hij geprogrammeerd is, dus is het helemaal wel safe
  woensdag 29 november 2006 @ 22:23:09 #93
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_44007636
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:08 schreef Estolan het volgende:
Ja toyota is gewoon beter dan Nissan, maar dit is ook niet mijn auto

Wat bedoel je trouwens dan met Hi of Lo port?

En de AEM zorgt er voor dat hij niet Arm zou gaan lopen, het mengels is momenteel perfect, zowieso rijd Noidea er lang niet zo in als dat hij geprogrammeerd is, dus is het helemaal wel safe
Dat houdt de plaats in van de inlaatpoorten hoog of laag in de kop..

Dat heeft per uitvoering wat voordelen de ene zal met een turbo wat meer power opleveren en is beter op te voeren en de ander heeft een betere levensduur.
pi_44008437
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Estolan het volgende:
Een goeie Elbow ost je wel 400euro geen prut merken natuurlijk
hmmm toch duurder dan ik dacht.
pi_44008993
Dit blok heeft de gasklep onderop zitten, de SR20DET uit een 180sx, volgens mij is dat het enige verschil waard e gasklep zit, verder zijn de internals ( olie kanalen etc ) anders bij de diverse Sr blokken,

dus als je dat bedoeld is hij Low, anders heb ik geen id waar jij het over hebt LOL, aangezien de kop verder hetzelfde is ( behalve bij de VTI )
pi_44009015
Btw de Tomei Elbow kost 550euro

wel erg mooi ding
pi_44013746
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:44 schreef Estolan het volgende:
zal wel meer dan 179rwhp zijn met en Pull in zn 4e versnelling

maar alsnog, nu al +53pk erbij zonder echt iets te veranderen, puur door programmering = netjes
Hoe te hoger de versnelling, hoe te meer PKs... als je een turbo hebt en er meer load op je engine staat.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44016165
Boys... Als jullie parts hier zoeken, die in USA goedkoop zijn en in NL kenkerduur, stuur me ff 'n PM.
pi_44020868
Wij regelen het zelf wel via Supras.nl

Verder ff kappen met de reclame
pi_44021182
als je het zelf ook doet estolan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')