abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40157400
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef noidea het volgende:

[..]

Nee op dit moment niemand die daar naar op zoek is. Maar je kan misschien wat neerzetten op het sxoc forum. www.sxoc.nl/forum
Daar zit die gozer zelf al, rijndenn.
pi_40157442
Oooh, ja dan schiet het niet op. Misschien wil Arnout van Supras.nl em wel.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:15:54 #53
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_40550505
Ik heb je gister in delft zien rijden bij de Hoven. rond 13.30
pi_40551829
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:45 schreef noidea het volgende:
Oooh, ja dan schiet het niet op. Misschien wil Arnout van Supras.nl em wel.
Waarom dat? Hij heeft naar mijn beste weten een RB26DETT erin liggen...
pi_40552112
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:15 schreef Boink het volgende:
Ik heb je gister in delft zien rijden bij de Hoven. rond 13.30
Zou goed kunnen, ik woon er vlak bij.
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef _The-Master_ het volgende:

[..]

Waarom dat? Hij heeft naar mijn beste weten een RB26DETT erin liggen...
Omdat hij een bedrijf heeft, en een aantal motorblokken heeft liggen. En vaak op zoek is naar verschillende type blokken.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40552486
Neh man een RB25DET zijn schijt blokken, de RB26DETT is dan een heel stuk beter, maarja das nog niet echt alles ( je kan het leuk maken iig )


eindelijk ben je dan is een keer gespot
pi_40603605
Heb je gisteren ook gespot. Reed voor de AH rond 1745
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_40604228
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef -Eddow- het volgende:
Heb je gisteren ook gespot. Reed voor de AH rond 1745
haha klopt, moest nog boodschappen doen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40605760
Heerlijk zo'n daily driver
pi_40606144
Volgende keer maak ik ee n Pic. weet je gelijk wie ik ben
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_40606529
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:04 schreef -Eddow- het volgende:
Volgende keer maak ik ee n Pic. weet je gelijk wie ik ben
Is goed, is ook wel handig.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_40872945
Oja voor mensen die sommige engelse termen niet begrijpen

spam! niet doen dus!



Moest eigenlijk in een ander topic, maar ach, komt hier ook van toepassing LOL

[ Bericht 6% gewijzigd door ThaFreak op 16-08-2006 18:42:42 ]
pi_40873445
Oh ja, jij hoer ga lekker ergens anders spammen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:22:02 #64
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_42010757
quote:
Oeh ik ben gespot. Was dinsdag dan zeker.....

[ Bericht 4% gewijzigd door noidea op 21-09-2006 11:54:57 ]
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_42206443
Deze Week heeft Doki ( Edwin_S ) nog het 1 en ander gedaan,

- Cusco rear camberarms gemonteerd ( zodat de 3graden camber iets minder kan worden )
- Olie + Filter ververst
- ABS gemaakt, die werkte nog niet
- AEM A/F Meter is binnen, en word nog in de auto gemonteerd

as. Weekend gaat de auto weer Gemapped worden door Supras.nl op naar de 1Bar Boost!!
pi_42264152
succes / tevredenheid tot nu toe door het mappen van vandaag:

Auto trekt em door de koppeling, tevens zijn je injectoren maxxed-out. Hij gaat erg snel op 1 bar. Zou betekenen dat hij wel rond de 300pk zou moeten zitten ( aangezien een stock koppeling en injectoren tot zover kunnen gaan )
pi_42270576
Hij gaat als een Jekko, je zit echt zo boven de 200km/h niet normaal meer

Damn, wat een verschil! een groot applause voor Supra's.nl

Stefan is weer helemaal happy
pi_43969546
Auto is op de Dyno geweest, resultaat word later op de avond gepost
pi_43971813
pi_43976464
euhm of ik ben blind maar ik zie staan dat die scheurmachine maar 180 pk aan de wielen heeft? of moet ik corrected power kijken? want dat is zeg maar veeeel meer
pi_43976474
Anyway dikke respect voor die bak, ik vindt em echt super tof
pi_43976959
70% verlies

komt omdat ze hem in de 5e versnelling gezet hebben in de Pull, en das niet een 1:1 zoals de 4e versnelling, De Kaffers


Verder heeft het stock blok 200pk, dus nu al een stijging van +53pk met alleen een Intercooler en AEM EMS ( beter geprogrammeerd ), stock elbow / downpipe en de Cat zit er ook nog onder.

Injectoren zitten nu op 99% Duty-Cycle, de auto wilt meer, maar krijgt te weinig benzine, dat is de volgende optie om te veranderen
pi_43979148
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:28 schreef Estolan het volgende:
70% verlies

komt omdat ze hem in de 5e versnelling gezet hebben in de Pull, en das niet een 1:1 zoals de 4e versnelling, De Kaffers
Waarom dat dan?

53 pk is trouwens netjes, zeker met een stock downpipe en cat
pi_43979789
geen id
  woensdag 29 november 2006 @ 00:23:09 #76
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43979885
Maar; hoeveel pk heeft ie dan wél ongeveer op de wielen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43981605
179pk aan de wielen aan het plaatje te zien
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43982665
zal wel meer dan 179rwhp zijn met en Pull in zn 4e versnelling

maar alsnog, nu al +53pk erbij zonder echt iets te veranderen, puur door programmering = netjes
  woensdag 29 november 2006 @ 08:25:28 #79
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43982972
Juist, maar dat verlies is dan toch gigantisch...? Vraag me af of dat normaal is...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43983103
Is niet normaal idd, het komt waarschijnlijk doordat hij in de 5de versnelling gezet is.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:41:03 #81
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_43983160
En daarom vraag ik dus; hoeveel pk heeft ie wel op de wielen als het goed gemeten zou zijn?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_43983733
quote:
Injectoren zitten nu op 99% Duty-Cycle, de auto wilt meer, maar krijgt te weinig benzine, dat is de volgende optie om te veranderen
Tijd voor 500+ cc?
pi_43984551
Ja, grotere injectoren zou beter zijn, dan krijg je het volgende probleem, 1,2bar opd e T28 is ook wel zn max, en zo ga je verder

Maar verlies zou idd zijn door 5e versnelling, ik heb Rica nog een mail gestuurd of dat klopt, maar de meeste personen op sxoc met ongv dezelfde setup ( alleen dan wel 3" uitlaat vanaf de turbo ) zitten dan op 280pk ( krukas ), dus opzich geen slechte score met gewoon een Kat er nog onder LOL
pi_43986098
Ja oke, T28 is geen wereld turbo... maar 99% DC is wel heul weinig... weinig ruimte voor error..
pi_43996897
Naja wat kost een elbow 100 euro? en dan andere injectoren zou ik niet weten, maar dat is opzich een makkelijke upgrade. Behalve dat je voor die elbow weer lekker flink mag gaan vrotten in je enginebay
pi_43999260
Een goeie Elbow ost je wel 400euro geen prut merken natuurlijk
pi_43999276
Reactie van Rica over de 5e versnelling:

Beste Ian,

Dat de vierde versnelling een 1 op1 verhouding is bij de meeste auto het geval.
alleen op onze bank maakt het niet uit in welke versnelling de auto gerold wordt, in de 4e of 5e versnelling krijg je `t zelfde resultaat.
als `t resultaat lager is dan verwacht, dan zal je verwachting te hoog geweest zijn.

de rollenbank is op 1 pk nauwkeurig, en maakt geen verschil in 4 of 5.

Met vriendelijke groeten,

Roel van den Brink.
pi_43999292
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
Ja oke, T28 is geen wereld turbo... maar 99% DC is wel heul weinig... weinig ruimte voor error..
hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan dan
  woensdag 29 november 2006 @ 18:56:45 #89
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_43999957
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Estolan het volgende:

[..]

hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan dan
je blok loopt nu veel te snel te arm en dan is het snel afgelopen de brandstodruk hoeft maar iet onderuit te zakken en dan wordt her en der de thermische belasting in je blok wat hoog en dan gaan de klepjes en cilinder voeringen beetje moeilijk doen.

kijk maar effe op het nissanforum daar waarschuwen ze ook voor te kleine stock injectors.

wat voor een sr20de is het een highport of een lowport?
pi_44001728
het is een SR20DET, die volledig stock is

en ineens Te Arm gaan lopen zal niet gebeuren, er is wel een safety marge ingesteld in de AEM. Als je kijtk naar de curve is hij juist erg netjes kwa A/F

En te kleine stock injectoren? hoe kunnen ze TE klein zijn als er niks aan het motorblok gedaan is? Hij is Bone-Stock! op 1bar, daar kan niet bijz veel fout aan gaan hoor
  woensdag 29 november 2006 @ 20:55:08 #91
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_44004316
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:47 schreef Estolan het volgende:
het is een SR20DET, die volledig stock is

en ineens Te Arm gaan lopen zal niet gebeuren, er is wel een safety marge ingesteld in de AEM. Als je kijtk naar de curve is hij juist erg netjes kwa A/F

En te kleine stock injectoren? hoe kunnen ze TE klein zijn als er niks aan het motorblok gedaan is? Hij is Bone-Stock! op 1bar, daar kan niet bijz veel fout aan gaan hoor
Wel dus een fabriek zal zijn injectoren nooit laten draaien met een 99 % opensturing daar worden ze niet beter van ( ze worden goed warm de injectoren). Dat te arm lopen kan wel als de brandstof druk ietjes inzakt (rails druk) dan kan de injector niet meer brandstof toelaten en loopt hij dus al te arm. heb je daarintegen een injector met wat marge dan dan hij dat nog compenseren door nog wat langer open te staan.

en is het nu een HIGH of een lowport SR20 ? DET zegt daar nog niks over

ik dacht trouwens dat jij helemaal into supra`s was en dat de rest maar kl*te was ?
pi_44004784
Ja toyota is gewoon beter dan Nissan, maar dit is ook niet mijn auto

Wat bedoel je trouwens dan met Hi of Lo port?

En de AEM zorgt er voor dat hij niet Arm zou gaan lopen, het mengels is momenteel perfect, zowieso rijd Noidea er lang niet zo in als dat hij geprogrammeerd is, dus is het helemaal wel safe
  woensdag 29 november 2006 @ 22:23:09 #93
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_44007636
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:08 schreef Estolan het volgende:
Ja toyota is gewoon beter dan Nissan, maar dit is ook niet mijn auto

Wat bedoel je trouwens dan met Hi of Lo port?

En de AEM zorgt er voor dat hij niet Arm zou gaan lopen, het mengels is momenteel perfect, zowieso rijd Noidea er lang niet zo in als dat hij geprogrammeerd is, dus is het helemaal wel safe
Dat houdt de plaats in van de inlaatpoorten hoog of laag in de kop..

Dat heeft per uitvoering wat voordelen de ene zal met een turbo wat meer power opleveren en is beter op te voeren en de ander heeft een betere levensduur.
pi_44008437
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Estolan het volgende:
Een goeie Elbow ost je wel 400euro geen prut merken natuurlijk
hmmm toch duurder dan ik dacht.
pi_44008993
Dit blok heeft de gasklep onderop zitten, de SR20DET uit een 180sx, volgens mij is dat het enige verschil waard e gasklep zit, verder zijn de internals ( olie kanalen etc ) anders bij de diverse Sr blokken,

dus als je dat bedoeld is hij Low, anders heb ik geen id waar jij het over hebt LOL, aangezien de kop verder hetzelfde is ( behalve bij de VTI )
pi_44009015
Btw de Tomei Elbow kost 550euro

wel erg mooi ding
pi_44013746
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:44 schreef Estolan het volgende:
zal wel meer dan 179rwhp zijn met en Pull in zn 4e versnelling

maar alsnog, nu al +53pk erbij zonder echt iets te veranderen, puur door programmering = netjes
Hoe te hoger de versnelling, hoe te meer PKs... als je een turbo hebt en er meer load op je engine staat.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44016165
Boys... Als jullie parts hier zoeken, die in USA goedkoop zijn en in NL kenkerduur, stuur me ff 'n PM.
pi_44020868
Wij regelen het zelf wel via Supras.nl

Verder ff kappen met de reclame
pi_44021182
als je het zelf ook doet estolan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')