Helaas heb ik geen contacten in het Amerikaanse Congres en moet ik het inderdaad doen met de media voor de gewone mensen.quote:
Dan gaan ze waarschijnlijk onderhandelen over een ruil. dus een x-aantal gevangen van Hizbollah vrij tegen die 2 soldaatjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Monidique het volgende:
Straks is zo'n beetje alles wel gebombardeerd en zijn de twee soldaten nog niet terecht. Wat dan?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
word een terroristische groepering genoemd,
en iedereen schiet raketten op burgerdoelen.
zijn ze niet speciaal onder.
Of het nu kabel is of satteliet, is toch om het even?quote:
Neuh, net als op die bus waarbij 15 burgers om zijn gekomen.. allemaal collateral damagequote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
er was idd een afgedwaalde granaat flak langs een ziekenhuis gegaan. maar is dat nou gericht op burgerdoelen richten?
je moet ook niet vergeten dat sommige mensen zo haatdragend zijn dat ze hun eigen burgers bestoken en dan roepen dat de vijand dat heeft gedaan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
je moest eens weten wat niet op tv komt zoalshetis.
klopt, toevallig heeft de bush administratie dat ook mooi voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moet ook niet vergeten dat sommige mensen zo haatdragend zijn dat ze hun eigen burgers bestoken en dan roepen dat de vijand dat heeft gedaan...
misschien zat er wel een paar kopstukken in die bus. israel staat bekend om haar gerichte aanvallen, ik noem die yassin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, net als op die bus waarbij 15 burgers om zijn gekomen.. allemaal collateral damage![]()
en met snipers in de mensenmassa schieten, is ook per ongeluk..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, net als op die bus waarbij 15 burgers om zijn gekomen.. allemaal collateral damage![]()
Dus het doden van onschuldigen bepaald niet of we het terreur noemen maar de ideologie die er achter zit bepaald dat ????quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet per se terrorisme. Je weet niet waarom men op dat busje schoot.
in arabië gebeurt natuurlijk precies hetzelfde tussen soennieten en sjiieeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, toevallig heeft de bush administratie dat ook mooi voor elkaar.
mischien zitten er ook wel kopstukken in de bussen die door suicide bombers worden getroffenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zat er wel een paar kopstukken in die bus. israel staat bekend om haar gerichte aanvallen, ik noem die yassin.
ik weet niet...
trouwens, cme to think of it, ik geloof dat al jaren enkele raketten per maand ineens afzwaaien op israelisch grondgebied of voorstad, raketten van de hezballah.
ja kan. het is immers oorlog, dan vooral nu niet gaan piepen over busjes ed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien zitten er ook wel kopstukken in de bussen die door suicide bombers worden getroffen
Nee. Als er bijvoorbeeld informatie was, die achteraf dan fout bleek, dat er Hezbollah-leden in zaten, dan lijkt het mij geen terrorisme.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Dus het doden van onschuldigen bepaald niet of we het terreur noemen maar de ideologie die er achter zit bepaald dat ????
dat krijg je met dat individualisme dat in de wereld zn intrede heeft gedaan.... oh wij noemen dat nattuurlijk ''modern,,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in arabië gebeurt natuurlijk precies hetzelfde tussen soennieten en sjiieeten.
Misschien ook niet.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zat er wel een paar kopstukken in die bus.
nee want dat zijn buitenaardse wezens, geen mensenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Als er bijvoorbeeld informatie was, die achteraf dan fout bleek, dat er Hezbollah-leden in zaten, dan lijkt het mij geen terrorisme.
Averechtse Tokkie in de bocht!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat krijg je met dat individualisme dat in de wereld zn intrede heeft gedaan.... oh wij noemen dat nattuurlijk ''modern,,
we noemen dat de noodzakerlijkewijze ontwikkeling tot het worden van mensen die over de drempel kunnen en willen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat krijg je met dat individualisme dat in de wereld zn intrede heeft gedaan.... oh wij noemen dat nattuurlijk ''modern,,
welke drempel heb je het over .......quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we noemen dat de noodzakerlijkewijze ontwikkeling tot het worden van mensen die over de drempel willen.
Jij zegt het, hoor. Bij mijn beste weten bestaat Hezbollah voornamelijk uit mensen, maar misschien zeggen sommige Congres-leden natuurlijk anders. Ik vind het in ieder geval onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee want dat zijn buitenaardse wezens, geen mensen![]()
neehoor een illluminist.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef koudhier het volgende:
volgens mij hebben we met een communist van doen
Onzin , want ook dan zouden er veel meer doden vallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef koudhier het volgende:
Die terrorisme vergelijking is krom BaajGuardian. Hezbollah maakt zoveel mogelijk burgerslachtoffers.
Jij praat over deze mensen alsof het nummertjes zijn die weggegumt kunnen worden, want als het hezbollah leden zijn is het geen terrorisme om er een raket op in te schieten, nou mag ik jou ook een terrorist noemen als je op vakantie gaat in je camper, en als ze je dan opblazen mocht het gewoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij zegt het, hoor. Bij mijn beste weten bestaat Hezbollah voornamelijk uit mensen, maar misschien zeggen sommige Congres-leden natuurlijk anders. Ik vind het in ieder geval onwaarschijnlijk.
vergeet het maar, een guerilla beweging als Hizbollah versla je maar niet zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:12 schreef koudhier het volgende:
Ze hebben hun eigen doodvonnis getekend.
ik ben ook joods toevallig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:09 schreef koudhier het volgende:
Wat heeft jouw eigenlijk al dit inzicht gegeven BG (Daniel heet je??, mooie joodse naam). Wat weet jij hier allemaal van behalve wat uit de media haalt??
nee, israel is een bezetter niet de verdediger.. ja verdediger van bezet gebied.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:12 schreef koudhier het volgende:
BG: als Israel dezelde strategie erop nahield als de terroristesche moslimfundamentalisten (zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken), dan was er inmiddels weinig leven in de buurlanden. Israel is een militair grootmacht en verdedigt zich alleen.
Toen Israel zich in 2000 terugtrok uit Libanon heeft de toenmalige premier Ehud Barak de Hezbollah gewaarschuwd niet uit te proberen wat de reactie zal zijn als ze Israel aanvallen.
Ofwel, ze weten waar ze aan begonnen zijn. Ze hebben hun eigen doodvonnis getekend.
je moest eens weten hoe machtig de joodse lobby is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef koudhier het volgende:
En wie filteren het? Straks ga zeker beginnen met die complottheorieen over de joodse lobby die de wereld regeert...
Maar natuurlijk.....en allemaal gefilterd. Nee hoor, aan intellectuele luiheid ben jij absoluut niet schuldig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
een quote van sharon:
''we own america''
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
als je in de middeleeuwen met het spaanse leger naar turkeye trok en daar een keep opzette werd dat aangevallen uiteraard, was het spaanse leger dan een verdediger als het de met zwaarden bewapende op paarden gezeten aanvallers daarbij bestookte met catapulen?
zouden de turken zich dan neerleggen dat hun landgoed ingenomen werd en de bevolking uitgemoord werd.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |